Blog

Novinky

Jak rychle odpovídat zákazníkům?

01.07.2020
7 min. čtení

Máte ve vaší firmě přehled o tom, jak rychle dostanou vaši zákazníci odpověď? Myslíte si, že odpověď dostanou dostatečně rychle a jsou s tím spokojeni?  S tím, jak v byznyse přibývá konkurence, rostou i nároky zákazníků. Rychlou, věcnou a příjemnou odpovědí na jejich požadavek umožníte zákazníkům zažít skvělou zákaznickou zkušenost. Pokud dáte vašim zákazníkům oproti konkurenci […]

Nový live chat je tady!

1604073519
29.06.2020
5 min. čtení

Náš chat prošel kompletním redesignem a zároveň přibyly nové a užitečné funkce pro operátory a i pro samotné zákazníky bude používání live chatu o poznání příjemnější. Hlavní cíl bylo předělání fungování chatu na základě zpětné vazby, kterou od vás máme. Vyladili jsme i kód našeho live chatu tak, abychom mohli nové funkce přidávat efektivněji a […]

Výhody týmové práce v SupportBoxu

1621333242
17.06.2020
9 min. čtení

Téměř v každé firmě je potřeba spolupracovat. Ať už s kolegy nebo napříč odděleními. Nezáleží, jak je váš tým veliký. Může to být tým o stovce zaměstnanců nebo klidně třemi či deseti. Nic to nemění na faktu, že spolupráce na pracovišti je potřebná.  Týmová práce bývá efektivnější a produktivnější než práce jedince. A jako příjemný bonus […]

Jaké vybavení potřebuje kolega na zákaznické péči?

1624020606
03.06.2020
8 min. čtení

Čím dál tím častěji funguje zákaznická podpora ve firmě mimo jiné i jako marketingový nástroj. Je tedy zřejmé, že se pomalu ale jistě dostává tolik důležitá customer care do popředí zájmu firem a jsou na ni kladeny vyšší nároky. Navíc den ode dne narůstají také nároky zákazníků. Abychom dokázali našim klientům poskytnout tu nejlepší zákaznickou […]

Nastavení SupportBoxu pro e-shop

1589876580
20.05.2020
12 min. čtení

Na zákaznické podpoře, například v e-shopu, je potřeba reagovat na příchozí požadavky co nejdříve, zároveň je ale důležité zachovat kvalitu odpovědi. Často je také potřeba týmové spolupráce a komunikace napříč celou firmou. Od zákaznického servisu po obchodního oddělení, přes marketing či finanční oddělení. Zákazníci se na vás mohou obrátit na více komunikačních kanálech, takže musíte […]

Vyzkoušejte SupportBox ještě dnes

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

16 tipů pro větší automatizaci vašeho SupportBoxu

1624532761
06.05.2020
7 min. čtení

SupportBox vám má práci především usnadnit. Z toho důvodu jsme pro vás dali dohromady 16 tipů, které vám pomohou s automatizací aplikace a usnadněním práce. Denně tyto funkce pomáhají několika stovkám klientů. Dejte nám vědět, zda pomohli i vám! 😉 SupportBox tip 1: Automatické třídění e-mailů do složek 📧 Vytvořte si pravidla a automatizujte třídění […]

8 frází pro perfektní zákaznickou péči

1586178738
22.04.2020
3 min. čtení

Ať už hovor, nebo psaná komunikace, nezávisle na tom, jaký kanál si klient vybral, vždy by se měl cítit vítán. Pokud u vás nebude mít příjemný pocit, příště mnohem ochotněji zavítá jinam. Naopak – když jej mile překvapíte, je pravděpodobné, že bude o svém zážitku rád vyprávět dalším lidem – vašim možným novým klientům. Ne […]

Když stejný klient volá (píše) několikrát denně

1584609577
18.03.2020
3 min. čtení

Někteří klienti se rádi obslouží sami, jiní naopak uvítají pomoc. Zákaznická péče je tu od toho, aby pečovala, a tak by měla být co nejvíc nápomocná. Někdy se ale stane, že jeden klient potřebuje výrazně více času než ostatní. Dobré je zamyslet se, proč váš čas potřebuje? Potřebuje pomoci s nastavením? Pokud potřebuje pomoci a […]

26 tipů pro lepší orientaci v SupportBoxu

1583413384
10.03.2020
10 min. čtení

Sepsali jsme pro vás několik praktických a užitečných funkcí SupportBoxu pro vaši lepší orientaci a pohodlnější práci s aplikací. Věříme, že se vám naše tipy budou hodit. 🙂 SupportBox tip 1: Štítky 🚩Přidávejte k ticketům libovolné štítky a jednoduše podle nich filtrujte. Vytvořit si můžete třeba štítek „školení Praha“. Snadno pak najdete veškerou komunikaci týkající […]

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 9:00 - 17:00