SupportBox Podcast: Delegování podpory na osobní asistentku
Mnoho e-shopařů by rádo přesunulo zákaznickou péči na někoho jiného, aby se mohli soustředit na své hlavní činnosti. Nebo také chtějí odejít dříve domů a dát si klid od telefonátů. Přijmout hned nového zaměstnance není jednoduché (a levné) a proto může být alternativou právě virtuální osobní asistentka.
Pozvali jsme si Petru Kratochvílovou z projektu osobniasistentka.cz, se kterou se bavíme na téma delegování zákaznické péče mimo e-shop.
SupportBox tip: Aby vám další díly podcastu neunikly, přihlašte se k odběru našeho kanálu na YouTube, čeká tam již nyní na vás druhá epizoda s kluky z Freelo.cz.
V podcastu se bavíme o tématech:
- Jak s předáním péče o zákazníky začít?
- Co vše se dá delegovat na asistentku ?
- Jak rychle je potřeba vyřešit požadavek od zákazníka?
- Jak často se s asistentkou potkávat / komunikovat?
- Jak je to s bezpečností dat?
- Umí mi asistentka pomoci i v jiných jazycích?
- Jaký největší přešlap se jim povedl?
- Mnoho dalšího…
Pokud chcete i vy delegovat zákaznickou péči, či jiné činnosti na virtuální osobní asistentku, jděte na osobniasistentka.cz, kde se o vás postarají.