AI CHATBOTI v SupportBoxu - využijte tlačítkové a samostatné chatboty

#07 Jak zvládat stres na zákaznické péči

Mário Roženský
07.02.2024
3 min. čtení
Jak bojovat se stresem

V téměř bondovském 007 SupportBox podcastu Mário Roženský odtajňuje přesně 007 zajímavých tipů, jak zvítězit nad stresem na zákaznické péči. 

Mária nerozhodilo ani to, že svůj sedmý SupportBox podcast vysílá už zase z jiného místa… Změna je součástí života, někdy však přináší i chvíle plné stresu.

Naštěstí jsou po ruce techniky, které jsou úplně zdarma.

S jejich pomocí se naučíte:

  • stres minimalizovat a někdy i úplně eliminovat,
  • rychleji se adaptovat a povznést nad negativní zážitky,
  • lépe se vypořádat s konfliktní energií,
  • udržet si nadhled a zachovat chladnou hlavu.

Mário čerpá nápady z osvědčených metod i vlastních zkušeností. Uvádí příklady z praxe telefonistů ve velkých korporátech, ale třeba i z vlastní koupelny…

Nenechat se rozhodit je jedna z důležitých kompetencí na zákaznické péči. Mário k tomu říká: „Vaší úlohou na zákaznické péči není všechno vědět, ale převzít zákazníkův dotaz a zajistit co nejrychlejší řešení.“ A právě tento přístup od stresu osvobozuje. 

Práce na zákaznické péči je co do stresu rizikovější než jiné. Chronický stres ovlivňuje zdraví a paradoxně i schopnost reagovat na další stres. Osvojit si proto techniky, které zvyšují schopnost se se stresem vypořádat, je na zákaznické péči zásadní. Situace na zákaznické podpoře můžeme rozdělit na ty, na které se můžeme připravit, a na ty, které předvídat nemůžeme. V každé z nich zabírá jiná metoda.

Až si natrénujete Máriovy techniky, zjistíte, že zůstat ledově klidný a „protřepat, ale nemíchat“, nemusí být zase taková věda… Možná vás překvapí, jak zdánlivě triviální dovednosti pomůžou harmonizovat energii a zůstat nad věcí.

Pokud právě zápasíte se stresem nebo nevíte, jak na rozzlobené zákazníky, podcast si určitě poslechněte. 

#07 Jak zvládat stres na zákaznické péči ⬇

Sledujte nás na vaší oblíbené platformě pro více podobných dílů:

Spotify
Youtube
Apple Podcasts
Google Podcasts

A pokud to myslíte se zákaznickou péčí vážně, využijte našeho průvodce v podobě knížky či e-booku na www.zakaznickapece.cz

Neslyšeli jste šestý díl podcastu o helpdesku? Můžete se k němu kdykoli vrátit. 

Máte k podcastu dotazy? Budeme rádi, když se nám ozvete na info@supportbox.cz. 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00