Případová studie

Jak SupportBox zvyšuje hodnotu zákazníků o 62 % pro e-shop RCprofi

O společnosti

V e-shopu RCprofi využili SupportBox pro zvýšení hodnoty objednávek, zrychlení času odpovědi na podpoře a vyšší efektivitu. Což vedlo k většímu zisku a jednodušší správě komunikace se zákazníky.

Naše spolupráce v číslech

15

uživatelů SupportBoxu

26%

navýšení hodnoty objednávky při odpovědi na zákazníkův e-mail

62%

navýšení hodnoty zákazníka v čase po provedeném telefonickém hovoru

Vyzpovídali jsme klienta

RC profi – experti v RC modelech na dálkové ovládání

Když se rozhodnete proniknout do světa RC modelů, rozhodně chcete mít parťáka, který vám dodá vše potřebné, poradí a když je problém, je tu pro vás.

V takovém případě přichází do dveří e-shop RC profi i s kamennou pobočkou. A díky tomu, že to se zákazníky myslí vážně, daří se jim a rostou.

 

Zabýváme se prodejem RC modelů, neustále někde lítáme a testujeme naše RC modely. Proto zákazníkům umíme odborně poradit se správným výběrem RC modelu. Zakládáme si tak na skvělé zákaznické podpoře.

 

 

Jenže… Daří se vám v podnikání? Super! Ale také na druhou stranu musíte řešit paradoxní problém se škálováním odbavování objednávek, zákazníků a dotazů na podpoře. A když na to nejste připraveni, honem rychle něco hledáte, ale vlastně nemáte čas najít to nejlepší řešení.

Když Gmail už nestačí

 

Gmail nám už nestačil, zvyšoval se počet zaměstnanců a zjistili jsme, že dosavadní řešení už není dostačující pro efektivní a automatizované řízení zákaznické péče.

 

 

Před SupportBoxem v RC profi narazili na strop, komunikace se zákazníky začala být chaotická, jeden zaměstnanec odpověděl zákazníkovi po telefonu, druhý tomu samému po e-mailu. Komunikace se zpomalovala, vznikala zbytečná zdržení. A neexistovala společná historie komunikace nebo přehled objednávek v e-mailu.

Všechny kanály na jednom místě

15 zaměstnanců podpory na e-maily a telefony. To už není málo, hlavně když máte jen jeden fyzický telefon a sdílený Gmail.

V SupportBoxu mají jednu schránku, to se nezměnilo, ale každý zaměstnanec ví, na jaký dotaz či zprávu má odpovídat. A to díky přiřazováním ticketů na jednotlivé zaměstnance. Má totiž každý svůj profil a účet. Díky tomu nevzniká duplikace odpovědí, ptaní se kolegy zda na to odpoví on ten či onen a žádné dotazy nezůstanou bez odpovědi.

V RC profi šli ještě dál a kromě propojení všech klasických kanálů jako je e-mail a telefon, také napojili do SupportBoxu live chat a veškeré zprávy ze sociálních sítí, tedy Instagram a Facebook Messenger.

To znamená:

  • Žádné překlikávání oken a otevírání spousty záložek navíc
  • Žádné sledování kde kdo co všechno psal a tedy konec roztržitosti
  • Hned víte, že vám zákazník volal včera, před týdnem psal na Facebooku a dneska vám píše e-mail

 

Využíváme SupportBox pro správu e-mailů, telefonů a live chatu, včetně Instagramu a FB Messengeru. Tato kombinace nám dává smysl jelikož pracujeme v jednom nástroji, nemusíme přecházet z jednoho nástroje do druhého. Využíváme to vlastně jako nějaké zákaznické CRM, kdy využíváme e-shop plugin, posíláme si informace a data o zákaznících z e-shopu.

 

 

Jak zvádli se SupportBoxem zvýšit hodnotu objednávek o 62 %?

V RC profi si do SupportBoxu napojili svůj e-shop a díky veškerým informacím o objednávkách a zákazníkovi na jednom místě měli dokonalý přehled. Když vidíte vedle okna e-mailu také všechny informace s kým si píšete, dokážete odpovědět tak, aby se zákazník cítil vyjímečně. A to na zákazníky platí! Když jim ještě zavolali a doporučili něco navíc (i na základě historie zákazníka a komunikace), zákazník si objednal větší počet položek a navíc byl mnohem víc spokojen. Necítí se najednou totiž jako číslo, ale jako lidská bytost, která si zaslouží to nejlepší. A přitom stačí tak málo.

Přechod na řešení SupportBoxu jedna báseň

 

Příjemně nás překvapil hladký přesun z Gmailu na SupportBox, kdy nám k tomu velice pomohla podpora ze strany SupportBox. To znamená návody a zároveň osobní přístup zaměstnanců ze SupportBoxu, kteří nám s nastavováním a pochopením toho nástroje velice pomohli a velmi urychlili plné využívání tohoto nástroje.

 

 

To hlavní – automatizace, efektivita a personalizace

Psát 90 % stále toho samého textu nejenže není nijak zábavné, ale také je to obrovská ztráta času. S předpřipravenými šablonami odpovědí ušetří každý operátor na podpoře velkou část času. Triggery, automatizace, štítkování a přiřazování dotazů jednotlivým operátorům ve sdílené schránce dodává přesně tu efektivitu, která šetří čas i peníze. SupportBox udělá za vás většinu nudné práce a tak se všichni operátoři mohou soustředit čistě na odpovídání a starání se o drahé zákazníky.

 

Mezi nejoblíbenější funkce SupportBoxu pro nás určitě patří pravidla a triggery, kdy dokážeme nastavit na základě podmínek automatické zpracování e-mailu. To znamená přiřazení uživateli, štítkování, přiřazení do složek a tak dále. Je to jedna z nejdůležitějších funkcí, kterou v Support Boxu vnímáme, protože ta nám dokázala vyřešit takovou tu denní agendu, kdy jsme museli všechny e-maily rozřazovat přesouvat ručně mezi uživateli.

 

 

Ta pozitivní změna k lepšímu procesu je vidět hned, ještě v rámci 14 denní zkušební doby:

 

Se SupporBoxem v podstatě od prvního okamžiku došlo k efektivnějšímu řízení zákaznické péče, rychlejším odpovědím zákazníkům.

 

A dodává i za kolegy na podpoře:

 

Okamžitě jsme dostali feedback od kolegů, že se jim pracuje daleko jednodušeji a efektivněji.

 

 

Dokonalý přehled o výsledcích se SupportBoxem

Každý zaměstnanec podpory má svůj účet a díky tomu lze vidět jak si vede. Zajímalo vás, kolik daný zaměstnanec zvládne odbavit dotazů? Za den? Za týden či měsíc? Jak rychle vyřeší problém nebo kolik vezme telefonů a jak rychle? To vše se dá měřit. To umožňuje dopředu plánovat případné další přijímání dalších operátorů podpory, odměňování a hlavně vám to dává klid, protože víte, že se vám nikdo ve firmě nefláká 🙂

Integrace a propojení

Do SupportBoxu lze napojit nespočet dalších nástrojů, které dodávájí maximum informací o zákazních a vy tak můžete svou komunikaci více personalizovat. Díky tomu, že máte o zákazníkovi více informací, zvýšíte tím hodnotu objednávky a hlavně retenci. Napřímo můžete napojit svůj e-shop, mít přehled o objednávkách konkrétního člověka, nebo různé CRM či nástroje pro newslettery a mnoho dalšího.

A jejich nejoblíbenější funkce? 

Mezi ně patří rozhodně patří pravidla, neboli triggery, kdy si dokáží nastavit na základě podmínek automatické zpracování e-mailu. To znamená přiřazení uživateli, štítkování, rozřazení do složek a tak dále. Je to jedna z nejdůležitějších funkcí, které v SupportBoxu vnímají. Dokáže jim vyřešit běžnou denní agendu, kdy museli dříve všechny e-maily rozřazovat a přesouvat ručně mezi operátory. V tuto chvíli ty opakující se odpovědi dokáží velmi jednoduše automatizovat a nemusí mít dedikovaného člověka, který ručně přijímá každý e-mail či ticket a přiřazoval by je dalším kolegům.

 

Další věcí jsou předpřipravené odpovědi, kdy opět šetříme čas při zákaznické péči, protože se dotazy samozřejmě velice často opakují. Pro tyto případy máme předpřipravené odpovědi a dokážeme díky tomu zákaznickou péči řídit výrazně efektivněji.

 

 

Komu by SupportBox doporučili? 

Všem e-shopům, které chtějí řídit zákaznickou péči efektivně a zároveň z ní chtějí vytěžit víc. To znamená i nějaký zisk.
A zároveň všem těm, kteří chtějí řídit zákaznickou péči na jednom místě, to znamená e-mail, telefon, chat, Messenger, Instagram. Vše na jednom místě, vše efektivně a hlavně rychle. 

Vyzkoušet na 14 dní zdarma

SupportBox doporučuji všem e-shopům, které chtějí řídit zákaznickou péči efektivně a zároveň z ní chtějí vytěžit víc. To znamená potenciálně i nějaký zisk.
Libor Pilař

Majitel společnosti RCprofi

Podívejte se na další případovky

E-shop uklidproklid.eu nabízí jednoduché, a přitom nečekaně funkční ekologické přípravky. Ukazuje, že ekologické nemusí být drahé.

Kateřina Brožová

Úklid pro klid

Fitshaker.sk je slovenská platforma manželů Švaralových, která od roku 2014 nabízí online fitness programy s domácím cvičením. Cílem je zhubnout, nabrat svalovou hmotu a cítit se fit bez nutnosti chodit do posilovny. Zákazník po registraci sleduje 5 živých přenosů cvičení týdně, anebo si vybírá z 1000 videí 20 profesionálních instruktorů, kteří pomáhají s konkrétními problémy (zhubnutí do plavek, fit po těhotenství apod.). V nabídce jsou i videa odborníků na stravování a motivační hubnoucí výzvy. Fitshaker.sk je také výrobcem fitness oblečení a doplňků stravy, které od roku 2019 nabízí ve vlastním Fitshaker e-shopu. Fitshaker.sk funguje online i jako appka.

Peter Švaral

Fitshaker

Tomáš Miřátský je majitelem dvou společností Sport Hangar CZ s.r.o. a Motoobchod.cz s.r.o. a pod těmito společnostmi provozuje 4 e-shopy. Svým zákazníkům chtějí dopřát komfort pro pohodlnou a především bezpečnou jízdu díky zkušeným profíkům v zákaznickém servisu, rychlé reakční době a široké nabídce.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00