Případová studie

Jak SupportBox pomáhá Golden Gate pečovat o 60 000 stálých klientů

O společnosti

Golden Gate provádí klienty investicemi tak, aby své bohatství rozšiřovali v jakékoli době a v souladu s hospodářskými cykly. Jako jediná firma na českém trhu nabízí platformu, která kombinuje investice do zlata, stříbra, platiny i možnost otevírat Bitcoinové účty. ‍Důraz v Golden Gate kladou na špičkový klientský servis, odborné vzdělávání a maximální otevřenost vůči klientům i veřejnosti. A hledali nástroj, který podpoří jejich skvělou zákaznickou podporu, přečtěte si jejich příběh.

Naše spolupráce v číslech

13

uživatelů SupportBoxu

+

používané moduly

2 225

vyřízených e-mailů za měsíc

730

vyřízených hovorů za měsíc

Vyzpovídali jsme klienta

Jaký byl důvod hledání nového řešení?

Potřebovali jsme najít platformu, na které bychom dokázali lépe sledovat postup a efektivitu vyřizování požadavků našich klientů i obchodní sítě. V klasickém e-mailovém klientovi nám také chyběla strukturovaná zpětná vazba na naše odpovědi. Navíc díky integraci telefonických hovorů jsme dokázali do jednoho nástroje oba zdroje velmi pěkně propojit.

S myšlenkou SupportBoxu přišel Pavel Kupka, jeden ze zakladatelů Golden Gate, iniciátor technologických novinek a hybatel nových projektů.

Jak náročné bylo přejít na SupportBox?

Díky tomu, že jsme nejprve SupportBox otestovali na pár uživatelích, byla následná postupná implementace vcelku snadná. Přínosy aplikace v oblasti zlepšení systému péče o klienty a statistické výstupy byly rozhodujícími faktory při postupném rozšiřování na více uživatelů.

Významnou roli sehrála i maximální podpora ze strany SupportBoxu.

Jak SupportBox ovlivnil chod vaší zákaznické péče a kolik lidí s ním pracuje?

V SupportBoxu pracuje 13 kolegů na naší centrále, obracejí se na ně s dotazy nejenom naši zákazníci, ale i kolegové z celé republiky. Pečujeme o více než 60 000 stálých klientů a práci nám velmi zjednodušuje nejen vestavěné miniCRM, ale i napojení na vlastní systém.

Pokud píše kolega, rovnou vidíme, kde je zařazen v organizační struktuře, na jaké je pozici, v jakém oddělení, kdo je jeho nadřízený. Zkrátka vše, co potřebujeme k tomu, aby kdokoliv dostal kvalitní odpověď.

Jaké funkce oceňujete nejvíc?

Interní komunikaci nad telefonáty a e-maily – přidám poznámku, předám kolegovi k dořešení. Využíváme toho zejména u složitějších dotazů.

Neuvěřitelné usnadnění je napojení telefonů, kdy máme veškerou komunikaci na jednom místě. Mohu si poslechnout daný hovor a mám objektivní náhled na situaci.

Pečujeme o více než 60 000 stálých klientů a práci nám velmi zjednodušuje nejen vestavěné miniCRM, ale i napojení na vlastní systém. 
Jan Trčka

Golden Gate a.s.

Podívejte se na další případovky

E-shop uklidproklid.eu nabízí jednoduché, a přitom nečekaně funkční ekologické přípravky. Ukazuje, že ekologické nemusí být drahé.

Kateřina Brožová

Úklid pro klid

Fitshaker.sk je slovenská platforma manželů Švaralových, která od roku 2014 nabízí online fitness programy s domácím cvičením. Cílem je zhubnout, nabrat svalovou hmotu a cítit se fit bez nutnosti chodit do posilovny. Zákazník po registraci sleduje 5 živých přenosů cvičení týdně, anebo si vybírá z 1000 videí 20 profesionálních instruktorů, kteří pomáhají s konkrétními problémy (zhubnutí do plavek, fit po těhotenství apod.). V nabídce jsou i videa odborníků na stravování a motivační hubnoucí výzvy. Fitshaker.sk je také výrobcem fitness oblečení a doplňků stravy, které od roku 2019 nabízí ve vlastním Fitshaker e-shopu. Fitshaker.sk funguje online i jako appka.

Peter Švaral

Fitshaker

Společnost RCprofi s.r.o. se zabývá prodejem a servisem RC modelů, což jsou modely na dálkové ovládání. Na trhu jsou již 12 let.

Libor Pilař

Majitel společnosti RCprofi

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00