Případová studie

Jak Fitshaker zrychlil svou podporu ve stejném počtu zaměstanců

O společnosti

Fitshaker.sk je slovenská platforma manželů Švaralových, která od roku 2014 nabízí online fitness programy s domácím cvičením. A která je důkazem, že SupportBox není jen pro e-shopy. Díky jejich oddanosti ke svým zákazníkům se stali největším online fitkem na Slovensku a v Česku na tento stupínek cílí. Nejde totiž jen o fyzické cvičení, ale také o to psychické. Celý proces zahrnuje i stravu, motivace, funkční oblečení, ve kterém se lidé cítí dobře, doplňky stravy, cvičební pomůcky, zdravé dobroty a také knihy o zdravém stravováním. Zákazník po registraci sleduje živé přenosy cvičení každý týden, anebo si vybírá z 1000 videí 20 profesionálních instruktorů, kteří pomáhají s konkrétními problémy (zhubnutí do plavek, fit po těhotenství apod.).

Naše spolupráce v číslech

> 1000

Vyřízených zákazníků za měsíc

+

Používané funkce
Live chat a E-maily

9

Uživatelů SupportBoxu

Vyzpovídali jsme klienta

Co je vaším cílem v podnikání?

Jsme online fitko pro ženy a průvodce na cestě za krásnějším a zdravějším JÁ. Smyslem naší práce je dosáhnout toho, aby byla každá žena fit a šťastná celý život. A to fyzicky i psychicky. A daří se nám to, tento rok slavíme 10 let a za tu dobu jsme pomohli tisícům žen objevit jejich silné a sebevědomé já. Velkou motivací jsou pak zpětné vazby, pozitivní komentáře a recenze, které nás utvrzují v tom, že to co děláme, pomáhá. Každý rok pořádáme velmi úspěšnou Výzvu do plavek, které se účastní desetitisíce žen ze svého domova.

Vedle toho máme také e-shop plný kvalitních výrobků, ať už doplňků stravy, tak oblečení, a nejnavštěvovanější blog s fit obsahem v Česku a na Slovensku. Kromě našeho portálu mohou ženy čerpat inspiraci i z našich knih a Fitness Diáře, který je volně k dispozici v knihkupectví.

Jak to u vás vypadalo před přechodem na SupportBox?

Využívali jsme jen Gmail, který je zdarma, ten se nám postupně přehlcoval kvůli neefektivitě. Počet zákazníků rychle rostl a obyčejný e-mailový klient jejich požadavkům zkrátka už nestačil. Potřebovali jsme silnější nástroj s větším portfoliem možností a funkcí. Všechno na jednom místě, žádné překlikávání oken prohlížeče. SupportBox jsme znali od jeho začátků. Kvalita a jistota u nás byly při volbě rozhodující.

Garantem kvality byl pro nás také Mário Roženský (zakladatel SupportBoxu). Víme, že na cokoliv, co dělá Mário, se můžeme spolehnout.

V čem vám pomohl právě SupportBox?

Role zákaznické péče je v naší firmě zásadní, přináší dobré výsledky, je to vidět na datech, vyšších hodnotách objednávek a hlavně růstu. Vnímáme ji jako jednu z důležitých součástí naší marketingové stavebnice. V Gmailu, nebo jiných základních nástrojích, se dá komunikovat se zákazníky jen při založení firmy nebo e-shopu. Jakmile je zákazníků více, zákaznická péče trpí a stejně tak zákazníci.

Funkci, kterou u nás zákaznická péče plní, asi nejlíp vystihuje pojmenování, kterým u nás oslovujeme kolegyně na zákaznické péči. Říkáme jim „manažerky štěstí“


Statistiky firmy
– v průměru 1020 e-mailů / měsíc a až 1100 zpráv z live chatu na webu/Facebooku/Instagramu


Štěstí je to, o co jde u nás v zákaznické péči. Chceme, aby byl náš zákazník opravdu spokojený. Od toho se odvíjí i náš přístup k zákaznické péči a požadavky na její kvalitu. Využíváme díky SupportBoxu live chat na webu, napojený Facebook a Instagram, spolu s organizací e-mailů, které se přiřazují konkrétním lidem. Takže zákazník dostane svou odpověď rychle a zároveň se neztrácí čas, jelikož každý ví, na co má odpovídat a na co odpovídají jiní kolegové.

Co na SupportBoxu nejvíc oceňujete?

Na SupportBoxu je úžasné, že poskytuje komplexní přehled o zákazníkovi na jednom místě. Ať zákazník zavolá, napíše na e-mail, anebo na messenger, všechno se propojí. Předcházíme tak duplicitním požadavkům. Často se totiž stává, že zákazník napíše e-mail a na to samé se zeptá i v messengeru. Dříve takové dotazy řešili dva lidé, každý samostatně ve svém kanálu. Dnes takový dotaz vyřeší naráz jeden pracovník zákaznické péče. Ušetříme tím cenné minuty času, které využijeme jinde.

Hodně také využíváme možnost zpětné kontroly – kdykoliv si ověříme, kdo co v minulosti řešil a jak v daném čase problém vyřešil. To nám umožňuje vzdělávat se navzájem, posouvat se ve svých dovednostech, ale i lépe znát zákazníky.

Celkově nám SupportBox hodně pomáhá a usnadňuje práci.

Provázely přechod na SupportBox nějaké problémy?

Vůbec ne. Přechod na SupportBox nebyl nic náročného. Proběhl snadno, plynule a bez překážek. Během pár dní jsme si zvykli na systém, nejdříve hlavně na to, jak se pracuje s přiřazováním e-mailů. Postupně jsme pak zjišťovali, jaké další funkce a vychytávky SupportBox nabízí. Live chat na webu, Facebook Messenger, Instagram, telefony a další funkce včetně AI. My sami využíváme prozatím jen live chat napojený na Facebook a Instagram a k tomu virtuální ústřednu, tedy telefony.

Hodně nám pomohla uživatelská příručka SupportBoxu, kterou má SupportBox skvěle připravenou. 

Přiřazování e-mailu a informace. kdo právě e-mail řeší. Stejnou funkci najdete i v live chatu a napojeném Instagramu nebo Facebooku.


TIP – AI chatbot a chytré funkce
AI chatbot odpovídá 24/7, zákazníci tak nemusí čekat do dalšího rána, nebo se ptát u konkurence. Chytré funkce vám vygenerují odpovědi na jeden klik, nebo vám při psaní přeloží zprávy do jiného jazyka. Zjistěte, co všechno AI umí.


Komu byste SupportBox doporučili?

SupportBox doporučujeme všem, kdo chce zefektivnit práci a komunikaci se zákazníky a získat drahocenný čas. To vše s pružnou podporou nástroje. V tom SupportBox nadstandardně vyniká. Sami už jsme SupportBox doporučili mnoha svým známým.

Vyzkoušet na 14 dní zdarma

SupportBox doporučujeme všem, kdo chce zefektivnit práci a komunikaci se zákazníky a získat drahý čas. To vše s pružnou podporu nástroje. V tom SupportBox nadstandardně vyniká. Sami už jsme SupportBox doporučili mnoha svým známým.
Peter Švaral

Fitshaker

Podívejte se na další případovky

E-shop uklidproklid.eu nabízí jednoduché, a přitom nečekaně funkční ekologické přípravky. Ukazuje, že ekologické nemusí být drahé.

Kateřina Brožová

Úklid pro klid

Společnost RCprofi s.r.o. se zabývá prodejem a servisem RC modelů, což jsou modely na dálkové ovládání. Na trhu jsou již 12 let.

Libor Pilař

Majitel společnosti RCprofi

Tomáš Miřátský je majitelem dvou společností Sport Hangar CZ s.r.o. a Motoobchod.cz s.r.o. a pod těmito společnostmi provozuje 4 e-shopy. Svým zákazníkům chtějí dopřát komfort pro pohodlnou a především bezpečnou jízdu díky zkušeným profíkům v zákaznickém servisu, rychlé reakční době a široké nabídce.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00