E-BOOK
JAK ZÍSKÁVAT JENOM DOBRÉ RECENZEZdarma ke stažení
Stáhnout e-bookV e-booku se naučíte, jak efektivně sbírat zpětnou vazbu od zákazníků, jak ji vyhodnocovat a následně určovat priority úkolů.
Mário v minulosti úspěšně vybudoval a prodal několik firem a projektů. Základem každého projektu vždy byla orientace na zákazníka a skvělá zákaznická péče. Své znalosti a zkušenosti nyní aplikuje při vývoji aplikace SupportBox, která slouží ke zjednodušení komunikace se zákazníky skrze e-mail, chat a telefon. Přednáší a školí zlepšování zákaznické péče ve firmách.
Jeho cílem a také firemní vizí je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 e-shopů v ČR
Vzdělávejte se kdekoliv
Přečtěte si nejzajímavější tipy a triky, týkající se poskytování kvalitní a efekivní zákaznické péče.
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami
2014-2024 © SupportBox s.r.o. Všechna práva vyhrazena