Blog

Jak si spočítat podporu Novinky

Jak si spočítat, kolik vydělává vaše zákaznická péče?

07.08.2024
17 min. čtení

Většina firem vnímá oddělení zákaznické péče jako nezbytnou nákladovou položku, do které odchází peníze. Pravdou ale je, že vám tato „nákladová položka“ dokáže generovat pěkné příjmy. Stačí jen umět odhalit klíčové faktory a spočítat je. Jak se daří vašemu webu, zjistíte sledováním míry návštěvnosti. Jak si vede nejnovější PPC reklama vašeho marketingového oddělení, zjistíte sledováním […]

podcast 12 CDP

#12 CDP na zákaznické péči – recept na růst s pokročilou supertechnologii

1723016019
07.08.2024
4 min. čtení

#12 SupportBox podcast je rozhovorem profíků s obrovskými zkušenostmi. S Máriem Roženským si přišel popovídat Jaroslav Novák, česká špička v oboru využívání dat pro růst firem, CEO ePace a expert na CDP. Co je CDP? CDP (Customer Data Platform) je již technologií dneška. Komplexní management dat a vrchol evoluce marketingových technologií, jak říká Jaroslav Novák. […]

Perfektní automatické odpovědi (nejen) pro zákaznickou péči

1747212481
04.08.2024
17 min. čtení

Automatické odpovědi známe všichni. Neosobní a robotické zprávy, které nás většinou jen rozčílí, nebo je rovnou ponecháváme bez povšimnutí. Když ale automatickým odpovědím dáte trochu lásky a péče, mohou být skvělým pomocníkem pro všechny – pro vaše zákazníky, zákaznickou péči a celou vaši firmu. Pojďme se podívat, jak jednoduše připravit skvělé automatické odpovědi v pár […]

Co je helpdesk? A jak ho zavést do firmy?

1747210245
02.08.2024
24 min. čtení

Kvalitní zákaznický servis je dnes už nezbytným předpokladem úspěšného byznysu. Nároky klientů se díky velké konkurenci neustále zvyšují. Všichni vyžadují rychlé řešení svých problémů, ale rádi si za to připlatí. S helpdeskem snadno zvládnete uspokojovat potřeby zákazníků tak, že vás budou milovat. V tomto nejobsáhlejším textu o helpdesku v ČR se dozvíte vše, co potřebujete […]

Dovolená (web)

5 věcí, které byste měli vyřešit, než si zákaznická péče vezme dovolenou

1722331389
22.07.2024
12 min. čtení

Dovolená v oddělení zákaznické péče představuje krátkodobý výpadek pracovní síly. U malých a středně velkých firem mnohdy zajišťuje zákaznickou podporu jediný člověk, či menší plně vytížený tým, a proto mohou výpadek pociťovat citelněji. Je možné období dovolených ve vašem zákaznickém oddělení zvládnout bez citelného výkyvu v poskytované službě zákazníkům? Rozhodně ano! Stačí přijmout jen několik […]

Vyzkoušejte SupportBox ještě dnes

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Jak si nastavit SupportBox pro servisní firmu nebo agenturu

1747211143
15.07.2024
8 min. čtení

SupportBox nemusíte používat jen jako helpdeskový nástroj. Pokud aplikaci vhodně nastavíte a budete s ní správně pracovat, můžete SupportBox využívat například také jako ticketovací systém. Na klasické zákaznické podpoře, například v e-shopu, je potřeba na příchozí požadavky reagovat co nejdříve. Čím dříve dotaz zodpovíte, tím lépe pro vás i zákazníka.  Oproti tomu v servisní firmě […]

💡 NOVINKA: Celková vytíženost operátora

1720612253
09.07.2024
4 min. čtení

Představujeme Novinku v SupportBoxu: „Operátoři – vytížení“ Zajímalo vás někdy, kde to ve vaší zákaznické péči vázne, na kterém kanále se operátoři nejvíc zdrží a kdo odbaví nejvíc tiketů? Hádáme, že určitě ano. Slepá místa a opakující se problémy totiž znamenají nižší výkonnost, ale taky méně radosti z práce v týmu, horší náladu a v […]

Užitečný přehled AI nástrojů (nejen) pro obchod a marketing

1719494193
13.06.2024
25 min. čtení

Umělá inteligence je stále častější součástí soukromých i obchodních zkušeností. Dramaticky proměňuje obchodní praxi a stává se jasnou konkurenční výhodou. Většina podnikatelů tak rychle hledá cestičky, jak ji implementovat a vytěžit. Nejlépe na maximum, ale zároveň smysluplně. Jaké AI nástroje vám pomohou zvýšit konverze, udržet zákazníky, zpříjemnit zákaznickou zkušenost a zlepšit prodej? To jsme vám […]

Co říkají účastníci o konferenci o zákaznické péči SupportDay?

1718281905
30.05.2024
5 min. čtení

22.5.2024 se uskutečnil již 7. ročník konference o zákaznické péči SupportDay. Letos na téma – Odlište se od konkurence! A jaké byly konkrétní přednášky? CX – Zkušenost očima zákazníků – CX framework AI – Jak využít AI na zákaznické péči Trenýrkárna – Jak zvládnout zákaznickou péči ve větším e-shopu Čísla a data – Analytika zákaznické […]

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00