22.5. Jediná konference v ČR o zákaznické péči

Získat vstupenky

5x potěšení a radost pro vašeho zákazníka

Kateřina Střelcová
03.03.2020
2 min. čtení

Chcete udělat krok vstříc k vašim zákazníkům? Pokud tápete, kde začít, inspirujte se v našem seznamu.

  1. Překvapení.
    Pošlete zákazníkovi v objednávce nějakou drobnost, která potěší – čokoláda, propiska, nebo prostě jen kartička s osobním poděkováním
  2. Zájem.
    Zajímejte se o jeho dojmy a pocity – přistupujte k tomu ale opravdu lidsky. Je něco, co vám chybělo? Byl jste naopak s něčím nadmíru spokojen? Zavolejte mu! Vyberte čas od času některé zákazníky a zkuste jim zavolat. Osobně jim poděkovat.
  3. Doporučení.
    Zkuste vytipovat, co by se zákazníkovi mohlo ještě hodit. Nakoupil si u vás boty – nehodila by se kabelka stejné barvy a materiálu? Pořídil si stan – nehodilo by se mu pojištění na cesty, průvodce do přírody nebo mapa? Nemusí jít o výrobky z vaší nabídky. Spojte se s doplňujícími e-shopy. Navzájem si pomůžete a zákazník bude spokojen.
  4. Zjednodušení.
    Usnadněte klientovi jeho další nákup. Běžnou praxí již je to, že zákazník nemusí znovu zadávat adresu. Příjemná je i možnost uložit si obsah košíku do další objednávky. Nabídněte před zaplacením možnost přidat si do košíku ještě zboží, které by se mohlo hodit.
  5. Příjemné čekání.
    Zákazník si objednal a teď se těší na svůj balíček. Nezaplňte jeho e-mailovou schránku nepříjemnými úředně vypadajícími e-maily s doklady. Zkuste změnu – příjemnou grafiku, lidsky napsané zprávy a – třeba zajímavou radu nebo tip, která by se klientovi mohla hodit. I recenze spokojených zákazníků ještě více vybudí radostné očekávání balíčku.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00