SupportBox Podcast: Delegování podpory na osobní asistentku

SupportBox
08.02.2017
2 min. čtení
Jak může e-shop outsourcovat zákaznickou péči - SupportBox podcast

Mnoho e-shopařů by rádo přesunulo zákaznickou péči na někoho jiného, aby se mohli soustředit na své hlavní činnosti. Nebo také chtějí odejít dříve domů a dát si klid od telefonátů. Přijmout hned nového zaměstnance není jednoduché (a levné) a proto může být alternativou právě virtuální osobní asistentka.

Pozvali jsme si Petru Kratochvílovou z projektu osobniasistentka.cz, se kterou se bavíme na téma delegování zákaznické péče mimo e-shop.

SupportBox tip: Aby vám další díly podcastu neunikly, přihlašte se k odběru našeho kanálu na YouTube, čeká tam již nyní na vás druhá epizoda s kluky z Freelo.cz.

V podcastu se bavíme o tématech:

  • Jak s předáním péče o zákazníky začít?
  • Co vše se dá delegovat na asistentku ?
  • Jak rychle je potřeba vyřešit požadavek od zákazníka?
  • Jak často se s asistentkou potkávat / komunikovat?
  • Jak je to s bezpečností dat?
  • Umí mi asistentka pomoci i v jiných jazycích?
  • Jaký největší přešlap se jim povedl?
  • Mnoho dalšího…

Pokud chcete i vy delegovat zákaznickou péči, či jiné činnosti na virtuální osobní asistentku, jděte na osobniasistentka.cz, kde se o vás postarají.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00