Telefonní hovor, podobně jako e-mailová komunikace by měl mít určitou strukturu. Mnoho firem se ještě stále dopouští mnoha chyb, které mohou negativně ovlivnit potřebu zákazníka u tohoto subjektu zůstat, nebo znovu nakoupit. Pojďme se tedy společně podívat na to, jak by měl kvalitní hovor vypadat a co by zde nemělo chybět. Představení Každý hovor by […]
Telefonování je jednou z nejjednodušších cest, jak se zkontaktovat se zákazníkem. A je zde jako kanál zákaznické péče více než 140 let, déle funguje snad už jen pošta. Bez telefonu se prosperující firma neobejde. Většina dotazů směrem k firmě se děje právě skrze telefon. Jenže ač se zdá, že telefonovat umí každý z nás, není […]
Jak se říká, všichni jsme jen lidé a každý z nás dělá chyby. Bohužel na zákaznické péči je každá chyba drahá a může znamenat odliv vašich zákazníků k jiné, “dokonalejší” konkurenci. Proto je opravdu důležité maximálně zapracovat na snížení chybovosti vaší podpory. Ať už řádným proškolením vašich zaměstnanců, kvalitně zpracovanými procesy, anebo se můžete jednoduše […]
Chcete-li si usnadnit a zefektivnit práci, je potřeba najít a využívat takové nástroje, které vám v tom opravdu pomohou. Také jsme šikovné pomocníky, nástroje a aplikace hledali a zkoušeli, až nám vznikl soubor takových, bez kterých si zákaznickou péči neumíme představit. Pojďte se spolu s námi podívat, jaké nástroje na podpoře využíváme a jak nám […]
31. května 2023 proběhl 5. ročník oblíbené konference o zákaznické péči SupportDay. Celá akce byla fantastická – skvělí přednášející, hromada užitečných informací, spousty praktických ukázek, úžasní lidé a samozřejmě, to co máme na konferencích všichni nejraději, vynikající jídlo a pití. Spíkři jsou na konferenci velmi pečlivě vybíráni. Vždy na pódiu stojí ti nejlepší ze svého […]
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Manažeři a nadřízení se často potýkají s nechutí zaměstnanců změnit svůj špatný přístup k péči o zákazníky. Práce na podpoře je pro mnohé z nich velmi psychicky i časově náročná, jiní o tuto pozici usilují převážně z toho důvodu, že je tato práce dostupná. Inzerátů na pozici péče o zákazníky je mnoho a většinou na […]
Je obecně známo, že získat v dnešní době kvalitní zaměstnance, potažmo kolegy na volné noze, je mnohdy velmi vyčerpávající a zdlouhavé. A pokud firmy potřebují někoho takového na zákaznickou péči, často považují tento úkol za nesplnitelný. Uchazeči na pracovníky podpory nemívají potřebné předpoklady a zkušenosti, anebo nechtějí tuto práci dělat dlouhodobě. Jiní by třeba cenné […]
Ať už jste na zákaznické péči nováčkem, nebo ostříleným veteránem, vždy se vyplatí získávat informace o tom, jak péči o zákazníky zlepšovat. Jednou z důležitých součástí fungující podpory je sledování a vyhodnocování statistik. Podpora je sice místem, kde se ve velké míře využívá psychologie – lidský přístup, empatie, komunikační dovednosti, neméně důležitou součástí jsou ale […]
Spousta firem dnes řeší, jak zefektivnit práci na zákaznické podpoře, zvláště pak pokud se jedná o telefonáty. Komunikace přes e-maily nám dnes zjednodušují různé aplikace, například ty helpdeskové, které umožňují automatizovat rutinní procesy. Šetří čas, peníze i energii pracovníků zákaznické péče. Jak ale správně a efektivně telefonovat? Zvláště důležitá je kvalitní příprava Abyste dokázali vést […]
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami
2014-2024 © SupportBox s.r.o. Všechna práva vyhrazena