Případová studie

Jak pomáháme společnosti ACTIVA spol. s r.o. spravovat 26 front zpráv

O společnosti

Společnost ACTIVA působí na trhu koncových dodávek kancelářských potřeb již od roku 1992. Za své více jak dvacetileté působení si vybudovala pozici tuzemské jedničky. V roce 2019 dosáhla obratu 1,639 mld. Kč.

Obsluhuje více, než 15 823 firem na území celé České republiky, kterým dodává na 47 tisíc dodacích míst  standardně následující pracovní den s roznosem po kancelářích.

Společnost ACTIVA patří dlouhodobě ke společnostem preferujícím elektronickou komunikaci se svými zákazníky a v posledních letech je vedoucí firmou v oboru také díky využití nejnovějších technologií. Proto si v roce 2018 vybrala jako nástroj pro komunikaci se svými zákazníky právě SupportBox.

Naše spolupráce v číslech

74

operátorů

26

front zpráv

Vyzpovídali jsme klienta

Důvod hledání nového řešení?

Používali jsme starý OpenSource systém, který již nezvládal takové množství požadavků a proto jsme se začali poohlížet po modernějším nástroji, který by nejen pokryl naše současné potřeby, ale stačil by nám také v souvislosti s plány do budoucna.

Jak probíhal výběr vhodného řešení?

Výběr nového řešení probíhal formou výběrového řízení, kde hlavními body zadání byly:

  • cloudové řešení
  • robustnost systému (více než 25 front požadavků s cca 100 operátory)
  • vysoká dostupnost služby
  • inteligentní licencování

Jak náročné bylo přejít na SupportBox?

Přechod byl velmi jednoduchý a se vším, s čím jsme si nedokázali poradit interně, nám ochotně pomohli na podpoře SupportBoxu.

Dokážete vyčíslit návratnost investice, případně úsporu času?

Díky tomu, že SupportBox nemá žádné integrační poplatky a přecházeli jsme z OpenSource nástroje, tak prvnotní investice byla pouze v podobě času věnovaného základnímu nastavení systému.

Následná úspora času pro administrátory systému je značná. Ať již díky snazšímu ovládání aplikace, či řadě dalších funkcí, které nebylo možné v předchozím systému realizovat.

Které funkce jste si oblíbili nejvíce a proč?

Nejčastěji nám operátoři zmiňují vyřešení a přidělení požadavku v jednom kroku.

Doporučili byste SupportBox dalším klientům?

Určitě ano. SupportBox bych doporučil všem, kteří hledají chytré, spolehlivé online řešení, s příkladnou podporou zákazníkům a vysokou dostupností služeb.

SupportBox bych doporučil všem, kteří hledají chytré, spolehlivé online řešení, s příkladnou podporou zákazníkům a vysokou dostupností služeb.
Oto Čepelák

ACTIVA spol. s r.o.

Podívejte se na další případovky

Společnost iM3 s.r.o. prodává pomůcky pro maséry, kosmetičky, pedikérky, tatéry, instruktory jógy, či pilátesu. Pro lidi, kteří chtějí žít aktivní život a zůstat dlouho mladými. První e-shop spustili již v roce 2008 a stránky Fabulo běží od roku 2015.

Společnost Koloshop s.r.o. je přední maloobchod s cyklistikou na českém a slovenském trhu v oblasti internetového prodeje, významný nadregionální hráč na poli retailového prodeje s centrálou v Teplicích a pobočkou v Praze. To vše díky rychlosti dodávek, širokému výběru, zákaznicky orientovanému přístupu a dodacím podmínkám, které jsou plně konkurenceschopné v evropském kontextu.

Jana Lužinová

Koloshop s.r.o.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 9:00 - 17:00