Helpdesk systém pro české e-shopy

Efektivnější a přehlednější péče o zákazníky pro e-shopy. E-mail, live chat i telefon – vše na jednom místě.

  • Bez zadávání kreditky
  • Můžete kdykoliv skončit
  • Podpora v češtině
  • 14 dní zdarma
  • Ušetříte čas i své nervy Spravujte zákaznickou péči komplexně, včas, na jednom místě a beze zmatků.
  • Získáte spokojenější zákazníky Zákazníci si zaslouží odpověď včas. Poskytněte jim kvalitní a rychlou podporu.
  • Budete mít kontrolu a přehled Díky reportingu získáte přehled o každé zprávě, telefonátu nebo např. objednávce.

Jak správně vybrat helpdeskový nástroj? E-book ke stažení

Důvěřuje nám přes 500 českých e-shopů

Veškerá komunikace, ze všech kanálů, na jednom místě

E-maily

Všechny schránky pohromadě. Delegujte a automatizujte.

Live chat

Chat s chytrými funkcemi a integrací s e-maily a telefony.

Telefony

Historie, identifikace a nahrávání hovorů zákazníků.

Pokud vám něco z toho zní povědomě,
potřebujete SupportBox

  • Máte mnoho dotazů, ale chybí přehlednost
  • Nemáte přehled, kdo má na co odpovídat
  • Nevíte, kolik lidí vám psalo, či volalo tento měsíc
  • Neumíte vyhodnotit, komu odpovědět dříve a kdo může počkat
  • Nemáte dostatek informací k vyřešení požadavku
  • Zprávy pouze odpinkáváte a v komunikaci dále nepokračujete
  • Občas se vám stane, že někomu odpovíte 2x
  • Anebo mu zapomeneme odpovědět úplně
  • Nemáte přehled napříč týmem, kdo jak rychle a kvalitně odpovídá
  • Chybí vám možnost delegace
  • Utíkají vám objednávky a přicházíte tím o peníze
  • Víte, že byste mohli vydělat více díky lepší komunikaci se zákazníky

Co o SupportBoxu říkají jeho uživatelé?

SupportBox doporučuji všem e-shopům, které chtějí řídit zákaznickou péči efektivně a zároveň z ní chtějí vytěžit víc. To znamená potenciálně i nějaký zisk.

Libor Pilař

Majitel společnosti RCprofi

SupportBox bych doporučil všem, kteří hledají chytré, spolehlivé online řešení, s příkladnou podporou zákazníkům a vysokou dostupností služeb.

Oto Čepelák

IT Administrátor

Pokud hledáte rychlé a funkční řešení pro zákaznickou podporu za dostupnou cenu, s rychle reagující technickou podporou, je pro vás SupportBox vhodné řešení.

Jana Lužinová

Správa e-shopu & marketing

SupportBox bych doporučil bez debat. Už se tak i stalo a nebylo to naposledy. Proč? Protože to je velmi šikovný systém, který by měl začít používat každý, kdo dostává e-maily od zákazníků.

Ivan Mátis

Jednatel

Komunikujte se zákazníky na všech frontách

Mějte chytrou e-mailovou schránku

Sdílená e-mailová schránka

Nekontrolujte několik e-mailových schránek jednu po druhé. Mějte je všechny před očima. Hned uvidíte, co je potřeba vyřídit.

Automatizace
Připravené odpovědi
Delegování pošty
Více k e-mailům

Buďte svým zákazníkům blíž

Live chat – buďte tam, kde vás zákazníci potřebují

Díky live chatu se snadno stanete parťákem, který je vždycky po ruce. Zákazník se s vámi spojí online.

Více chatů na jednom místě
Moderní vzhled
Informace, že zákazník odpovídá
Více k live chatu

VYUŽIJTE SÍLU SOCIÁLNÍCH SÍTÍ

Facebook Messenger + Instagram

Všechny zprávy z vašich firemních Facebook stránek a Instagramu v jedné aplikaci.

Vytváření tiketů přímo ze zpráv v messengeru
Všechny Facebook stránky v jednom nástroji
Komunikace se zákazníky živě na Facebooku
Více k Messengeru

Odpovězte na každé zavolání včas

Vlastní telefonní ústředna

Kdo volal, kdy volal, jaké bylo jeho přání a postaral se někdo o vyřízení? I to, co se odehrává na telefonní lince, budete mít pod kontrolou.

Identifikace volajících
Hlasové přivítání volajícícho
Nahrávky hovorů
Více k telefonu

Mějte všechny informace na jednom místě

Bezproblémová integrace s nástroji

SupportBox je přátelský ke všem českým nástrojům. Nemá problém shrnout všechna uložená data a zobrazit vám je u e-mailu, chatu či telefonního hovoru.

Více o integraci

Mějte detailní údaje vždy po ruce

Statistiky a reporty, které ukáží, jak na tom jste

Poznejte své zákazníky a zlepšete zákaznickou péči díky podrobným statistikám a reportům. Sledovat můžete například:

Data v reálném čase
Přehledné statistiky
Report po jednotlivých uživatelích
Více o reportingu

Český nástroj pro český trh

Jsme z Česka a vyvíjíme z Česka pro české zákazníky. Proto víme, jaké nástroje se u nás používají a jaké jsou potřeby našeho trhu. Navíc mluvíme stejným jazykem a český trh je pro nás 100% prioritou. :)

Jeden systém na veškerou komunikaci

SupportBox je jednoduchý nástroj,
se kterým máte veškerou komunikaci na jednom místě

Vašim kolegům se bude příjemně pracovat a zvýší se jejich výkonnost. Získáte kontrolu, zvýšíte výkonnost a více prodáte.

  • Všechny e-maily, telefony a live chaty na jednom místě
  • Vždy víte, na co máte odpovídat
  • Nestane se vám, že někomu odpovíte 2x, nebo vůbec
  • Přehledné a jednoduché ovládání, které si zamilujete
  • Zamezíte chybovosti
  • Zvýšíte produktivitu
  • Získáte kontrolu
  • Poskytneme vám skvělou zákaznickou péči
  • Rádi vám pomůžeme s migrací z jiného nástroje, který nyní používáte
  • Zaučíme vaše kolegy

Vyzkoušejte SupportBox ještě dnes

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Pomáháme zlepšovat zákaznickou podporu

Aktuální školení a webináře zákaznické podpory

Kniha

Jak na skvělou zákaznickou péči

kniha

Tato kniha vás naučí o zákaznické péči přemýšlet jinak. Nebudete ji dále vnímat jako „odpinkávač“ dotazů, ale jako místo, kde se buduje vztah se zákazníkem a získávají nové prodeje.

490 Kč bez DPH
Školení

Školení na míru pro vaši firmu

dle domluvy

Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připřavíme.

dle domluvy
Školení

Online kurz zákaznické péče

online

Kurz obsahuje 20h videí, desítky materiálů, checklistů, tabulek, procesů apod. Hromady článků a materiálů, které dokreslují danou kapitolu a téma.

9.990 Kč bez DPH
Užitečné rady, tipy, videa a podcasty o zákaznické péči na našem blogu

Novinky ze světa zákaznické péče

Analyzovali jsme 40 inzerátů na pracovníka na zákaznické péči, co jsme zjistili?

1683749512
11.05.2023
16 min. čtení

Je obecně známo, že získat v dnešní době kvalitní zaměstnance, potažmo kolegy na volné noze, je mnohdy velmi vyčerpávající a zdlouhavé. A pokud firmy potřebují někoho takového na zákaznickou péči, často považují tento úkol za nesplnitelný.  Uchazeči na pracovníky podpory nemívají potřebné předpoklady a zkušenosti, anebo nechtějí tuto práci dělat dlouhodobě. Jiní by třeba cenné […]

5 nejlepších knih o zákaznické péči

5 nejlepších knih o zákaznické péči

1680071973
21.09.2022
19 min. čtení

Když se člověk učí vařit, potřebuje k tomu minimálně trpělivost, zapálení pro věc, ale hlavně skvělou kuchařku, která mu dodá nepřeberné množství inspirací. Nejinak je tomu s péčí o zákazníky. Pokud se ji chcete naučit dělat tak, abyste ze zákaznické péče měli jako firma profit a jako člověk, který se o zákazníky stará, radost, pak […]

Jak z vrácení zboží či reklamace udělat příjemný zážitek?

1671033207
19.08.2022
6 min. čtení

Špatná velikost, jiná barva, něco se rozbilo… vrácení zboží či reklamace je pro zákazníka, který se chtěl těšit ze svého online nákupu, zpravidla důvodem ke ztrátě dobré nálady. A úkolem vašeho e-shopu a zákaznické podpory je udělat tento proces pro zákazníka co nejpohodlnější. Bezproblémové a rychlé vrácení či reklamace zákazníkovi ukáže, že vám na něm […]

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00