22.5. Jediná konference v ČR o zákaznické péči

Získat vstupenky

#01+#02 Spouštíme SupportBox podcast!

Mário Roženský
01.11.2023
3 min. čtení
001

Pozor, pozor!
Důležité hlášení!

Vy, kteří nás sledujete od počátků, možná víte, že jsme historicky podcast tvořili. Ten první čítal čtyři epizody, přičemž jsme v něm dále nepokračovali. 

Letos jsme se rozhodli pro obnovu podcastů, aby ani ty z vás, které nebaví čtení, nebo jste se nedostali na naše školení, neminuly ty nejdůležitější informace ze světa zákaznické péče. Pomůžeme vám zabít dvě mouchy jednou ranou: zpříjemníme vám dlouhé cesty autem, čas strávený úklidem, anebo sportem, vy u těchto činností můžete poslouchat náš podcast, který vám usnadní vaši cestu ke skvělé zákaznické péči. 

V Česku i na Slovensku je ještě stále obrovská spousta firem, které se zákaznické péči věnují až na posledních příčkách svých priorit. Na toto ale doplácí a přichází tak o spoustu stálých i potenciálních klientů a s tím i související zisk. 

Pusťte si SupporBox podcast do sluchátek a pojďte spolu s námi vystřelit svou podporu do nebeských výšin! 

Každá epizoda bude trochu jiná. Protože chceme zůstat aktuální, stále zábavní a přinášet vám zajímavé a důležité informace. Ze začátku si probereme základní koncepty, které jsou v zákaznické péči důležité. O toto se pak budeme opírat v následujících epizodách. Někdy uslyšíte pouze Mária Roženského, jindy budeme mít pozvány zajímavé hosty, kteří se zákaznické péči věnují a mají díky tomu milionové, jiní i miliardové, obraty. 

Ve (skoro) prvním díle, který najdete níže, se v krátkosti dozvíte příběh Mária od jeho prvních krůčků v podnikání až po to, kdy se to u něj zlomilo a začal vnímat důležitost zákaznické péče. A protože jsme se nemohli dočkat, vypustili jsme pro vás hned i druhý díl. Tam už jdeme rovnou na věc, která vám pomůže vnímat zákaznickou péči z modernějšího pohledu. Mário se v něm totiž soustředí na to, proč již neplatí slavná Baťova věta “Náš zákazník, náš pán”. Naopak, je to člověk na stejné úrovni – partner. Pro někoho to může znít jako děsivá představa, tento pohled ale otevírá nové příležitosti. Jaké? To už zjistíte až nebudete mít prostor číst – od toho je tu náš podcast.

Tak co, jdete do toho s námi? 

Udělejte si to jednodušší, dejte follow na své platformě.

Spotify
Youtube
Apple Podcasts
Google Podcasts

#01 – (Skoro) první díl o zákaznické péči

#02 – Náš zákazník, náš pán? To už neplatí

Nemáte rádi YouTube? Náš SupportBox podcast si můžete poslechnout také na všech oblíbených platformách, jako jsou Spotify či Apple Podcast & Google Podcast.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00