Přepněte na špičkovou zákaznickou podporu. Rychle, chytře a s AI.

Váš tým a SupportBox - péče o zákazníky, která nejen odpovídá,
ale i prodává.

  • 14 dní zdarma
  • Bez zadávání karty
  • Založeno za méně než 1 minutu
Ukázka rozhraní aplikace SupportBox s e-mailovými konverzacemi, filtry, statistikami a seznamem uživatelů

Připojte se k 700+ spokojených zákazníků

Proč si vybrat SupportBox?

Operátor zákaznické podpory pracuje u počítače, kolem něj zelené ikony komunikačních kanálů

Vytvořeno experty na zákaznickou podporu.

Více než 10 let zkušeností se zákaznickou péčí stovek e-shopů jsme převedli do jednoho nástroje.

Platební karta přeškrtnutá šedým zákazovým symbolem - bez skrytých poplatků

Žádné aktivační nebo skryté
poplatky.

Vyzkoušejte všechny funkce zdarma na 14 dní. Pak si nakombinujte služby dle vašich potřeb a platíte jen za ně.

Dva muži si podávají ruce napříč notebooky, v pozadí letící papírová vlaštovka

Excelentní podpora. I pro vás!

Nevytváříme pouze nástroj pro zákaznickou podporu - náš interní tým poskytuje péči, kterou bychom chtěli jako zákazníci.

Co o nás říkají majitelé, manažeři a supporťáci?

SupportBox doporučuji všem e-shopům, které chtějí řídit zákaznickou péči efektivně a zároveň z ní chtějí vytěžit víc. To znamená potenciálně i nějaký zisk.

Logo rcprofi Libor Pilař

Majitel společnosti RCprofi

Pečujeme o více než 60 000 stálých klientů a práci nám velmi zjednodušuje nejen vestavěné miniCRM, ale i napojení na vlastní systém. 

Logo Golden Gate Jan Trčka

Vedoucí klientského servisu

SupportBox doporučujeme všem, kdo chce zefektivnit práci a komunikaci se zákazníky a získat drahý čas. To vše s pružnou podporu nástroje. V tom SupportBox nadstandardně vyniká. Sami už jsme SupportBox doporučili mnoha svým známým.

Logo Fitshaker Peter Švaral

Zakladatel

SupportBox je řešením pro všechny, kdo mají hromadnou schránku (např. info@uklidproklid.cz), kterou obsluhuje více než jedna osoba. Doporučujeme ho každému, kdo potřebuje podporu, chce reagovat na zprávy z různých kanálů na jednom místě a chodí mu tolik zpráv, že využívá předpřipravené odpovědi.

Logo Úklid pro klid s Kateřinou Brožovou Kateřina Brožová

majitelka

Komunikujte se zákazníky na všech frontách

Muž v modrém ukazuje na obrazovku s rozhraním aplikace SupportBox

Mějte chytrou e-mailovou schránku

Sdílená e-mailová schránka

Nekontrolujte několik e-mailových schránek jednu po druhé. Mějte je všechny před očima. Hned uvidíte, co je potřeba vyřídit.

Dvě modrá ozubená kolečka jako symbol nastavení
Automatizace
modrá bublina zpětné vazby
Připravené odpovědi
Modrá obálka jako ikona e-mailu
Delegování pošty
Více k e-mailům
Chatovací okno s profilovou fotkou operátora, zprávou od chatbota a tlačítky pro nejčastější dotazy

Buďte svým zákazníkům blíž

Live chat – buďte tam, kde vás zákazníci potřebují

Díky live chatu se snadno stanete parťákem, který je vždycky po ruce. Zákazník se s vámi spojí online.

Zpětná vazba od tří zákazníků znázorněných avatary
Více chatů na jednom místě
Tři propojené čtverce se spojovacími čarami uprostřed
Moderní vzhled
Modrá bublina zprávy se třemi tečkami uvnitř
Informace, že zákazník odpovídá
Více k live chatu
Žena v modrém drží mobil a stojí před obrazovkou s rozhraním aplikace SupportBox a Facebook Messengerem

VYUŽIJTE SÍLU SOCIÁLNÍCH SÍTÍ

Facebook Messenger + Instagram

Všechny zprávy z vašich firemních Facebook stránek a Instagramu v jedné aplikaci.

Modrý notepad s několika řádky textu
Vytváření tiketů přímo ze zpráv v messengeru
Tři modré překrývající se obrysové bubliny zpráv
Všechny Facebook stránky v jednom nástroji
Modrá obrysová bublina zprávy
Komunikace se zákazníky živě na Facebooku
Více k Messengeru
Rozhraní aplikace SupportBox s detailem hovoru a velkými modrými sluchátky v pravé části obrázku

Odpovězte na každé zavolání včas

Vlastní telefonní ústředna

Kdo volal, kdy volal, jaké bylo jeho přání a postaral se někdo o vyřízení? I to, co se odehrává na telefonní lince, budete mít pod kontrolou.

Modré sluchátko telefonu otočené doprava a avatar
Identifikace volajících
Modré sluchátko telefonu otočené doprava a tři tečky
Hlasové přivítání volajícícho
Modrý mikrofon na stojánku
Nahrávky hovorů
Více k telefonu
Muž ukazuje na velký tablet se seznamem log oblíbených nástrojů - integrací napojených na SupportBox

Mějte všechny informace na jednom místě

Bezproblémová integrace s nástroji

SupportBox je přátelský ke všem českým nástrojům. Nemá problém shrnout všechna uložená data a zobrazit vám je u e-mailu, chatu či telefonního hovoru.

Více o integraci
Muž s vlajkou stojí na zelené rostoucí křivce před obrazovkou s přehledem statistik aplikace SupportBox

Mějte detailní údaje vždy po ruce

Statistiky a reporty, které ukáží, jak na tom jste

Poznejte své zákazníky a zlepšete zákaznickou péči díky podrobným statistikám a reportům. Sledovat můžete například:

Modré kulaté hodiny s ručičkami ukazujícími čas
Data v reálném čase
Modrý sloupcový graf se čtyřmi sloupci různé výšky
Přehledné statistiky
Tři postavy u sebe symbolizující týmovou spolupráci
Report po jednotlivých uživatelích
Více o reportingu
Žena s headsetem sedí u stolu s notebookem, v pozadí mapa Česka a bublina s českou vlajkou

Český nástroj pro český trh

Jsme z Česka a vyvíjíme z Česka pro české zákazníky. Proto víme, jaké nástroje se u nás používají a jaké jsou potřeby našeho trhu. Navíc mluvíme stejným jazykem a český trh je pro nás 100% prioritou. :)

Jeden systém na veškerou komunikaci

SupportBox je jednoduchý nástroj,
se kterým máte veškerou komunikaci na jednom místě

Vašim kolegům se bude příjemně pracovat a zvýší se jejich výkonnost. Získáte kontrolu, zvýšíte výkonnost a více prodáte.

  • Všechny e-maily, telefony a live chaty na jednom místě
  • Vždy víte, na co máte odpovídat
  • Nestane se vám, že někomu odpovíte 2x, nebo vůbec
  • Přehledné a jednoduché ovládání, které si zamilujete
  • Zamezíte chybovosti
  • Zvýšíte produktivitu
  • Získáte kontrolu
  • Poskytneme vám skvělou zákaznickou péči
  • Rádi vám pomůžeme s migrací z jiného nástroje, který nyní používáte
  • Zaučíme vaše kolegy
Ondřej Letáček
Star IconStar IconStar IconStar IconStar Icon

Používáme SupportBox již více než rok a jsme se službou spokojeni. Je stabilní, intuitivní a rychlá.

Jan Kabes
Star IconStar IconStar IconStar IconStar Icon

Supportbox využíváme u několika mých klientů, zatím vždy maximální spokojenost!

2DIN Cz
Star IconStar IconStar IconStar IconStar Icon

Každý měsíc integrujeme něco nového v supportboxu co nám usnadní práci =)

L K
Star IconStar IconStar IconStar IconStar Icon

SupportBox používáme pro komunikaci ohledně poptávek, nabídek, objednávek, požadavků klientů, skrze celý obchodní tým, máme propojení na CRM Raynet. Funguje to, snadno dohledáte souvislosti a rychle odpovídáte klientům. Kdykoli a odkudkoli.

Anežka Hofmannová
Star IconStar IconStar IconStar IconStar Icon

Perfektní systém, který mi šetří mnoho času a peněz. V SupportBoxu jsou navíc všichni velmi milí a případné prosby či problémy řeší neuvěřitelnou rychlostí 🙂

David Mareček
Star IconStar IconStar IconStar IconStar Icon

Spolehlivá platforma zajišťující kompletní péči o zákazníka, kterou využíváme v Albi již několik let. Skvělé možnosti napojení/integrace a fajn podpora ze strany vývojářů. Doporučuji 😉

Ondřej Letáček
Star IconStar IconStar IconStar IconStar Icon

Používáme SupportBox již více než rok a jsme se službou spokojeni. Je stabilní, intuitivní a rychlá.

Jan Kabes
Star IconStar IconStar IconStar IconStar Icon

Supportbox využíváme u několika mých klientů, zatím vždy maximální spokojenost!

2DIN Cz
Star IconStar IconStar IconStar IconStar Icon

Každý měsíc integrujeme něco nového v supportboxu co nám usnadní práci =)

L K
Star IconStar IconStar IconStar IconStar Icon

SupportBox používáme pro komunikaci ohledně poptávek, nabídek, objednávek, požadavků klientů, skrze celý obchodní tým, máme propojení na CRM Raynet. Funguje to, snadno dohledáte souvislosti a rychle odpovídáte klientům. Kdykoli a odkudkoli.

Anežka Hofmannová
Star IconStar IconStar IconStar IconStar Icon

Perfektní systém, který mi šetří mnoho času a peněz. V SupportBoxu jsou navíc všichni velmi milí a případné prosby či problémy řeší neuvěřitelnou rychlostí 🙂

David Mareček
Star IconStar IconStar IconStar IconStar Icon

Spolehlivá platforma zajišťující kompletní péči o zákazníka, kterou využíváme v Albi již několik let. Skvělé možnosti napojení/integrace a fajn podpora ze strany vývojářů. Doporučuji 😉

Vyzkoušejte SupportBox ještě dnes

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Pomáháme zlepšovat zákaznickou podporu

Aktuální školení a webináře zákaznické podpory

Skupina lidí sedí v učebně a sleduje školení, přednášející stojí u tabule Školení

Záznam konference SupportDay
2016-2025

online

Podívejte se na záznamy 55 přednášek předních českých odborníků. 8 ročníků konference SupportDay, která je věnovaná péči o zákazníky.

1.490 Kč bez DPH
Lektor přednáší skupině lidí v učebně, účastníci sedí u stolů a poslouchají Školení

Školení na míru pro vaši firmu

dle domluvy

Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připřavíme.

dle domluvy
Muž sedí u pracovního stolu s počítačem a modrou lampičkou Školení

Online kurz zákaznické péče

online

Kurz obsahuje 20h videí, desítky materiálů, checklistů, tabulek, procesů apod. Hromady článků a materiálů, které dokreslují danou kapitolu a téma.

9.990 Kč bez DPH
Užitečné rady, tipy, videa a podcasty o zákaznické péči na našem blogu

Novinky ze světa zákaznické péče

Guestpost od Upgates2 (web)

7 věcí, které vám kvalitní e-shopové řešení usnadní na zákaznické péči

1760077210
05.03.2025
5 min. čtení

Zákaznická péče je srdcem každého úspěšného e-shopu. Pokud si zákazníci odnesou pozitivní zážitek, nejenže se vrátí, ale navíc sdílejí dobrou zkušenost s ostatními. Moderní e-shopová řešení vám mohou při budování těchto vztahů výrazně pomoci. Jak? Jednoduchá integrace s nástroji pro kvalitní support Jednoduchost a efektivita jsou klíčem ke kvalitní zákaznické podpoře. Jak nejspíše sami dobře […]

Tipy a triky AI (web)-1

TIPY A TRIKY – co umí AI na zákaznické péči?

1727852632
02.10.2024
14 min. čtení

Umělá inteligence mění svět před očima. Dennodenně vylepšuje způsob, jakým nakupujeme, i jak prodáváme zboží. Většina e-shopů už AI využívá, na zákaznické péči z ní ale stále nedostáváme maximum. Magickou formulkou umělé inteligence je rychlost. S AI vyřídíme mnohem víc dotazů a objednávek než bez ní, a to bez ztráty kvality. Ukažme si proto, kde […]

Landscape skladon

#16 Doprava jako součást zákaznické péče

1747209473
25.09.2024
4 min. čtení

V #16 SupportBox podcastu si Mário Roženský popovídal s Michalem Vavříkem, sales managerem ve společnosti Skladon, která je expertem na logistiku, dopravu, dodavatelský řetězec a skladování. Témat hovoru bylo hned několik: Co je Velký test logistiky Výsledky Velkého testu logistiky e-shopů z období Vánoc 2023 Stěžejní pilíře Velkého testu logistiky a na co se při […]

Vousatý muž v kostkované košili pracuje na notebooku u stolu

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Petra Novotná - Žena s dlouhými hnědými vlasy, usmívá se a dívá se do kamery
Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00