22.5. Jediná konference v ČR o zákaznické péči

Získat vstupenky

JAK SPRÁVNĚ VYBRAT HELPDESKOVÝ NÁSTROJ?

E-book vám poskytne představu o tom, co je to helpdesk, v čem je užitečný a proč jeho implementací rozšíříte portfolio svých spokojených zákazníků. Nahlédnete do konkrétních funkcí SupportBoxu a budete mít možnost zvážit, zda je pro vás SupportBox správným řešením.

Helpdesk e-book - jak vybrat helpdeskový nástrj
Získejte e-book hned

Popis knížky

JAK SPRÁVNĚ VYBRAT HELPDESKOVÝ NÁSTROJ

E-book SupportBoxu o výběru helpdeskového nástroje objasňuje:

  • jaká jsou kritéria pro výběr helpdesku,
  • s jakými aplikacemi lze helpdesk propojit,
  • co všechno helpdesk automatizuje a integruje na jednom místě,
  • jak fungují livechaty,
  • co za vás vyřeší chatboty s AI.

E-book je, stejně jako naše ostatní e-booky, zdarma ke stažení.

Uvažujete o zavedení helpdesku ve firmě a máte konkrétní dotaz? V e-booku získáte kontakt na našeho specialistu. Ptejte se, rádi vám poradíme. Další informace včetně odpovědí na vaše otázky si poslechněte v našem podcastu o helpdeskových nástrojích.

SupportBox je helpdeskový nástroj, který pomáhá zvyšovat zisk a pozici značky na trhu prostřednictvím zákaznické péče v desítkách velkých i malých firem. Základem naší práce je orientace na zákazníka a využití bohatých zkušeností s implementací helpdeskového nástroje v různorodém prostředí firem se specifickými nároky. Náš přístup je personalizovaný, respektujeme individuální potřeby zákazníka.

Vzdělávejte se kdekoliv

Další naše knihy a e-booky

Přečtěte si nejzajímavější tipy a triky, týkající se poskytování kvalitní a efekivní zákaznické péče.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00