Říká se, že náš zákazník je náš pán. A podle toho bychom k němu měli přistupovat. Opravdu se to vyplatí. Kvalitní zákaznická péče totiž zlepšuje reputaci, zvyšuje obrat a buduje stabilní klientelu. Připravili jsme pro vás školení zákaznické péče, abyste jejím prostřednictvím (a naší pomocí) dokázali měnit zvědavé potenciální kupující na stálé a spokojené zákazníky. […]
Automatické odpovědi známe všichni. Neosobní a robotické zprávy, které nás většinou jen rozčílí, nebo je rovnou ponecháváme bez povšimnutí. Když ale automatickým odpovědím dáte trochu lásky a péče, mohou být skvělým pomocníkem pro všechny – pro vaše zákazníky, zákaznickou péči a celou vaši firmu. Pojďme se podívat, jak jednoduše připravit skvělé automatické odpovědi v pár […]
Kvalitní zákaznický servis je dnes už nezbytným předpokladem úspěšného byznysu. Nároky klientů se díky velké konkurenci neustále zvyšují. Všichni vyžadují rychlé řešení svých problémů, ale rádi si za to připlatí. S helpdeskem snadno zvládnete uspokojovat potřeby zákazníků tak, že vás budou milovat. V tomto nejobsáhlejším textu o helpdesku v ČR se dozvíte vše, co potřebujete […]
Pod šablonami si většinou představíme neosobní low-cost přístup. Často tomu tak bohužel i je. Co kdybychom vám ale řekli, že šablony vlastně můžete použít i k pravému opaku, tedy ke zlepšení? S jejich pomocí dokážete zařídit, že zákaznická péče v komunikaci nešlápne vedle a lehčeji i empatičtěji vyřeší většinu dotazů. Více v článku. Jak moc […]
Zákaznická péče je dnes stěžejní součástí každého prodeje. Silný konkurenční boj a čím dál vyšší tlak na kvalitu služeb tedy nutně zasáhl i ji. Není proto divu, že se i zde objevují tendence zákaznickou péči automatizovat. Právě to umožňuje také SupportBox. Jak však ulevit zaměstnancům na zákaznické péči, zautomatizovat ji, ale zároveň neztratit ze zřetele […]
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Pomalé internetové stránky, které se navíc špatně zobrazují na mobilním zařízení, neustále vyskakující obtěžující okna. Tlačítka, která utíkají, nebo zbytečně složitý proces nákupu. Alespoň jednu z těchto nepříjemností už při nakupování na internetu zažil asi každý z nás. Segment e-commerce v důsledku globálních okolností ještě zrychlil svůj růst a je logické, že stále více subjektů […]
Spokojenost zákazníka není daná pouze kvalitou produktu nebo služby, ale také tím, jaký pocit má zákazník ze vzájemné komunikace. Kvalitní komunikace firmy se zákazníky je totiž pro 84 % klientů klíčovým faktorem při rozhodování se, kde nakoupit. Proto je stěžejní součástí každého podnikání. Víte, jak na ni? Význam zákaznické podpory V současnosti získává zákaznická podpora na […]
Ještě před několika desítkami let to bylo sci-fi. A dnes? Dnes už si to bez e-mailu nedokážeme představit. Elektronická komunikace se stala běžnou součástí našich životů. E-mail používáme všichni. K práci, zábavě, vzdělávání… Co ale o takovém e-mailu víte? Tušíte, kdy byl odeslaný první e-mail? Píšete vůbec výraz „e-mail“ správně? Nebo máte ponětí o tom, jak vzniklo slovo […]
V první části našeho článku jsme podrobně prošli obecné informace o tom, co dělat a jak se chovat, aby naši zákazníci zažívali skvělou zákaznickou zkušenost a byli spokojenější. Dnes si ukážeme, jakými způsoby můžete zákaznickou zkušenost měřit a jak ji následně i vyhodnotit. Jaké jsou metody pro měření zákaznické zkušenosti? Net Promoter Score Net Promoter […]
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami
2014-2024 © SupportBox s.r.o. Všechna práva vyhrazena