#10 Procesy. Esence úspěšné zákaznické péče
Přestaňte se bát procesů. Procesy vám uvolní ruce i mozek a otevřou dveře k dalším možnostem. S dobře nastaveným procesem může stejnou práci jako vy stejně dobrým způsobem vykonat kdokoliv další.
V #10 SupportBox podcastu se dozvíte, v jakých situacích a jak konkrétně na zákaznické péči procesy pomáhají.
Na příkladu procesu reklamace Mário dokládá, proč jsou procesy nezbytnou součástí zákaznické péče a co chybí tam, kde ještě nefungují.
Nastiňuje, jaká základní vylepšení procesy do zákaznické péče vnáší, jak si proces nastavit, jaké části musí proces obsahovat a jak s ním pracovat.
Své zkušenosti čerpá Mário nejen ze SupportBoxu, ale také ze skoro 25 firem, ve kterých procesy na zákaznické péči pomáhal nastartovat.
Proto už dobře ví, že jádro pudla, proč se procesů lidé často děsí, netkví vždy v samotném procesu, ale v představě, kolik času – který už tak chybí – samotné vytvoření procesu vyžaduje.
Ale pozor. Tady Mário nabízí svůj šikovný hack, jak při tvorbě procesu neztratit ani minutu navíc! Poslechněte si #10 SupportBox podcast a zjistíte, jak na to.
Dozvíte se také, jaký vztah k procesům a k lidem v praxi nejlépe funguje. V závěru Mário přidává doporučení na dvě knížky a tip ze života, proč se vyplatí věnovat pozornost i checklistům.
#10 Procesy. Esence úspěšné zákaznické péče ⬇
❗️Součástí podcastu je odkaz ke stažení vzorového procesu❗
🔗 Slíbené odkazy na užitečné tooly
📖 Knížky zmíněné v podcastu
- Podnikatelský Mýtus, Michael E. Gerber
- The checklist manifesto, Atul Gawande
Sledujte nás na vaší oblíbené platformě pro více podobných dílů:
A pokud to myslíte se zákaznickou péčí vážně, využijte našeho průvodce v podobě knížky či e-booku na www.zakaznickapece.cz
Neslyšeli jste devátý díl podcastu o tom, jak mít zákaznickou podporu jako mekáč? Můžete se k němu kdykoli vrátit.
Máte k podcastu dotazy? Budeme rádi, když se nám ozvete na info@supportbox.cz.