10 NEJČASTĚJŠÍCH CHYB E-SHOPŮ V KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKEM

V e-booku naleznete podrobně rozebraných 10 chyb, které vídáme u e-shopů při komunikaci se zákazníky nejčastěji. U každé chyby je také ukázka a návod, jak se chyby nedopouštět.

Získejte e-book hned

Popis knížky

  • 10 nejčastějších chyb, které vídáme, že dělají e-shopy nejčastěji.
  • Dostanete vzorový e-mail, jak by měla vypadat skvělá odpověď zákazníkovi.
  • Pomůžeme vám vyhnout se těmto chybám a poskytovat lepší zákaznickou péči.
  • Ukážeme vám, jak vybudovat se zákazníkem trvalý vztah

O autorovi

Mário Roženský

Mário v minulosti úspěšně vybudoval a prodal několik firem a projektů. Základem každého projektu vždy byla orientace na zákazníka a skvělá zákaznická péče. Své znalosti a zkušenosti nyní aplikuje při vývoji aplikace SupportBox, která slouží ke zjednodušení komunikace se zákazníky skrze e-mail, chat a telefon. Přednáší a školí zlepšování zákaznické péče ve firmách.

Jeho cílem a také firemní vizí je zlepšit zákaznickou péči u 1.000 e-shopů v ČR

Získejte e-book hned

Vzdělávejte se kdekoliv

Další naše knihy a e-booky

Přečtěte si nejzajímavější tipy a triky, týkající se poskytování kvalitní a efekivní zákaznické péče.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 9:00 - 17:00