#06 Helpdeskové nástroje pro zákaznickou péči
Co je to helpdesk a proč by o něm měl uvažovat každý, kdo přichází do kontaktu s klienty? To vám Mário Roženský poví v šestém díle SupportBox podcastu (19 minut):
- Úvod a představení Mária – jaká byla jeho cesta k helpdesku, zákaznické péči a nakonec vytvoření SupportBoxu
- Co je to helpdesk a že to není jen o odpovídání na e-maily
- Proč nepoužívat běžné komunikační kanály jako je Gmail, Seznam nebo Outlook
- Jak využít informace o klientovi aby se vrátil a doporučil vás dál
- Výhody napojení CRM, dalších nástrojů jako je Shoptet nebo využití AI přímo v helpdesku
Běžný e-mail jako je Gmail, Seznam, Outlook jsou vystačující, jestliže si potřebujete odbavovat soukromou komunikaci. Pokud ale máte klientů více a také více zaměstnanců podpory, kteří do jedné e-mailové schránky chodí, může se lehce stát, že na některý e-mail neodpovíte, nebo odpovíte dvakrát. Jakmile od vás zákazník ještě ke všemu dostane dvě různé odpovědi na jeden dotaz, je to parádní průšvih.
Mário vám vysvětlí, v čem všem vám v tomto ohledu helpdeskový nástroj práci ulehčí a hlavně zpřehlední. Vysvětlí vám, jak fungují automatizace, proč využívat integrace, jak pracovat s telefonem v rámci podpory a zmíní také důležitost toho, proč mít všechny informace o klientovi přehledně na jednom místě. Také vám vysvětlí, proč využívat umělou inteligenci a jak s ní pracujeme my v SupportBoxu. Včetně AI chatbotů.
Díl je nadupaný těmi nejpodstatnější informace o helpdeskovém systému. Dnes již existuje spousta druhů, od těch nejlevnějších, po střední až po ty s cenou vyšších desítek až stovek tisíc měsíčně.
Přejeme příjemný poslech a budeme vám mile rádi k dispozici, pokud budete mít jakékoliv dotazy.
Rádi byste přešli na helpdeskový nástroj? Pak si zarezervujte schůzku s Víťou, který vám se vším rád poradí.
Video o helpdesku zde ⬇
Stáhněte si návod zdarma
Poradíme vám, jaké jsou současné možnosti, jak se vyhnout nejčastějším chybám ve výběru, na jaké funkce cílit a jak platit jen za to, co opravdu potřebujete.
Sledujte nás na vaší oblíbené platformě pro více podobných dílů:
A pokud to myslíte se zákaznickou péčí vážně, využijte našeho průvodce v podobě knížky či e-booku na www.zakaznickapece.cz
Neslyšeli jste pátý díl podcastu o důležitosti statistik? Můžete se k němu kdykoli vrátit.
Máte k podcastu dotazy? Budeme rádi, když se nám ozvete na info@supportbox.cz.