SupportBox Podcast: Zákaznická péče v zahraničí + marketplace
Expanze do zahraničí je aktuálně velmi silný trend u řady e-shopů. Spolu se specifiky jednotlivých zemí rostou také nároky na péči o zákazníky. Pozval jsem do podcastu Adama Kurzoka ze společnosti Expando, která pomáhá e-shopům s expanzí na další trhy skrze on-line tržiště jako je Amazon, eBay a podobně.
Pokud vás zajímá, jak expandovat a poskytovat servis, na který jsou zahraniční zákazníci zvyklí, či co nás brzy čeká i u nás a jaké nároky jsou kladeny na prodejce Amazonem, tento podcast je pro vás.
Co se v podcastu dozvíte:
- Jak dokážou v Expando pomoci e-shopům s expanzí?
- Co jsou to marketplaces (tržiště)?
- Proč využít k expanzi právě tržiště a ne vlastní e-shop? – výhody / nevýhody
- Proč mít strategii pro marketplaces, i když tam prodávat nechcete?
- Co Amazon a Česko?
- Jaké nároky klade Amazon na prodejce a jejich zákaznickou péči?
- Jak se nepovedl můj první nákup na zahraničním e-shopu?
- Má zkušenost s geniální reklamací v Dánském e-shopu
- Jaké jsou úskalí a specifika při expanzi do zahraničí?
- Amazon a jeho tlak na podporu pro prodejce
- Jak udělat nezvyklé podpisy v e-mailu?
- Co prodává na marketplace?
- Jak se řeší dotazy na prodejce na Amazonu?
- Jak vyhodnocují kvalitu zákaznické péče?
- Jak vyhodnocuje Amazon vrácení zboží?
- Proč je důležité sledovat zásilky přímo u dopravce?
- Jaký největší přešlap se jim povedl?
Pokud chcete vyzkoušet cestu do zahraničí skrze marketplace, můžete napsat Adamovi na adam@expando.cz a rád vám pomůže.
Aby vám další díly podcastu neunikly, přihlaste se k odběru našeho kanálu na YouTube. A přidejte si také audio verzi podcastu do iTunes pro poslech třeba v autě.