E-BOOK
JAK ZÍSKÁVAT JENOM DOBRÉ RECENZEZdarma ke stažení
Stáhnout e-bookWebináře jsou skvělá forma, jak se naučit co nejvíce za co nejkratší čas. Níže naleznete webináře, které teprve chystáme a také záznamy těch, které již proběhly.
Vánoce se blíží! – sen i noční můra mnoha e-shopů a firem. Jak z Vánoc vytřískat co nejvíce a mít lepší tržby než minulý rok? A především – nenechat si zákazníky přebrat konkurencí? Každá sezóna je tak trochu výzvou pro celou firmu. Od marketingu, skladu, po zákaznickou podporu – a právě na ni se podíváme. Pokud […]
Úspěšná expanze do zahraničí neznamená copy & paste českého e-shopu a jeho prostou jazykovou mutaci. SEO, bankovní účty, propagace, platební a cenové strategie, zákaznická péče i logistika (a mnohem více) musí být při expanzi přizpůsobeny místním poměrům. SupportBox a NK Expand vyvinuli nástroje, které tuto optimalizaci usnadňují. A právě na zákaznickou podporu při expanzi se […]
Komu tento webinář pomůže? AI už nějakým způsobem využíváte, ale máte pocit, že nemáte stále všechny informace & neznáte všechny nástroje a způsoby využití. Na téma AI narážíte ze všech stran, ale nevíte kde a jak začít. Obáváte se, že AI bude generovat nesmysly a spíše vám uškodí než pomůže, nebo že AI není pro […]
Telefony a e-maily jsou dle statistik stále nejoblíbenějšími kanály, kterými vás zákazníci kontaktují. Jak ale vytěžit telefonické dotazy k našemu očekávanému cíli – nákupu – a to i opakovanému? Mít číslo na webu neznamená jen zvedat telefony, ale je to také ten nejlevnější prodejní kanál, který můžete využít. Mnoho podnikatelů to ale netuší a tak […]
Snad každá firma sní o tom, mít spokojené zákazníky a skvělé obchodní výsledky. Patříte k nim také? Přijďte se podívat na nový webinář Mária ze SupportBoxu a Honzy z RAYNETu, kteří vám poví, jak vám ve vašem online podnikání může pomoci vytvoření dokonalého přehledu o vašich klientech. Dozvíte se také, proč je důležité si evidovat […]
Zákaznická péče bude v roce 2023 jedno z nejdůležitějších témat napříč mnoha firmami a obory. V zahraničí tento trend je již vidět. Na webináři jsme si ukázali, co se od nich můžete naučit i vy.
Webinář Mária a Honzy z Raynetu na téma: „Jak zvýšit prodeje díky zákaznické péči“
Hledáte způsob, jak zlepšit zákaznickou péči pro vaši firmu?
Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připravíme.
Podívejte se na záznamy 42 přednášek předních českých odborníků. 6 ročníků konference SupportDay, která je věnovaná pěči o zákazníky.
Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připřavíme.
Kurz obsahuje 20h videí, desítky materiálů, checklistů, tabulek, procesů apod. Hromady článků a materiálů, které dokreslují danou kapitolu a téma.
Přečtěte si nejzajímavější tipy a triky, týkající se poskytování kvalitní a efekivní zákaznické péče.
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami
2014-2024 © SupportBox s.r.o. Všechna práva vyhrazena