Helpdesk systém pro české e-shopy

Efektivnější a přehlednější péče o zákazníky pro e-shopy. E-mail, live chat i telefon – vše na jednom místě.

  • Bez zadávání kreditky
  • Můžete kdykoliv skončit
  • Podpora v češtině
  • 14 dní zdarma
  • Ušetříte čas i své nervy Spravujte zákaznickou péči komplexně, včas, na jednom místě a beze zmatků.
  • Získáte spokojenější zákazníky Zákazníci si zaslouží odpověď včas. Poskytněte jim kvalitní a rychlou podporu.
  • Budete mít kontrolu a přehled Díky reportingu získáte přehled o každé zprávě, telefonátu nebo např. objednávce.

Důvěřuje nám přes 400 českých e-shopů

Veškerá komunikace, ze všech kanálů, na jednom místě

E-maily

Všechny schránky pohromadě. Delegujte a automatizujte.

Live chat

Chat s chytrými funkcemi a integrací s e-maily a telefony.

Telefony

Historie, identifikace a nahrávání hovorů zákazníků.

Pokud vám něco z toho zní povědomě,
potřebujete SupportBox

  • Máte mnoho dotazů, ale chybí přehlednost
  • Nemáte přehled, kdo má na co odpovídat
  • Nevíte, kolik vám lidí psalo, či volalo tento měsíc
  • Neumíte vyhodnotit, komu odpovědět dříve a kdo může počkat
  • Nemáte dostatek informací k vyřešení požadavku
  • Zprávy pouze odpinkáváte a v komunikaci dále nepokračujete
  • Občas se vám stane, že někomu odpovíte 2x
  • Anebo mu zapomeneme odpovědět úplně
  • Nemáte přehled napříč týmem, kdo jak rychle a kvalitně odpovídá
  • Chybí vám možnost delegace
  • Utíkají vám objednávky a přicházíte tím o peníze
  • Víte, že byste mohli vydělat více díky lépší komunikaci se zákazníky

Co o SupportBoxu říkají jeho uživatelé?

SupportBox vnímám jako super nástroj za přijatelnou cenu. Tool je v češtině, snadno ovladatelný, použitelný, user friendly a navíc ze strany SB neustále pracují na jeho optimalizaci.

Tomáš Miřátský

Majitel

Po technické stránce byl přechod snadný. Pro některé členy týmu byl přechod z Outlooku trochu komplikovanější, ale všichni si zvykli a fungujeme na úplně jiné úrovni než předtím.

Michal Binar

manažer zákaznické podpory

SupportBox nám šetří čas, a tak se můžeme více věnovat dalším činnostem.

Helmut Vajc

CEO

Ve firmě je nás 5, můžeme tak vést komunikaci na společném místě. SupportBox pro nás není pouze klasická zákaznická podpora, ale jedno místo, kde můžeme vše přehledně řešit a předávat si požadavky i mezi sebou. Ať už se jedná o účetnictví, expedici, velkoobchod nebo marketing.

Jiří Nutil

jednatel

Komunikujte se zákazníky na všech frontách

Mějte chytrou e-mailovou schránku

Sdílená e-mailová schránka

Nekontrolujte několik e-mailových schránek jednu po druhé. Mějte je všechny před očima. Hned uvidíte, co je potřeba vyřídit.

Automatizace
Připravené odpovědi
Delegování pošty
Více k e-mailům

Buďte svým zákazníkům blíž

Live chat – buďte tam, kde vás zákazníci potřebují

Díky live chatu se snadno stanete parťákem, který je vždycky po ruce. Zákazník se s vámi spojí online.

Více chatů na jednom místě
Moderní vzhled
Informace, že zákazník odpovídá
Více k live chatu

Odpovězte na každé zavolání včas

Vlastní telefonní ústředna

Kdo volal, kdy volal, jaké bylo jeho přání a postaral se někdo o vyřízení? I to, co se odehrává na telefonní lince, budete mít pod kontrolou.

Identifikace volajících
Hlasové přivítání volajícícho
Nahrávky hovorů
Více k telefonu

Mějte všechny informace na jednom místě

Bezproblémová integrace s nástroji

SupportBox je přátelský ke všem českým nástrojům. Nemá problém shrnout všechna uložená data a zobrazit vám je u e-mailu, chatu či telefonního hovoru.

Více o integraci

Mějte detailní údaje vždy po ruce

Statistiky a reporty, které ukáží, jak na tom jste

Poznejte své zákazníky a zlepšete zákaznickou péči díky podrobným statistikám a reportům. Sledovat můžete například:

Data v reálném čase
Přehledné statistiky
Report po jednotlivých uživatelích
Více o reportingu

Český nástroj pro český trh

Jsme z Česka a vyvíjíme z Česka pro české zákazníky. Proto víme, jaké nástroje se u nás používají a jaké jsou potřeby našeho trhu. Navíc mluvíme stejným jazykem a český trh je pro nás 100% prioritou. :)

Jeden systém na veškerou komunikaci

SupportBox je jednoduchý nástroj,
se kterým máte veškerou komunikaci na jednom místě

Vašim kolegům se bude příjemně pracovat a zvýší se jejich výkonnost. Získáte kontrolu, zvýšíte výkonnost a více prodáte.

  • Všechny e-maily, telefony a live chaty na jednom místě
  • Vždy víte, na co máte odpovídat
  • Nestane se vám, že někomu odpovíte 2x, nebo vůbec
  • Přehledné a jednoduché ovládání, které si zamilujete
  • Zamezíte chybovosti
  • Zvýšíte produktivitu
  • Získáte kontrolu
  • Poskytneme vám skvělou zákaznickou péči
  • Rádi vám pomůžeme s migrací z jiného nástroje, který nyní používáte
  • Zaučíme vaše kolegy

Vyzkoušejte SupportBox ještě dnes

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Pomáháme zlepšovat zákaznickou podporu

Aktuální školení a webináře zákaznické podpory

Kniha

Jak na skvělou zákaznickou péči

kniha

Tato kniha vás naučí o zákaznické péči přemýšlet jinak. Nebudete ji dále vnímat jako „odpinkávač“ dotazů, ale jako místo, kde se buduje vztah se zákazníkem a získávají nové prodeje.

490 Kč bez DPH
Školení

Školení na míru pro vaši firmu

dle domluvy

Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připřavíme.

dle domluvy
Školení

Online kurz zákaznické péče

online

Kurz obsahuje 20h videí, desítky materiálů, checklistů, tabulek, procesů apod. Hromady článků a materiálů, které dokreslují danou kapitolu a téma.

9.990 Kč bez DPH
Užitečné rady, tipy, videa a podcasty o zákaznické péči na našem blogu

Novinky ze světa zákaznické péče

Testovali jsme zákaznickou péči českých sexshopů 2021

1634307422
15.10.2021
23 min. čtení

V roce 2018 jsme zveřejnili jeden z našich nejúspěšnějších mystery shoppingů – test zákaznické péče sexshopů.  Téma erotiky a intimity je obecně velmi oblíbené. Asi nám ale dáte za pravdu, že i když žijeme v moderní době a jsme velmi vyspělá populace, téma sexuality je stále doprovázené studem, obavami, nejistotou a třeba i dalšími nepříjemnými pocity. […]

Unboxing: Co přibalit zákazníkovi do krabičky podle Honzy Kvasničky

1632396031
21.09.2021
12 min. čtení

Článek je založen na přednášce Honzy Kvasničky z konference SupportDay 2018. Záznam posledních 4 ročníků konference si můžete zakoupit zde. Většina zásilkových balíků je den co den odesílána v nudných, hnědých lepenkových krabicích se standardní černobílou fakturou uvnitř a veškerá pozornost zákazníka se soustředí pouze na produkt samotný. Přidáním vlastních úprav můžete z rozbalování svých […]

Kontaktní stránka: Klíč pro kvalitní zákaznickou péči

1638260244
30.11.2021
24 min. čtení

Zda se návštěvník stane zákazníkem, závisí především na uživatelské přívětivosti vašich webových stránek. Jakkoli je design a nabídka vašeho webu pestrá a zajímavá, nezřídka kdy zákazník vyhledává příležitost, jak vás kontaktovat.  A vy mu musíte jít naproti.  Pokud zákazník cítí potřebu kontaktovat vás a nenalezne vhodný způsob, může se stát, že odejde, a vám tak […]

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 9:00 - 17:00