E-mail, live chat i telefon pod jednou střechou

Software pro zvýšení efektivity zákaznické péče.

  • Ušetříte čas i své nervy Spravujte zákaznickou péči komplexně, včas, na jednom místě a beze zmatků.
  • Získáte spokojenější zákazníky Zákazníci si zaslouží odpověď včas. Poskytněte jim kvalitní a rychlou podporu.
  • Budete mít kontrolu a přehled Díky reportingu získáte přehled o každé zprávě, telefonátu nebo např. objednávce.
Šetříme čas už 1 125 hrdinům na zákaznické podpoře.

Komunikujte se zákazníky na všech frontách

Mějte chytrou e-mailovou schránku

Sdílená e-mailová schránka

Nekontrolujte několik e-mailových schránek jednu po druhé. Mějte je všechny před očima. Hned uvidíte, co je potřeba vyřídit.

Automatizace
Připravené odpovědi
Delegování pošty
Více k e-mailům

Buďte svým zákazníkům blíž

Live chat – buďte tam, kde vás zákazníci potřebují

Díky live chatu se snadno stanete parťákem, který je vždycky po ruce. Zákazník se s vámi spojí online.

Více chatů na jednom místě
Moderní vzhled
Informace, že zákazník odpovídá
Více k live chatu

Odpovězte na každé zavolání včas

Vlastní telefonní ústředna

Kdo volal, kdy volal, jaké bylo jeho přání a postaral se někdo o vyřízení? I to, co se odehrává na telefonní lince, budete mít pod kontrolou.

Identifikace volajících
Hlasové přivítání volajícícho
Nahrávky hovorů
Více k telefonu

Mějte všechny informace na jednom místě

Bezproblémová integrace s nástroji

SupportBox je přátelský ke všem českým nástrojům. Nemá problém shrnout všechna uložená data a zobrazit vám je u e-mailu, chatu či telefonního hovoru.

Více o integraci

Mějte detailní údaje vždy po ruce

Statistiky a reporty, které ukáží, jak na tom jste

Poznejte své zákazníky a zlepšete zákaznickou péči díky podrobným statistikám a reportům. Sledovat můžete například:

Data v reálném čase
Přehledné statistiky
Report po jednotlivých uživatelích
Více o reportingu

Proč používat SupportBox?

Česká firma s českou podporou

Komunikace v češtině, ale i v dalších 5 jazycích. SupportBox je napojen na české nástroje

Největší odborníci na zákaznickou péči

Pořádáme největší českou konferenci o zákaznické péči, školíme a radíme na blogu. Máme roky praxe, proškolili jsme více než 1000 lidí.

Bezpečnost, jednoduchost a spolehlivost

Jednoduché ovládání a snadná migrace dat. Data v bezpečí, GDPR ready. Vysoká dostupnost aplikace.

„Zákaznická péče je efektivní prodejní kanál. Může mít obrovský vliv na fungování a růst celé firmy díky získávání a předávání informací oběma směry – mezi firmou a zákazníky. Tyto informace jsou nesmírně cenné, protože je mohou využít všechna oddělení firmy”

Co o SupportBoxu říkají jeho uživatelé?

SupportBox vnímám jako super nástroj za přijatelnou cenu. Tool je v češtině, snadno ovladatelný, použitelný, user friendly a navíc ze strany SB neustále pracují na jeho optimalizaci.

Tomáš Miřátský

Majitel

Po technické stránce byl přechod snadný. Pro některé členy týmu byl přechod z Outlooku trochu komplikovanější, ale všichni si zvykli a fungujeme na úplně jiné úrovni než předtím.

Michal Binar

manažer zákaznické podpory

SupportBox nám šetří čas, a tak se můžeme více věnovat dalším činnostem.

Helmut Vajc

CEO

Myslím, že podobná služba v ČR neexistuje. Nejvíc se nám líbí integrace se Shoptetem a Raynetem.

Jiří Nutil

jednatel

Vyzkoušejte SupportBox ještě dnes

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Pomáháme zlepšovat zákaznickou podporu

Aktuální školení a webináře zákaznické podpory

Školení

Záznam konference SupportDay
2016-2019

online

Podívejte se na záznamy 28 přednášek předních českých odborníků. 4 ročníky konference SupportDay, která je věnovaná pěči o zákazníky.

1.490 Kč bez DPH
Školení

Školení na míru pro vaši firmu

dle domluvy

Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připřavíme.

dle domluvy
Školení

Online kurz zákaznické péče

online

Kurz obsahuje 20h videí, desítky materiálů, checklistů, tabulek, procesů apod. Hromady článků a materiálů, které dokreslují danou kapitolu a téma.

9.990 Kč bez DPH
Užitečné rady, tipy, videa a podcasty o zákaznické péči na našem blogu

Novinky ze světa zákaznické péče

Jak využít šablony ke zkvalitnění zákaznické péče?

1623933955
17.06.2021
9 min. čtení

Pod šablonami si většinou představíme neosobní low-cost přístup. Často tomu tak bohužel i je. Co kdybychom vám ale řekli, že šablony vlastně můžete použít i k pravému opaku, tedy ke zlepšení? S jejich pomocí dokážete zařídit, že zákaznická péče v komunikaci nešlápne vedle a lehčeji i empatičtěji vyřeší většinu dotazů. Více v článku. Jak moc […]

Jak snadno automatizovat zákaznickou péči díky SupportBoxu?

1622065875
25.05.2021
9 min. čtení

Zákaznická péče je dnes stěžejní součástí každého prodeje. Silný konkurenční boj a čím dál vyšší tlak na kvalitu služeb tedy nutně zasáhl i ji. Není proto divu, že se i zde objevují tendence zákaznickou péči automatizovat. Právě to umožňuje také SupportBox. Jak však ulevit zaměstnancům na zákaznické péči, zautomatizovat ji, ale zároveň neztratit ze zřetele […]

Jak zákazníkům usnadnit nakupování a ulehčit zákaznické péči?

1624020526
11.05.2021
23 min. čtení

Pomalé internetové stránky, které se navíc špatně zobrazují na mobilním zařízení, neustále vyskakující obtěžující okna. Tlačítka, která utíkají, nebo zbytečně složitý proces nákupu. Alespoň jednu z těchto nepříjemností už při nakupování na internetu zažil asi každý z nás. Segment e-commerce v důsledku globálních okolností ještě zrychlil svůj růst a je logické, že stále více subjektů […]

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 9:00 - 17:00