SupportBox Podcast: Zákaznická péče v zahraničí + marketplace

Mário Roženský
20.12.2017
2 min. čtení

Expanze do zahraničí je aktuálně velmi silný trend u řady e-shopů. Spolu se specifiky jednotlivých zemí  rostou také nároky na péči o zákazníky. Pozval jsem do podcastu Adama Kurzoka ze společnosti Expando, která pomáhá e-shopům s expanzí na další trhy skrze on-line tržiště jako je Amazon, eBay a podobně.

Pokud vás zajímá, jak expandovat a poskytovat servis, na který jsou zahraniční zákazníci zvyklí, či co nás brzy čeká i u nás a jaké nároky jsou kladeny na prodejce Amazonem, tento podcast je pro vás.

Co se v podcastu dozvíte:

  • Jak dokážou v Expando pomoci e-shopům s expanzí?
  • Co jsou to marketplaces (tržiště)?
  • Proč využít k expanzi právě tržiště a ne vlastní e-shop? – výhody / nevýhody
  • Proč mít strategii pro marketplaces, i když tam prodávat nechcete?
  • Co Amazon a Česko?
  • Jaké nároky klade Amazon na prodejce a jejich zákaznickou péči?
  • Jak se nepovedl můj první nákup na zahraničním e-shopu?
  • Má zkušenost s geniální reklamací v Dánském e-shopu
  • Jaké jsou úskalí a specifika při expanzi do zahraničí?
  • Amazon a jeho tlak na podporu pro prodejce
  • Jak udělat nezvyklé podpisy v e-mailu?
  • Co prodává na marketplace?
  • Jak se řeší dotazy na prodejce na Amazonu?
  • Jak vyhodnocují kvalitu zákaznické péče?
  • Jak vyhodnocuje Amazon vrácení zboží?
  • Proč je důležité sledovat zásilky přímo u dopravce?
  • Jaký největší přešlap se jim povedl?