Vyzpovídali jsme klienta
Jak to u vás vypadalo před SupportBoxem?
První dva roky byl počet sledujících na Katčině Instagramu plus minus konstantní, držel se v tisících. Když se ale zaměřil na úklid a návody, počty sledujících začaly raketově růst. Každý rok přibývá až neuvěřitelná stovka tisíc sledujících i zákazníků. Instagram je plný tutoriálů a nápadů, které zákazníci neznají, proto se hodně ptají. Před SupportBoxem nám psali přímo z Instagramu, e-mailem a přes Shoptet.
Proč jste potřebovali změnu?
Zpráv bylo najednou příliš. Přestávali jsme mít přehled, kdo co a jak řeší. Bez přehledu to už nešlo.
Proč jste si zvolili SupportBox a co u vás zlepšil?
Náš e-shop je postavený na Shoptetu, který SupportBox integruje. SupportBox byl proto jasnou volbou – máme s ním po ruce údaje o objednávkách zákazníků. SupportBox ale přinesl taky možnost reagovat přímo z Instagramu a přes Messenger, takže dnes už je pro nás nezbytností.
Nachytřete se v jednom dni!
Přijďte na konferenci SupportDay, která se koná 22.5. Vytoupí majitelé firem a experti na zákaznickou péči, kteří berou komunikaci se zákazníky vážně a vyplácí se jim to. Kdy jindy než teď, kdy přichází levná konkurence ze zahraničí a cena za marketing neustále stoupá? Zvýhodněné vstupenky v první vlně získáte zde
V čem vám SupportBox nejvíc pomáhá?
SupportBox mě nutí udržovat si prázdnou schránku. Líbí se mi, že se vyřešené zprávy filtrují a mám před sebou jen to, co mám řešit. Celá komunikace se drží ve vlákně. Práci maximálně usnadňují také připravené odpovědi a štítkování e-mailů. Hodně nám pomáhá automatické třídění pošty na příjmu – potvrzení objednávek a další transakční e-maily nemusíme sledovat, ale máme je zároveň uchované a můžeme se k nim vrátit, když je potřeba.
Jak jste zvládli přechod na SupportBox?
Nebylo to nic složitého. Naskočili jsme a rovnou fungovali.
Komu byste SupportBox doporučili?
SupportBox je řešením pro všechny, kdo mají hromadnou schránku (např. info@xxx.cz), kterou obsluhuje více než jedna osoba. Doporučujeme ho každému, kdo potřebuje podporu, chce reagovat na zprávy z různých kanálů na jednom místě a chodí mu tolik zpráv, že využívá předpřipravené odpovědi.
Vyzkoušet na 14 dní zdarma