5x potěšení a radost pro vašeho zákazníka

Chcete udělat krok vstříc k vašim zákazníkům? Pokud tápete, kde začít, inspirujte se v našem seznamu:

  1. Překvapení. Pošlete zákazníkovi v objednávce nějakou drobnost, která potěší – čokoládka, propiska, nebo prostě jen kartička s osobním poděkováním
  2. Zájem. Zajímejte se o jeho dojmy a pocity – přistupujte k tomu ale opravdu lidsky. Je něco, co vám chybělo? Byl jste naopak s něčím nadmíru spokojen? Zavolejte mu! Vyberte čas od času některé zákazníky a zkuste jim zavolat. Osobně jim poděkovat.
  3. Doporučení. Zkuste vytipovat, co by se zákazníkovi mohlo ještě hodit. Nakoupil si u vás boty – nehodila by se kabelka stejné barvy a materiálu? Pořídil si stan – nehodilo by se mu pojištění na cesty, průvodce do přírody nebo mapa? Nemusí jít o výrobky z vaší nabídky. Spojte se s doplňujícími e-shopy. Navzájem si pomůžete a zákazník bude spokojen.
  4. Zjednodušení. Usnadněte klientovi jeho další nákup. Běžnou praxí již je to, že zákazník nemusí znovu zadávat adresu. Příjemná je i možnost uložit si obsah košíku do další objednávky. Nabídněte před zaplacením možnost přidat si do košíku ještě zboží, které by se mohlo hodit.
  5. Příjemné čekání. Zákazník si objednal a teď se těší na svůj balíček. Nezaplňte jeho e-mailovou schránku nepříjemnými úředně vypadajícími e-maily s doklady. Zkuste změnu – příjemnou grafiku, lidsky napsané zprávy a – třeba zajímavou radu nebo tip, která by se klientovi mohla hodit. I recenze spokojených zákazníků ještě více vybudí radostné očekávání balíčku.

Zůstaňte v obraze a přidejte se
k 3 500+ odběratelům novinek!

Přidejte se k 3 500+ odběratelům a nepromeškejte žádnou novinku ze světa zákaznické péče! Informace, tipy, zajímavosti, pravidelně každých 14 dní.
E-mail *
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole