Na zákazníky není dobré kašlat. Proč?
Minulý týden jsme zveřejnili výsledky našeho testování 80 českých e-shopů. Skoro polovina e-shopů vůbec na e-mailový dotaz od potencionálního zákazníka neodpověděla. Ti, kteří odpověděli, zareagovali většinou jen velmi stroze. Z mnoha odpovědí jsme nabyli dojmu, že zaměstnanci e-shopů měli za úkol prostě jakkoliv odpovědět. Jestli zákazník dostal odpověď, kterou potřeboval, to už bylo na vedlejší koleji a nikdo se o to nestaral.
Proč tolik e-shopů nereaguje na dotazy potencionálních klientů? Vnímají české e-shopy vůbec zákaznickou podporu jako něco důležitého?
- 80% majitelů firem si myslí, že poskytují skvělou péči pro své zákazníky. To samé si ale myslí pouze 8% zákazníků.
- 58% zákazníků rádo utratí více u obchodníka, který jim poskytne skvělou péči.
- 89% zákazníků odešlo od obchodníka kvůli špatné péči o zákazníky.
Mário Roženský pro vás připravil na středu 13. září od 20:00 webinář Proč se vyplatí nekašlat na své zákazníky.
Dozvíte se, jak zařídit, aby u vás zákazníci nakoupili, a to ne jednou, ale pokud možno opakovaně. Prodat stávajícímu zákazníkovi je v průměru 6-7x levnější, než ulovit nového.
Porovnáte si vaše podnikání s tím, jak zákaznickou podporu řeší další české firmy. Zjistíte, že ani pro vás, ani pro kolegy na podpoře nemusí být podpora otrava, ale že může bavit a být příjemná pro vás i vaše zákazníky.
SupportBox tip: Zákazníci vždy budou chtít co nejlepší, osobní, přátelskou a rychlou pomoc. V knize Jak na skvělou zákaznickou péči se dozvíte, jak přesně toto zákazníkům poskytnout a získat si tak ty nejspokojenější zákazníky.
Často není cena jediným kritériem, podle kterého zákazník vybírá. Určitě se někdy stalo i vám, že jste potřebovali při objednávce nebo platbě s něčím pomoci. Když není pomoc v dosahu, nebo pokud reaguje nepříjemně nebo není věcná, možná zatnete zuby a objednávku nějak dokončíte. Pokud bude konkurence v tomto ohledu šikovnější, nestojí za to si pár korun připlatit, ale mít všechny dotazy perfektně zodpovězené?
Dobrá podpora má mnoho přínosů. Kromě finančního (objednávky vašich klientů) je určitě skvělé mít dobrou pověst, kolegy na podpoře bude víc bavit a dávat jim větší smysl. Když už jednou podporu máte (alespoň na e-mail určitě jednou za čas odpovídáte), pojďme z ní spolu udělat opravdu skvělý servis!
Přihlaste se na webinář Proč se vyplatí nekašlat na své zákazníky.
Chce posunout kvalitu vaší zákaznické péče?
Online kurz zákaznické péče vás naučí vše, co budete potřebovat, abyste udělali z návštěvníků vašeho webu spokojené a šťastné zákazníky.