E-mail, live chat i telefon pod jednou střechou

Software pro zvýšení efektivity zákaznické péče.

  • Ušetříte čas i své nervy Spravujte zákaznickou péči komplexně, včas, na jednom místě a beze zmatků.
  • Získáte spokojenější zákazníky Zákazníci si zaslouží odpověď včas. Poskytněte jim kvalitní a rychlou podporu.
  • Budete mít kontrolu a přehled Díky reportingu získáte přehled o každé zprávě, telefonátu nebo např. objednávce.
Šetříme čas už 1 125 hrdinům na zákaznické podpoře.

Komunikujte se zákazníky na všech frontách

Mějte chytrou e-mailovou schránku

Sdílená e-mailová schránka

Nekontrolujte několik e-mailových schránek jednu po druhé. Mějte je všechny před očima. Hned uvidíte, co je potřeba vyřídit.

Automatizace
Připravené odpovědi
Delegování pošty
Více k e-mailům

Buďte svým zákazníkům blíž

Live chat – buďte tam, kde vás zákazníci potřebují

Díky live chatu se snadno stanete parťákem, který je vždycky po ruce. Zákazník se s vámi spojí online.

Více chatů na jednom místě
Moderní vzhled
Informace, že zákazník odpovídá
Více k live chatu

Odpovězte na každé zavolání včas

Vlastní telefonní ústředna

Kdo volal, kdy volal, jaké bylo jeho přání a postaral se někdo o vyřízení? I to, co se odehrává na telefonní lince, budete mít pod kontrolou.

Identifikace volajících
Hlasové přivítání volajícícho
Nahrávky hovorů
Více k telefonu

Mějte všechny informace na jednom místě

Bezproblémová integrace s nástroji

SupportBox je přátelský ke všem českým nástrojům. Nemá problém shrnout všechna uložená data a zobrazit vám je u e-mailu, chatu či telefonního hovoru.

Více o integraci

Mějte detailní údaje vždy po ruce

Statistiky a reporty, které ukáží, jak na tom jste

Poznejte své zákazníky a zlepšete zákaznickou péči díky podrobným statistikám a reportům. Sledovat můžete například:

Data v reálném čase
Přehledné statistiky
Report po jednotlivých uživatelích
Více o reportingu

Proč používat SupportBox?

Česká firma s českou podporou

Komunikace v češtině, ale i v dalších 5 jazycích. SupportBox je napojen na české nástroje

Největší odborníci na zákaznickou péči

Pořádáme největší českou konferenci o zákaznické péči, školíme a radíme na blogu. Máme roky praxe, proškolili jsme více než 1000 lidí.

Bezpečnost, jednoduchost a spolehlivost

Jednoduché ovládání a snadná migrace dat. Data v bezpečí, GDPR ready. Vysoká dostupnost aplikace.

„Zákaznická péče je efektivní prodejní kanál. Může mít obrovský vliv na fungování a růst celé firmy díky získávání a předávání informací oběma směry – mezi firmou a zákazníky. Tyto informace jsou nesmírně cenné, protože je mohou využít všechna oddělení firmy”

Co o SupportBoxu říkají jeho uživatelé?

SupportBox bych doporučil bez debat. Už se tak i stalo a nebylo to naposledy. Proč? Protože to je velmi šikovný systém, který by měl začít používat každý, kdo dostává e-maily od zákazníků.

Ivan Mátis

Jednatel

SupportBox vďaka svojim funkciám výrazne zjednodušuje a zlepšuje starostlivosť o našich zákazníkov. A čo môže byť lepšie ako šťastný zákazník? O to nám predsa všetkým ide. SupportBox v našej firme výrazne zefektívnil komunikáciu so zákazníkmi a ušetril nám tak kopec času a...vrások na tvári.

Peter Švaral

Majitel

Pokud hledáte rychlé a funkční řešení pro zákaznickou podporu za dostupnou cenu, s rychle reagující technickou podporou, je pro vás SupportBox vhodné řešení.

Jana Lužinová

Správa e-shopu & marketing

SupportBox bych doporučil všem, kteří hledají chytré, spolehlivé online řešení, s příkladnou podporou zákazníkům a vysokou dostupností služeb.

Oto Čepelák

IT Administrátor

Vyzkoušejte SupportBox ještě dnes

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Pomáháme zlepšovat zákaznickou podporu

Aktuální školení a webináře zákaznické podpory

Školení

Záznam konference SupportDay
2016-2019

online

Podívejte se na záznamy 28 přednášek předních českých odborníků. 4 ročníky konference SupportDay, která je věnovaná pěči o zákazníky.

1.490 Kč bez DPH
Školení

Školení na míru pro vaši firmu

dle domluvy

Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připřavíme.

dle domluvy
Školení

Online kurz zákaznické péče

online

Kurz obsahuje 20h videí, desítky materiálů, checklistů, tabulek, procesů apod. Hromady článků a materiálů, které dokreslují danou kapitolu a téma.

9.990 Kč bez DPH
Užitečné rady, tipy, videa a podcasty o zákaznické péči na našem blogu

Novinky ze světa zákaznické péče

Petra Novotná

Testovali jsme zákaznickou péči e-shopů se sportovní výživou

1606242807
25.11.2020
12 min. čtení

Kvalitní zákaznická péče nám dělá radost a zajímá nás, zda se úroveň zákaznické péče zlepšuje i u českých e-shopů. Kvalitu zákaznické podpory rádi testujeme, protože získané informace vychází přímo z praxe – to je nesmírně důležité. O tyto cenné zkušenosti se s vámi rádi podělíme protože i přesto, že vy nejste tím testovaným objektem se […]

Petra Novotná

Jak se vzdělávat na podpoře

1606303297
30.10.2020
12 min. čtení

Každý den se můžeme naučit něco nového a to i v případě, že jsme už dávno opustili školní lavice. Vzdělávání nepatří jen do škol a univerzit. Vzdělávání je, nebo by mělo být, nedílnou součástí života každého z nás. Osobní rozvoj nám pomáhá ve všech směrech a nabyté znalosti mají velký vliv na celkovou kvalitu našeho […]

Petra Novotná

Co byste měli vědět (udělat), než si pořídíte live chat?

1604669239
02.09.2020
8 min. čtení

Live chat je velmi oblíbený nástroj pro zasílání zpráv. Stávajícím a potencionálním zákazníkům umožňuje komunikovat s vaší firmou online – tedy v reálném čase, prostřednictvím vašeho webu. Kdykoliv si zákazník neví rady, může se na vás na live chatu jednoduše obrátit a požádat vás o pomoc. Pokud jste online, měl by zákazník dostat odpověď zhruba […]

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 9:00 - 17:00