Helpdesk systém pro české e-shopy

Efektivnější a přehlednější péče o zákazníky pro e-shopy. E-mail, live chat i telefon – vše na jednom místě.

Vyzkoušet zdarma

  • Ušetříte čas i své nervy Spravujte zákaznickou péči komplexně, včas, na jednom místě a beze zmatků.
  • Získáte spokojenější zákazníky Zákazníci si zaslouží odpověď včas. Poskytněte jim kvalitní a rychlou podporu.
  • Budete mít kontrolu a přehled Díky reportingu získáte přehled o každé zprávě, telefonátu nebo např. objednávce.

Vše v jednom a propojené

E-maily

Všechny schránky pohromadě. Delegujte a automatizujte.

Live chat

Chat s chytrými funkcemi a integrací s e-maily a telefony.

Telefony

Historie, identifikace a nahrávání hovorů zákazníků.

Plně integrováno s vaším
e-shopem

Veškeré informace a objednávky zákazníka ihned k dispozici. Bez hledání a kopírování, vše máte jednoduše hned vedle jeho zprávy.

Jednoduše propojíte se Shoptetem, WooCommerce nebo jinými platformami, stejně tak s CRM nebo mailingovým systémem. SupportBox se stane částí vašeho ekosystému.

Ušetříte hodiny času a vyvarujete se chybám!

Ve firmě je nás 5, můžeme tak vést komunikaci na společném místě. SupportBox pro nás není pouze klasická zákaznická podpora, ale jedno místo, kde můžeme vše přehledně řešit a předávat si požadavky i mezi sebou. Ať už se jedná o účetnictví, expedici, velkoobchod nebo marketing.

Jiří Nutil

Jednatel, Konopný Táta

Dokonalý přehled
a snadná spolupráce

Všechny zprávy – ze všech schránek a kanálů – na jednom místě. Mějte přehled, co je a není vyřešeno, vyvarujte se duplicitních odpovědí a jednoduše delegujte.

Díky poznámkám a jednoduché tvorbě ticketů můžete zapomenout i na komplikované přeposílání e-mailů mezi kolegy. Vše s detailními statistikami a exportem reportů.

Management oddělení a spolupráce s kolegy nebyly nikdy jednodušší.

Nechte automatizaci pracovat za vás

Reklamace nebo dotaz na dopravu? Zautomatizujte přiřazování zpráv správným agentům, anebo si zautomatizujte rovnou i vytváření personalizovaných odpovědí s dynamickými parametry.

Propojte si SupportBox s CRM a automaticky ukládejte veškerou historii komunikace, propojte si SupportBox s e-shopem a mějte všechny informace přímo vedle okna se zprávami.

Ušetřete svému týmu hodiny práce dohledávání, kopírování a přepisování.

Pokud hledáte rychlé a funkční řešení pro zákaznickou podporu za dostupnou cenu, s rychle reagující technickou podporou, je pro vás SupportBox vhodné řešení.

Jana Lužinová

Koloshop s.r.o.

Platíte pouze to, co opravdu potřebujete

Málokterý e-shop má stále stejné potřeby. Potřebujete se přizpůsobit vánoční sezóně? Pouze polovina agentů komunikuje přes chat, zatímco e-mail potřebují všichni? Nebojte, u nás platíte jen za to, co opravdu chcete.

Vše si navíc snadno sami upravíte – počet uživatelů i služby, které budou mít k dispozici. Maximální flexibilita a transparentní cena!

Spuštění SupportBoxu? Rychle a jednoduše

Veškeré nastavení i propojení s dalšími službami zabere pouze pár kliknutí a pár minut! Vším vás provede náš onboardingový průvodce, a pokud vám něco bude chybět, náš český tým bude připraven kdykoli pomoci.

SupportBox se všemi funkcemi si můžete na 14 dní vyzkoušet zdarma!

Český nástroj pro český trh

Jsme z Česka a vyvíjíme z Česka pro české zákazníky. Proto víme, jaké nástroje se u nás používají a jaké jsou potřeby našeho trhu. Navíc mluvíme stejným jazykem a český trh je pro nás 100% prioritou. :)

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00