22.5. Jediná konference v ČR o zákaznické péči

Získat vstupenky

Případová studie

Jak jsme pomohli sjednotit komunikaci se zákazníky napříč 5 zeměmi

O společnosti

Společnost iM3 s.r.o. prodává pomůcky pro maséry, kosmetičky, pedikérky, tatéry, instruktory jógy, či pilátesu. Pro lidi, kteří chtějí žít aktivní život a zůstat dlouho mladými. První e-shop spustili již v roce 2008 a stránky Fabulo běží od roku 2015.

Naše spolupráce v číslech

5

zemí EU

16

front zpráv

14

operátorů

Vyzpovídali jsme klienta

Důvod hledání nového řešení?

Komunikaci se zákazníky e-mailem jsme řešili klasicky přes Gmail, ale cítil jsem, že nám to začíná přerůstat přes hlavu. Zúčastnil jsem se webináře – Jak se nezbláznit na podpoře před Vánoci. To se mi velmi líbilo, protože jsme byli e-maily opravdu přehlceni. Velmi se mi líbily praktické kroky, díky kterým se nám podařilo si vše urovnat a dát tomu určitý řád. Tam jsem se také dozvěděl o aplikaci SupportBox a následně navštívil také Školení podpory v Praze. Tam jsme vymysleli, jak s e-maily pracovat efektivněji a jako tým.

Jak náročné bylo přejít na SupportBox?

Technicky to náročné bylo minimálně. Vše je dostatečně intuitivní a lze rychle nastavit. Zpočátku jsme narazili na drobný odpor ze strany kolegů, kteří byli zvyklí na Gmail. Ale i ti si velmi rychle zvykli na nové rozhraní a dnes již vše vyřizují ze SupportBoxu.

Dokážete vyčíslit návratnost investice, případně úsporu času?

Konkrétně jsme to nevyčíslovali, ale určitě vím, že se nám to vrátí. Každá dobrá automatizace přináší dlouhodobé úspory a hlavně šetří nervy. 🙂

Které funkce jste si oblíbili nejvíce a proč?

Velmi se mi líbí, že e-maily jsou jako tickety a každý má svou vlastní URL, kterou můžu nahrát do Freela k úkolům, nebo do Excelové tabulky. Také se mi líbí možnost snadné delegace e-mailů, díky čemu vím, kdo je za rychlé vyřízení zodpovědný.

Obrovská pomoc a úspora času pro nás je, že jsme si interně přestali přeposílat e-maily. Snadno zprávu delegujeme, okomentujeme, nebo přehodíme do jiné schránky. Konec topení se v e-mailech přeposílaných sem a tam.

Pro zákaznickou podporu je to celé mnohem přehlednější, díky záložkám, štítkům a snadnému vyhledávání napříč všemi schránkami.

SupportBox má opravdu mnoho výhod, které bych mohl jmenovat ještě dlouho.

Doporučili byste SupportBox dalším klientům?

Určitě, bez debat. A už se tak i stalo a nebylo to naposledy. 🙂 Proč? Protože to je velmi šikovný systém, který by měl začít používat každý, kdo dostává e-maily od zákazníků.

SupportBox bych doporučil bez debat. Už se tak i stalo a nebylo to naposledy. Proč? Protože to je velmi šikovný systém, který by měl začít používat každý, kdo dostává e-maily od zákazníků.
Ivan Mátis

Fabulo.cz

Podívejte se na další případovky

E-shop uklidproklid.eu nabízí jednoduché, a přitom nečekaně funkční ekologické přípravky. Ukazuje, že ekologické nemusí být drahé.

Kateřina Brožová

Úklid pro klid

Společnost RCprofi s.r.o. se zabývá prodejem a servisem RC modelů, což jsou modely na dálkové ovládání. Na trhu jsou již 12 let.

Libor Pilař

Majitel společnosti RCprofi

Tomáš Miřátský je majitelem dvou společností Sport Hangar CZ s.r.o. a Motoobchod.cz s.r.o. a pod těmito společnostmi provozuje 4 e-shopy. Svým zákazníkům chtějí dopřát komfort pro pohodlnou a především bezpečnou jízdu díky zkušeným profíkům v zákaznickém servisu, rychlé reakční době a široké nabídce.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00