SupportBox Podcast: Jak hýčkají zákazníky v e-shopu Econea?

SupportBox
SupportBox
13.11.2017
2 min. čtení

Vždy je zajímavé nahlédnout pod pokličku e-shopu. Když jsem se zajímal, koho do podcastu přizvat, dostal jsem několikrát tip na e-shop Econea, který se specializuje na produkty šetrné k přírodě a ke zdraví. Zajeli se k nim podívat a probrali spoustu témat týkající se péče o zákazníky.

Co se v podcastu dozvíte:

  • Podle čeho si vybrali sortiment, který prodávají?
  • Kdy padlo rozhodnutí dělat zákaznickou péči namaximum?
  • Jak důležitá je firemní vize pro směrování firmy?
  • Jak hledali kolegyni na zákaznickou podporu?
  • Jaká je důležitost každého jednoho kontaktu se zákazníkem?
  • Vyřizovat každý dotaz, nebo jen ty prodejní?
  • Kterými kanály jim chodí kolik dotazů?
  • Jak odpovídat na příspěvky na Facebooku?
  • Jak řeší nespokojené zákazníky a reklamace?
  • Důležitost procesů na podpoře i v celé firmě
  • Jak získávaji zpětnou vazbu od zákazníků a co s ní dělají?
  • Jak vytvářet skvělé popisky produktů?
  • Jak motivovat zákazníky k psaní hodnocení na Heuréce?
  • Jak vyhodnocují kvalitu své zákaznické péče?
  • Jaký se jim povedl největší přešlap? A jak ho vyřešili?
  • Jak řeší naštvané zákazníky?

Aby vám další díly podcastu neunikly, přihlaste se k odběru našeho kanálu na YouTube. A přidejte si také audio verzi podcastu do iTunes pro poslech třeba v autě.

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 9:00 - 17:00