Případová studie

Proč si Outfit4Events vybral SupportBox?

O společnosti

Outfit4Events prodává výrobky na historické rekonstrukce neboli reenactment (historický šerm a rekonstrukce historických událostí a období), ať už se jedná o repliky mečů, rapírů, dýk, nožů, seker, luků a kuší, nebo repliky kostýmů, bot, katan a wakizaši. Nebo taky plátovou a koženou zbroj. O trojjazyčný e-shop se stará tým šesti lidí a své zboží zasílá do celého světa.

  • Uživatelé SupportBoxu: 4
  • SupportBox moduly: e-mail
  • E-shopové řešení: vlastní
  • Působení: celosvětové (e-shop v češtině, angličtině, němčině)

Vyzpovídali jsme klienta

Kolik lidí ve firmě se věnuje zákaznické podpoře?

Zákaznické podpoře se plně věnují dva lidé, se zákazníky ale komunikujeme celkem čtyři.

Jaký nástroj na zákaznickou podporu jste používali před SupportBoxem?

Žádný; vše probíhalo přes e-mail, telefon, případně prostřednictvím osobního kontaktu u nás na provozovně.

Jaké byly důvody pro hledání nového řešení a jaká byla kritéria při výběru?

S nárůstem obratu a návštěvnosti shopu rostla i intenzita komunikace se zákazníky. To vedlo k zahlcování e-mailovou komunikací spojené s nutností záležitosti si neefektivně přeposílat a nutně štěpit a křížit komunikační linky.

Proč jste si vybrali právě SupportBox?

Na základě doporučení dalších e-shopařů a z důvodu plně české lokalizace i podpory.

Jakou věc na SupportBoxu nejvíce oceňujete?

Úsporu času nutného na e-mailovou komunikaci.

Jaký byl proces přechodu na SupportBox a co při něm pro Vás bylo nejobtížnější?

Nejtěžší asi bylo začít přemýšlet jinak – tak, abychom skvělé možnosti SupportBoxu využívali naplno.

Jaký má SupportBox dopad na váš business?

SupportBox nám šetří čas, a tak se můžeme více věnovat dalším činnostem. Velkým přínosem je i zefektivnění komunikace v rámci zákaznické podpory.

Jak byste SupportBox představili svým známým podnikatelům a proč myslíte, že by jej měli také použít?

Je to nástroj, který zjednoduší, zrychlí a zefektivní komunikaci shopu navenek. Perfektní podpora a zájem ze strany developera aplikace. Výtečně investované peníze!

SupportBox nám šetří čas, a tak se můžeme více věnovat dalším činnostem.
Helmut Vajc

Outfit4Events.cz

Podívejte se na další případovky

Už v roce 2010 začal Konopný Táta s výrobou konopných mastí. Konopí si sám pěstuje na vlastním poli a ručně sklízí, aby zajistil tu nejlepší kvalitu.

Společnost iM3 s.r.o. prodává pomůcky pro maséry, kosmetičky, pedikérky, tatéry, instruktory jógy, či pilátesu. Pro lidi, kteří chtějí žít aktivní život a zůstat dlouho mladými. První e-shop spustili již v roce 2008 a stránky Fabulo běží od roku 2015.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 9:00 - 17:00