Blog

Novinky

26 tipů pro lepší orientaci v SupportBoxu

10.03.2020
10 min. čtení

Sepsali jsme pro vás několik praktických a užitečných funkcí SupportBoxu pro vaši lepší orientaci a pohodlnější práci s aplikací. Věříme, že se vám naše tipy budou hodit. 🙂 SupportBox tip 1: Štítky 🚩Přidávejte k ticketům libovolné štítky a jednoduše podle nich filtrujte. Vytvořit si můžete třeba štítek „školení Praha“. Snadno pak najdete veškerou komunikaci týkající […]

5x potěšení a radost pro vašeho zákazníka

1583232167
03.03.2020
2 min. čtení

Chcete udělat krok vstříc k vašim zákazníkům? Pokud tápete, kde začít, inspirujte se v našem seznamu: Překvapení. Pošlete zákazníkovi v objednávce nějakou drobnost, která potěší – čokoládka, propiska, nebo prostě jen kartička s osobním poděkováním Zájem. Zajímejte se o jeho dojmy a pocity – přistupujte k tomu ale opravdu lidsky. Je něco, co vám chybělo? […]

10 tipů pro lepší nastavení vašeho SupportBoxu

1579687480
11.02.2020
3 min. čtení

Dali jsme dohromady 10 tipů, které vám pomohou v lepším a propracovanějším nastavení aplikace. Věříme, že vám budou přínosem! SupportBox tip 1: 14-ti denní DEMO verze zdarma 🚀 Vyzkoušejte DEMO verzi zdarma a testujte všechny výhody a funkce SupportBoxu na vlastní kůži. Registraci si můžete udělat jednoduše přes náš web ➡ SupportBox.cz nebo se podívejte […]

Jak vypadá zákaznická péče na e-shopu

1621333071
05.02.2020
15 min. čtení

Podle aktuálních trendů je právě zákaznická péče velkým tématem. Zákazníci chtějí být hýčkáni a firmy začínají chápat, že bez kvalitního zákaznického servisu se daleko nedostanou.  Na internetu je spousty článků, návodů a dalších materiálů o tom, jak by měla zákaznická péče vypadat. Jak bychom se k zákazníkům měli chovat a pečovat o ně. Jak ale […]

Z praxe: časté chyby v odpovědích zákaznické péče

1579532018
22.01.2020
4 min. čtení

Jaké odpovědi píšete vašim klientům? Dávají všichni vaši kolegové stejně kvalitní odpovědi? Pokud si nejste zcela jisti, mám pro vás několik ukázek nejčastějších prohřešků. Projděte je spolu s vašimi kolegy. Pokud se nepoznáváte ani v jednom případě, je to skvělé. Pokud přecejen chybku objevíte, obratem jí můžete snadno odstranit. Odpověď pozdě nebo vůbec Na 14 […]

Vyzkoušejte SupportBox ještě dnes

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Tipy a triky pro maximální využití SupportBoxu

1578490430
08.01.2020
3 min. čtení

SupportBox je šikovný nástroj – abyste jej dokázali používat naplno, rozhodně nepřehlédněte tyto nejzajímavější funkce: Předpřipravené odpovědi Máte pocit, že podobnou odpověď už píšete podruhé, nebo potřetí? Uložte si ji přímo z rozepsané zprávy. Příště jen kliknete na správnou ikonku a celý text se vloží do odpovědi sám. Předpřipravené odpovědi si můžete rozčlenit do dvou […]

Jak se před Vánoci nezbláznit na zákaznické podpoře

1621332873
20.11.2019
11 min. čtení

Vánoce patří mezi nejnáročnějších období roku. Dávají pořádně zabrat všem obchodníkům. Vánoční nákupy vrcholí a s blížícím se Štědrým dnem narůstá i frmol a napětí ve firmách.  Roste počet příchozích dotazů a také narůstá počet telefonátů. Každá vteřina se počítá a je jenom na vás, abyste zákazníkovi odpověděli rychle, příjemně a tak, aby dokončil objednávku […]

Jak správně vyřešit reklamaci?

1575292957
14.08.2019
10 min. čtení

Až 12% zakoupeného zboží se e-shopům vrátí a 60% zákazníků řeší proces vrácení zboží a reklamace ještě před tím, než vůbec nakoupí. Pokud je proces nesrozumitelný a zbytečně zdlouhavý, kupující se většinou ani neobtěžuje s dokončením nákupu. Tato čísla zveřejnila ve svém reportu americká firma Narvar, která pomáhá maloobchodníkům se zákaznickým servisem. Naštěstí existuje několik […]

Kolega na dovolené

1575293176
31.07.2019
5 min. čtení

V průběhu roku si všichni potřebujeme odpočinout od pracovního zápřahu. Nastavte si vaši e-mailovou schránku tak, aby kolega na dovolené mohl nerušeně odpočívat a přitom byly všechny důležité zprávy vyřízeny. Ideální je, když máte kolegovu pracovní náplň dobře popsanou a víte, které kroky bude potřeba komu předat. Kroky, na které uričtě nezapomeňte: Je kolegův služební […]

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 9:00 - 17:00