Případová studie

Jak pomáháme sjednotit komunikaci se zákazníky napříč 2 firmami a 4 e-shopy

O společnosti

Tomáš Miřátský je majitelem dvou společností Sport Hangar CZ s.r.o. a Motoobchod.cz s.r.o. a pod těmito společnostmi provozuje 4 e-shopy, včetně kamenné prodejny v Praze. Na trhu působí od roku 2004, kdy spustil e-shopy motoobchod.cz a motoobchod.sk. Svým zákazníkům chtějí dopřát komfort pro pohodlnou a především bezpečnou jízdu díky zkušeným profíkům v zákaznickém servisu, rychlé reakční době a široké nabídce. A protože Tomáš je zároveň sportovec, velký milovník hor, outdooru, zážitků a lyžařského adrenalinu, v roce 2008 přidal ke svému portfoliu také e-shopy lyzelyze.cz a lyzelyze.sk, které běží na platformě Shopio.

Naše spolupráce v číslech

5

Uživatelé SupportBoxu:

až 6 000 měsíčně

Vyřízených dotazů:

e-mail + live chat + telefony

Používané moduly:

Shopio + BSSHOP

E-shopové řešení:

Vyzpovídali jsme klienta

Jaký byl důvod pro hledání helpdeskového nástroje?

Díky opakovanému zavírání prodejny kvůli covidu se zvýšil on-line prodej, což na jednu stranu velmi potěšilo, na stranu druhou to však s sebou přineslo i velký nárůst počtu dotazů a požadavků od zákazníků napříč všemi kanály. Na vyřizování e-mailů tak již přestával stačit běžný Outlook a obsluha všech kanálů v různých nástrojích se stala zbytečně časově náročná a neefektivní.

„SupportBox mi doporučili kluci ze Shopio, tak jsem je poslechl. A po nasazení vidím, že poradili opravdu dobře.“

Docházelo k situacím, kdy lidé na podpoře nestíhali odbavovat velké množství dotazů od zákazníků, některé e-maily a zprávy z chatu zůstaly bez odpovědi, nebo byla reakční doba až příliš dlouhá. Občas na jeden e-mail zákazníkovi odpovídalo více kolegů, nikdo nevyřídil zmeškaný hovor, nebo si kolegové mezi sebou e-maily přeposílali.

Důvodem hledání nového řešení byly primárně spokojenost a důvěra našich zákazníků, protože právě spokojený zákazník je pro nás na prvním místě.

Proč právě SupportBox a jaký byl přechod?

SupportBox mi doporučili kluci ze Shopio, tak jsem je poslechl. A po nasazení vidím, že poradili dobře. Testování a finální nastavení nám nezabralo příliš mnoho času, protože nástroj je user friendly a operátoři se v něm snadno a rychle zorientovali. V relativně krátkém čase jsme tak dokázali přejít z používání X nástrojů pro komunikaci se zákazníkem do jediného rozhraní SupportBoxu se všemi 4 e-shopy.

„Nástroj SupportBox je pro uživatele snadno ovladatelný, v češtině a pro mě jako pro majitele firmy také za přijatelnou cenu. Navíc neustále pracují na optimalizaci a rozvoji, zajímá je zpětná vazba a mají k dispozici perfektní podklady pro onboarding.“

Jaké funkce oceňujete nejvíc?

Pokud mám uvést zásadní funkce, tak jako velkou úsporu času vnímám, že díky SupportBoxu veškerou komunikaci vyřizujeme z jednoho nástroje, kde máme přehled o tom, kdo, kdy, jak a na jakém kanálu řeší každý požadavek a co ještě zbývá vyřešit. Díky připraveným odpovědím (šablonám zpráv) nemusí operátor pokaždé vymýšlet novou odpověď a podařilo se nám tím i sjednotit komunikaci. Operátoři také vidí, zda daný ticket čte zároveň i jiný kolega, tím bráníme duplicitnímu řešení a duplicitním odpovědím. A v neposlední řadě také díky Shopio máme propojený SupportBox přímo s e-shopem a u konkrétního ticketu vidíme další informace o zákazníkovi.

SupportBox vnímám jako super nástroj za přijatelnou cenu. Tool je v češtině, snadno ovladatelný, použitelný, user friendly a navíc ze strany SB neustále pracují na jeho optimalizaci.

Podívejte se na další případovky

E-shop uklidproklid.eu nabízí jednoduché, a přitom nečekaně funkční ekologické přípravky. Ukazuje, že ekologické nemusí být drahé.

Kateřina Brožová

Úklid pro klid

Fitshaker.sk je slovenská platforma manželů Švaralových, která od roku 2014 nabízí online fitness programy s domácím cvičením. Cílem je zhubnout, nabrat svalovou hmotu a cítit se fit bez nutnosti chodit do posilovny. Zákazník po registraci sleduje 5 živých přenosů cvičení týdně, anebo si vybírá z 1000 videí 20 profesionálních instruktorů, kteří pomáhají s konkrétními problémy (zhubnutí do plavek, fit po těhotenství apod.). V nabídce jsou i videa odborníků na stravování a motivační hubnoucí výzvy. Fitshaker.sk je také výrobcem fitness oblečení a doplňků stravy, které od roku 2019 nabízí ve vlastním Fitshaker e-shopu. Fitshaker.sk funguje online i jako appka.

Peter Švaral

Fitshaker

Golden Gate provádí klienty investicemi tak, aby své bohatství rozšiřovali v jakékoli době a v souladu s hospodářskými cykly. Jako jediná firma na českém trhu nabízí platformu, která kombinuje investice do zlata, stříbra, platiny i možnost otevírat Bitcoinové účty. ‍Důraz v Golden Gate kladou na špičkový klientský servis, odborné vzdělávání a maximální otevřenost vůči klientům i veřejnosti.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00