E-mailová podpora pro e-shopy

Zákazníci dnes očekávají od e-shopu velmi rychlou odpověď na svůj dotaz. Pokud ji nedostanou během pár hodin, tak jdou ke konkurenci. Čím dál více je mezi obchodníky kladen důraz právě na rychlou a správnou odpověď a podpora se tak stává jedním z důležitých prodejních kanálů.
 
Ovšem pro lidi co na podpoře pracují to může být dosti náročné a stejně tak, jako dělník potřebuje kladivo, tak pracovník na zákaznické podpoře potřebuje nástroj, který mu jeho práci usnadní, zrychlí a zautomatizuje.
 
To je důvod, proč potřebujete nástroj jako je například SupportBox, který všechny e-maily, které chodí na podporu, zobrazí v jednom místě a usnadní jejich vyřízení.

 

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA

Vše na jednom místě

Všechny vaše schránky na jednom místě. Již se nemusíte odhlašovat a přihlašovat, abyste mohli zodpovědět dotaz od zákazníka z jiné e-mailové schránky. 

Zákazník nepozná, že používáte software

Žádné hloupé čísla ticketu, ani nutnost se někam přihlásit, aby s vámi mohli vaši zákazníci komunikovat. Vy od nich obdržíte e-mail a od vás jim opět přijde obyčejný e-mail, tak jak jsou zvyklí.

Nikdy na nikoho nezapomenete

Stalo se vám, že jste zapomněli zákazníkovi odpovědět? Že někdo z kolegů označil mail jako přečtený, ale neodpověděl na něj? To se vám se SupportBoxem nestane, protože všechny e-maily vám chodí do složky, kde čekají na vyřízení. Až teprve poté, co jsou vyřízeny, jsou přesunuty z této schránky pryč.

Nikdy neodpovíte dvakrát

Pokud jste se s kolegy všichni připojovali do jednoho e-mailového účtu, tak se vám mohlo stát, že jste odpověděli jednomu klientovi vícekrát. To se vám se SupportBoxem nestane. Ihned vidíte, že si váš kolega daný e-mail prohlíží a nebo, že na něj přímo odpovídá.

 

Napojení na váš e-shop

Kolik času vám zabere překliknout se z e-mailu do e-shopu, tam dohledat objednávku od zákazníka, který vám právě napsal? Kolikrát to děláte denně? Nebylo by lepší, kdybyste tyto informace měli hned na očích, když si e-mail od zákazníka čtete? SupportBox vám umožní napojit váš e-shop a mít vždy aktuální informace o objednávkách a klientovi ihned na očích.

 

Automatizace

Do e-mailu chodí zprávy z různých systémů, které vás informují o určité akci. Některé e-maily nevyžadují žádnou akci a u některých děláte stále to samé. U nás můžete tyto činnosti automatizovat nastavením pravidel. Například si snadno vytvoříte pravidlo “Zprávy z Heureky přesuň do složky a přiřaď tento e-mail Josefovi”.

Připravené odpovědi

Usnadněte si reakci na e-mail zákazníka připravenou odpovědí. Řešíte často ty stejné dotazy? Máte už na ně připravené odpovědi, které opisujete neustále dokola, či je odněkud kopírujete? Díky připraveným odpovědím vložíte text na jedno kliknutí a poté stačí již jen zprávu odeslat.

Statistiky

Chcete vědět, kolik dotazů vám na podporu chodí? Jak rychle na ně stíhají vaši kolegové reagovat? Či spokojenost zákazníků s odpovědí. To vše můžete sledovat u jednotlivých e-mailových schránek, či kolegů, kteří na e-maily reagují.

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA

Co dalšího SupportBox umí?

Víme, co potřebujete vy a co potřebují vaši zákazníci, spojili jsme vše do jednoho úžasného nástroje.

Jednoduchý český nástroj

Ne každý umí skvěle anglicky nebo je nadaným ajťákem. Proto je SupportBox kompletně v češtině a jeho používání velmi jednoduché.

Skvělá přehlednost

Veškeré e-maily si můžete efektivně třídit pomocí štítků. Později můžete jednotlivé označené e-maily procházet a vyhodnocovat. Budete tak mít přehled například nad technickými problémy a podobně.

Hotovo znamená hotovo

Pokud nějaký e-mail vyřídíte, automaticky se z vašeho SupportBoxu odebere. Bude dostupný v archivu, ale nebude vás svou přítomností rozptylovat jako v běžné e-mailové schránce.

Automatizace

Zabudovaný filtrovací systém dokáže vaše e-maily třídit do složek již na vstupu. Každý z vašeho týmu se tedy může soustředit jen na to, co je jeho zodpovědností. Řešte jen to, co si opravdu vyžaduje vás.

V provozu za 5 minut

Největším problémem některých nástrojů je jejich složitost, správa a propojení. SupportBox budete mít připravený za 5 minut.

Dokonalá návaznost

Celá komunikace se zákazníkem je uchovávaná ve vlákně, nikdy více se vám již nestane, že budete muset zjišťovat podrobnosti nebo zpovídat zákazníka znova a znova.

Nikdo si jej ani nevšimne

Kromě vašeho týmu. Nikdo z vašich zákazníků si SupportBoxu ani nevšimne, žádná otravná čísla ticketů, automatické zprávy a podobně. Přátelské e-maily od člověka člověku. 

Vše na jednom místě

Pokud pracujete s více e-mailovými schránkami, SupportBox dokáže veškerá data pohodlně a přehledně sjednotit na jednom místě. Nemusíte přeskakovat z jedné schránky do druhé a ztrácet čas i přehled.

Kdykoli a kdekoli

SupportBox je vytvořený tak, aby se pohodlně používal na počítačích, noteboocích, tabletech i chytrých telefonech.

Dozor nad komunikací

Budete mít jasný přehled o tom, jak komunikace probíhá a jestli se vaši lidé neflákají. nebudete reagovat 2x na stejný dotaz a v případě problému budete vědět, kdo je viníkem.

Vše archivováno

Všechny vyřízené i nevyřízené e-maily a veškerá komunikace je archivována. Kdykoli se tedy můžete vrátit k jakémukoli e-mailu z minulosti, i když z vaší schránky je již dávno smazán.

Maximálně zabezpečeno

Dotazy zákazníků, vlákna komunikací, archiv a vše, s čím v rámci SupportBoxu pracujete, je dokonale zabezpečené díky HTTPS. Nemusíte se bát, že se k vašim datům dostane někdo nepovolaný.

Usnadněte život sobě i svým zákazníkům

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA

Pro kvalitní péči o zákazníky musíte mít dostatek informací

SupportBox umí získat informace z aplikací třetích stran a zobrazit vám je přehledně u každého klienta

U každé zprávy uvidíte v kterých e-mailových seznamech máte zákazníka zapsaného. Na jedno kliknutí jej můžete přidat do dalších seznamů.

Automaticky se vám načtou všechny faktury, které byly vystaveny pro daného zákazníka a ihned vidíte, zda byly zaplaceny, či nikoliv.

U každé zprávy uvidíte v kterých e-mailových seznamech máte zákazníka zapsaného. Na jedno kliknutí jej můžete přidat do dalších seznamů.

Automaticky se vám načtou všechny faktury, které byly vystaveny pro daného zákazníka a ihned vidíte, zda byly zaplaceny, či nikoliv.

Ihned víte, kolik partner přivedl návštěvníků a kolik si vydělal za posledních 30 dní a celé období.

Z CRM systému načte veškeré poslední údalosti, které byly s kontaktem řešeny, adresu kontaktu, případně obchodní případy, které jsou rozjednány.

Vyzkoušejte SupportBox a sami uvidíte, kolik času vám prakticky okamžitě ušetří, jak zpřehlední veškerou vaši komunikaci a jak spokojenější budou vaši zákazníci. 

Začněte využívat sílu SupportBoxu hned teď