#14 Připravte svůj e-shop na vánoční sezónu
V rámci konkurenčního boje o zákazníky platí jedno základní pravidlo: „Kdo odpoví na zákazníkův dotaz jako první, vítězí!“ Proto je namístě prozkoumat čísla vašich statistik na zákaznické péči.
Věděli jste, že:
- Nejdůležitější metrikou v tomto „souboji“ je rychlost první odpovědi na zákazníkův dotaz
- Rychlost první odpovědi se z původních 24 hodin od přijetí dotazu snížila na jednotky hodin
- Nejrychlejší e-shopy odpovídají na dotazy v rozsahu 2–3 hodin
- Až 38 % zákaznických dotazů přichází po 16. hodině
- Celá délka jednoho hovoru se zákazníkem by neměla přesáhnout 2,5 minuty
Splňují vaše statistiky tato čísla a zvládnete je udržet i během rušné vánoční sezóny? Přestože je léto v plném proudu, je právě teď ideální čas připravit vaši zákaznickou péči na Vánoce.
V #14 SupportBox podcastu zjistíte, jakým způsobem zrychlit práci zákaznické péče, abyste její chod dokonale vychytali před vánoční sezónou a získali tak jedinečnou konkurenční výhodu.
Mário Roženský na statistikách SupportBoxu ukáže reálné hodnoty, jakých naši klienti dosahovali v období od 13.11. do 24.12.2023. Vysvětlí, na jaké věci si dát pozor, a nabídne 6 oblastí, na které se zaměřit a zlepšit.
V podcastu se dozvíte:
- Jak si už teď spočítat nápor na vaši zákaznickou péči v období Vánoc.
- Na jaké oblasti se při vyhodnocování statistik zaměřit.
- Jak zlepšit a zefektivnit chod vaší zákaznické péče.
Nahlédněte s námi pod pokličku našich statistik a využijte tyto hodnoty ke zlepšení vaší zákaznické péče. Poslechněte si #14 SupportBox podcast a nechte svou konkurenci daleko za sebou.
Chcete vědět víc? Pusťte si #14 SupportBox podcast ⬇
Sledujte nás na vaší oblíbené platformě pro více podobných dílů:
A pokud to myslíte se zákaznickou péčí vážně, využijte našeho průvodce v podobě knížky či e-booku na www.zakaznickapece.cz
Neslyšeli jste třináctý díl podcastu o pyramidě potřeb na zákaznické podpoře? Můžete se k němu kdykoli vrátit.
Máte k podcastu dotazy? Budeme rádi, když se nám ozvete na info@supportbox.cz.