#11 Jak odhalit problém na zákaznické péči

Mário Roženský
17.04.2024
2 min. čtení
problém na zp

Nepřeberná spousta tiketů, segmentů zákazníků, typů produktů, služeb i druhů dotazů vytváří masivní, nestrukturovanou množinu, ve které je složité a časově náročné zjišťovat:

  • Proč něco nefunguje
  • Proč se nějaká chyba často opakuje
  • Co je přesnou příčinou problému
  • Proč kolegové nepodávají dobrý výkon
  • Proč kolegové a pracovníci ztrácejí vaši důvěru

V #11 SupportBox podcastu zjistíte, jak co nejrychleji indikovat, kde a proč to ve vaší zákaznické péči skřípe.

Jedině když problém rychle odhalíte, můžete ho také rychle vyřešit.

Mário Roženský nabízí pomocný framework, který umožňuje rychlou a přesnou indikaci problému.

Analýzou zákaznické péče v různých firmách dospěl Mário k závěru, že problém na zákaznické péči vzniká pouze ve 4 oblastech:

V podcastu se dozvíte:

  • Jaké oblasti to jsou
  • Co a jak v nich hledat
  • Co si v každé oblasti musíte definovat

Mário v podcastu říká, že vaši kolegové musí mít ty nejlepší lopaty a sekery, které dokážete na trhu najít. Dejte jim je a budete mít i nejlepší zákaznickou péči.

Co jsou to lopaty a sekery na zákaznické péči? Kde a jak hledat, abyste se na svou zákaznickou péči i na své kolegy mohli spolehnout?

Poslouchejte #11 SupportBox podcast a odhalte problémy dřív, než vám odvedou zákazníky. ⬇

Sledujte nás na vaší oblíbené platformě pro více podobných dílů:

Spotify
Youtube
Apple Podcasts
Google Podcasts

A pokud to myslíte se zákaznickou péčí vážně, využijte našeho průvodce v podobě knížky či e-booku na www.zakaznickapece.cz

Neslyšeli jste desátý díl podcastu o tom, jak si nastavit na zákaznické podpoře procesy? Můžete se k němu kdykoli vrátit. 

Máte k podcastu dotazy? Budeme rádi, když se nám ozvete na info@supportbox.cz. 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00