SupportBox Podcast: Jak hýčkají zákazníky v e-shopu Econea?
Vždy je zajímavé nahlédnout pod pokličku e-shopu. Když jsem se zajímal, koho do podcastu přizvat, dostal jsem několikrát tip na e-shop Econea, který se specializuje na produkty šetrné k přírodě a ke zdraví. Zajeli se k nim podívat a probrali spoustu témat týkající se péče o zákazníky.
SupportBox tip: Naučte se hýčkat i vy vaše zákazníky. Kniha Jak na skvělou zákaznickou péči je plná užitečných a hlavně praktických tipů, které vám pomohou vyšperkovat váš zákaznický servis k dokonalosti.
Co se v podcastu dozvíte:
- Podle čeho si vybrali sortiment, který prodávají?
- Kdy padlo rozhodnutí dělat zákaznickou péči namaximum?
- Jak důležitá je firemní vize pro směrování firmy?
- Jak hledali kolegyni na zákaznickou podporu?
- Jaká je důležitost každého jednoho kontaktu se zákazníkem?
- Vyřizovat každý dotaz, nebo jen ty prodejní?
- Kterými kanály jim chodí kolik dotazů?
- Jak odpovídat na příspěvky na Facebooku?
- Jak řeší nespokojené zákazníky a reklamace?
- Důležitost procesů na podpoře i v celé firmě
- Jak získávaji zpětnou vazbu od zákazníků a co s ní dělají?
- Jak vytvářet skvělé popisky produktů?
- Jak motivovat zákazníky k psaní hodnocení na Heuréce?
- Jak vyhodnocují kvalitu své zákaznické péče?
- Jaký se jim povedl největší přešlap? A jak ho vyřešili?
- Jak řeší naštvané zákazníky?
Aby vám další díly podcastu neunikly, přihlaste se k odběru našeho kanálu na YouTube. A přidejte si také audio verzi podcastu do iTunes pro poslech třeba v autě.