Vyzpovídali jsme klienta
Jaký náročný byl přechod na SupportBox?
Podle slov Konopného Táty bylo tím nejobtížnějším jenom překonání zvyku pracovat s e-maily tím „běžným způsobem“ v Outlooku. SupportBox přinesl nové prostředí a nové možnosti delegování díky pokročilému systému správy zákaznické podpory. Většinu nastavení včetně propojení s Raynetem a Shoptetem zvládl Konopný Táta díky jednoduchosti SupportBoxu sám. S pokročilými a specifickými požadavky, jako je nastavení automatických pravidel, pak pomohl náš Vítek.
„SupportBox vše ukazuje na jednom místě. Integruje jednotlivé části komunikace se zákazníky, dodavateli, odběrateli – a vlastně s každým, s kým komunikujeme. Díky SupportBoxu dokážeme vše řešit i na dálku, nemusíme všichni sedět v jedné kanceláři, a přesto máme dokonalý přehled. Je skvělé, že SupportBox je česká firma, a pokud nám něco chybělo, stačilo se o tom zmínit a vždy nám vyšli vstříc.“
Jak SupportBox ovlivnil business Konopného Táty?
Klasické těžkopádné přeposílání e-mailů v Outlooku nahradil SupportBox svým jednotným systémem, snadným delegováním požadavků a 100% zastupitelností. Místo přeposílání e-mailů každý vidí přesně to, co má. „Po propojení na Shoptet hned vidíme, se kterým zákazníkem jednáme, a jedním kliknutím se dostaneme do jeho objednávky. Pro velkoobchodní spolupráci nám pomáhá propojení s Raynetem, nemusíme tak zapisovat každou zprávu do historie – vše je automatické. To nám ušetří někdy i několik hodin překlikávání a přepisování denně.“
„Myslím, že podobná služba v ČR neexistuje. Nejvíc se nám líbí integrace se Shoptetem a Raynetem.“
Jaké bylo původní řešení a proč byla potřebná změna?
Místo jednoho systému měl Konopný Táta všechny e-maily v Outlooku, Raynet jako CRM a Freelo na úkoly; vše tedy samostatně. Co chybělo, bylo právě jejich vzájemné propojení a provázání – a tím zpřehlednění komunikace a zajištění zastupitelnosti. Cílem bylo co nejrychlejší a nejpřesnější odeslání odpovědi zákazníkům, nejlépe bez stále se opakujícího složitého dohledávání informací ke každé objednávce.
Proč Konopný Táta zvolil právě SupportBox?
Když jsme se ptali, co na nás Konopný Táta nejvíc oceňuje, tak to hlavní je propojení a zastupitelnost. Už při čtení e-mailu je vidět, o jakou objednávku se jedná a co vše se už se zákazníkem řešilo. A i když si někdo z kolegů vezme dva týdny dovolené mimo signál, zbytek týmu má přístup do ostatních schránek, vše podle přidělených oprávnění.