22.5. Jediná konference v ČR o zákaznické péči

Získat vstupenky

#10 Procesy. Esence úspěšné zákaznické péče

Mário Roženský
10.04.2024
4 min. čtení
procesy

Přestaňte se bát procesů. Procesy vám uvolní ruce i mozek a otevřou dveře k dalším možnostem. S dobře nastaveným procesem může stejnou práci jako vy stejně dobrým způsobem vykonat kdokoliv další.

Mário Roženský si v #10 SupportBox podcastu všímá, že samotné slovo „proces“ vnímáme negativně. Podobně jako „systém“ nám „proces“ zní skoro jako sprosté slovo. Míváme ho spojené s něčím svazujícím a s korporáty. Panuje přesvědčení, že malá firma z procesů nemůže těžit. Přesto jsou to právě procesy, které – když je dobře nastavíte – dají vaší zákaznické péči něco jako křídla. Osvobodí totiž vaši mysl od neustálého přijímání rozhodnutí.

Člověk je schopen přijmout jen omezený počet rozhodnutí za den. Existuje pro to dokonce termín „únava z rozhodnutí“. Čím větší počet rozhodnutí přes den přijmete, tím větší je riziko, že uděláte špatná rozhodnutí. Je proto kriticky důležité, která rozhodnutí budete přijímat. Jestliže svou kapacitu vyplýtváte na triviality, bude vám chybět rozum i síla na podstatná rozhodnutí. Právě tím se odlišují neúspěšní od úspěšných. Jako byl třeba Steve Jobs. A právě k tomu slouží procesy.

Nachytřete se v jednom dni!

Přijďte na konferenci SupportDay, která se koná 22.5. Vytoupí majitelé firem a experti na zákaznickou péči, kteří berou komunikaci se zákazníky vážně a vyplácí se jim to. Kdy jindy než teď, kdy přichází levná konkurence ze zahraničí a cena za marketing neustále stoupá?

V #10 SupportBox podcastu se dozvíte, v jakých situacích a jak konkrétně na zákaznické péči procesy pomáhají. 

Na příkladu procesu reklamace Mário dokládá, proč jsou procesy nezbytnou součástí zákaznické péče a co chybí tam, kde ještě nefungují.

Nastiňuje, jaká základní vylepšení procesy do zákaznické péče vnáší, jak si proces nastavit, jaké části musí proces obsahovat a jak s ním pracovat.

Své zkušenosti čerpá Mário nejen ze SupportBoxu, ale také ze skoro 25 firem, ve kterých procesy na zákaznické péči pomáhal nastartovat.

Proto už dobře ví, že jádro pudla, proč se procesů lidé často děsí, netkví vždy v samotném procesu, ale v představě, kolik času – který už tak chybí – samotné vytvoření procesu vyžaduje. 

Ale pozor. Tady Mário nabízí svůj šikovný hack, jak při tvorbě procesu neztratit ani minutu navíc! Poslechněte si #10 SupportBox podcast a zjistíte, jak na to.

Dozvíte se také, jaký vztah k procesům a k lidem v praxi nejlépe funguje. V závěru Mário přidává doporučení na dvě knížky a tip ze života, proč se vyplatí věnovat pozornost i checklistům.

#10 Procesy. Esence úspěšné zákaznické péče ⬇

❗️Součástí podcastu je odkaz ke stažení vzorového procesu – můžete stahovat zde

🔗 Slíbené odkazy na užitečné tooly

📖 Knížky zmíněné v podcastu

Sledujte nás na vaší oblíbené platformě pro více podobných dílů:

Spotify
Youtube
Apple Podcasts
Google Podcasts

A pokud to myslíte se zákaznickou péčí vážně, využijte našeho průvodce v podobě knížky či e-booku na www.zakaznickapece.cz

Neslyšeli jste devátý díl podcastu o tom, jak mít zákaznickou podporu jako mekáč? Můžete se k němu kdykoli vrátit. 

Máte k podcastu dotazy? Budeme rádi, když se nám ozvete na info@supportbox.cz. 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00