Podcasty

Není prostor pro čtení? Krátké, ale kvalitní díly našeho podcastu vám pomohou krok za krokem ke lepší zákaznické péči. Přihlašte se k odběru ať vám nic neunikne.

Všechny díly

Landscape 18 Podcast

#18 Zákaznická péče od nuly

Už nějakou dobu si říkáte, že by vaše zákaznická péče potřebovala restart? Není nic lepšího, než pustit svěží nápady tam, kde už to nějakou dobu trochu skřípe.  Na co nezapomenout a co naopak nedělat?  Pro začátek byste si měli položit hned čtyři základní otázky: Kde vás zákazníci nejčastěji kontaktují? – Jaké komunikační kanály k tomu […]

landscape 17 Podcast

#17 Platy na zákaznické podpoře

Přijímáte nové zaměstnance zákaznické péče, ale nevíte, jakou mzdu jim adekvátně nabídnout? Na jaké částce začít a co dalšího ovlivňuje její výši? Mário Roženský prošel 182 inzerátů, abyste vy nemuseli, a našel odpověď! V druhé polovině roku 2024 si zaměstnanci zákaznické péče průměrně vydělali 35 400 Kč měsíčně. Na výši mzdy měly vliv i následující […]

Landscape skladon Podcast

#16 Doprava jako součást zákaznické péče

V #16 SupportBox podcastu si Mário Roženský popovídal s Michalem Vavříkem, sales managerem ve společnosti Skladon, která je expertem na logistiku, dopravu, dodavatelský řetězec a skladování. Témat hovoru bylo hned několik: Co je Velký test logistiky Výsledky Velkého testu logistiky e-shopů z období Vánoc 2023 Stěžejní pilíře Velkého testu logistiky a na co se při […]

landscape - 5 knih pro ZP Podcast

#15 Pět povinných knih pro zaměstnance podpory

Člověk je průměrem pěti osob, s nimiž tráví nejvíce času. To platí jak v soukromém, tak v pracovním životě. Nemusí to nutně být lidé, které denně potkáváte. Mohou to být i autoři knih, kteří své myšlenky přenesli na papír a mohou je šířit mezi tisíce lidí v různých zemích světa. Autoři, kteří jsou odborníky ve […]

podcast 14 vánoční sezona Podcast

#14 Připravte svůj e-shop na vánoční sezónu

V rámci konkurenčního boje o zákazníky platí jedno základní pravidlo: „Kdo odpoví na zákazníkův dotaz jako první, vítězí!“ Proto je namístě prozkoumat čísla vašich statistik na zákaznické péči. Věděli jste, že: Nejdůležitější metrikou v tomto „souboji“ je rychlost první odpovědi na zákazníkův dotaz Rychlost první odpovědi se z původních 24 hodin od přijetí dotazu snížila […]

Podcat 13 pyramida Podcast

#13 Pyramida potřeb na zákaznické péči

Potřeby zákazníků jsou velmi různorodé, a tak se firmy všemožně snaží v rámci zkvalitňování péče tyto potřeby identifikovat a uspokojit:  Existuje nějaký ucelený výčet potřeb zákazníků?  Mají potřeby zákazníků nějakou hierarchii?  Pomůže vám lepší péče o potřeby zákazníků v boji s konkurencí? Ve #13 SupportBox podcastu zjistíte, že potřeby zákazníků je možné hierarchicky seřadit ve […]

podcast 12 CDP Podcast

#12 CDP na zákaznické péči – recept na růst s pokročilou supertechnologii

#12 SupportBox podcast je rozhovorem profíků s obrovskými zkušenostmi. S Máriem Roženským si přišel popovídat Jaroslav Novák, česká špička v oboru využívání dat pro růst firem, CEO ePace a expert na CDP. Co je CDP? CDP (Customer Data Platform) je již technologií dneška. Komplexní management dat a vrchol evoluce marketingových technologií, jak říká Jaroslav Novák. […]

problém na zp Podcast

#11 Jak odhalit problém na zákaznické péči

Nepřeberná spousta tiketů, segmentů zákazníků, typů produktů, služeb i druhů dotazů vytváří masivní, nestrukturovanou množinu, ve které je složité a časově náročné zjišťovat: Proč něco nefunguje Proč se nějaká chyba často opakuje Co je přesnou příčinou problému Proč kolegové nepodávají dobrý výkon Proč kolegové a pracovníci ztrácejí vaši důvěru V #11 SupportBox podcastu zjistíte, jak […]

procesy Podcast

#10 Procesy. Esence úspěšné zákaznické péče

Přestaňte se bát procesů. Procesy vám uvolní ruce i mozek a otevřou dveře k dalším možnostem. S dobře nastaveným procesem může stejnou práci jako vy stejně dobrým způsobem vykonat kdokoliv další. V #10 SupportBox podcastu se dozvíte, v jakých situacích a jak konkrétně na zákaznické péči procesy pomáhají.  Na příkladu procesu reklamace Mário dokládá, proč […]

Podcast

#09 Proč by vaše zákaznická péče měla být jako z Mekáče?

Dívejte se kolem sebe. Pozorujte, inspirujte se, sbírejte zkušenosti, testujte, srovnávejte a aplikujte.  Tak by se dal ve zkratce shrnout originální přístup Mária Roženského a jeho návod na to, co může přispět k vylepšení vaší zákaznické péče. Všechno se může hodit. Odpověď na problém, který řešíte, můžete najít třeba na stavbě. Anebo ve večerce na […]

Jak RAYNET pečuje o 18000 uživatelů Podcast

#08 Poctivá zákaznická péče v B2B – s Alicí Prudilovou z RAYNETu

RAYNET je oblíbený a extrémně úspěšný český CRM systém. Operuje na čtyřech kontinentech a každý rok roste o 31 %! Alice Prudilová je šéfka zákaznického oddělení v RAYNETu. Ať už vás zajímá vylepšení zákaznické péče ve firmě nebo jste koncový pracovník podpory, tuto třeskutou kombinaci, kterou vám servíruje SupportBox Podcast #08, jednoduše nemůžete vynechat. Alice […]

Jak bojovat se stresem Podcast

#07 Jak zvládat stres na zákaznické péči

V téměř bondovském 007 SupportBox podcastu Mário Roženský odtajňuje přesně 007 zajímavých tipů, jak zvítězit nad stresem na zákaznické péči.  Mária nerozhodilo ani to, že svůj sedmý SupportBox podcast vysílá už zase z jiného místa… Změna je součástí života, někdy však přináší i chvíle plné stresu. Naštěstí jsou po ruce techniky, které jsou úplně zdarma. […]

Helpdeskové nástroje Podcast

#06 Helpdeskové nástroje pro zákaznickou péči

Co je to helpdesk a proč by o něm měl uvažovat každý, kdo přichází do kontaktu s klienty? To vám Mário Roženský poví v šestém díle SupportBox podcastu (19 minut): Úvod a představení Mária – jaká byla jeho cesta k helpdesku, zákaznické péči a nakonec vytvoření SupportBoxu Co je to helpdesk a že to není […]

statistiky,data,cisla,reporty Podcast

#05 Statistiky, data, čísla, reporty na zákaznické péči

Co se nedá změřit, to se nedá zlepšit.  Tímto tématem se bude Mário Roženský zabývat v dalším, v pořadí již pátém dílu, SupportBox podcastu.  Abyste mohli péči o klienty zlepšovat, musíte ji měřit. Spousta lidí si myslí, že to nejde. Že zákaznická péče měřitelná není. Jestliže zastáváte stejný názor, jste tady správně. Pokud si nevíte […]

jak-rozvijet-zakaznickou-peci Podcast

#04 Jak rozvíjet zákaznickou péči?

A je venku čtvrtý díl SupportBox podcastu!  Mário Roženský v něm přivítá skvělého hosta – Aničku Šenk, která působila v Dáme Jídlo, Rohlík.cz, ale také v Alze. Všude se starala o zákaznickou péči, a proto věříme, že pro vás bude tento rozhovor nabitý parádními informacemi. A užijete si jej tak, jako si jej užívali Mário […]

Podcast

#03 Nekonečný nákupní cyklus

Přinášíme vám další, v pořadí již třetí díl SupportBox podcastu, ve kterém vám představíme a vysvětlíme, co to je nekonečný cyklus zákazníka a jak jej docílit.  Nekonečný cyklus zákazníka je pomyslný zlatý grál byznysu. Pokud chcete růst, zvyšovat zisky a mít ve svém portfoliu velký počet spokojených zákazníků, pak si tento díl rozhodně chcete a […]

001 Podcast

#01+#02 Spouštíme SupportBox podcast!

Pozor, pozor!Důležité hlášení! Vy, kteří nás sledujete od počátků, možná víte, že jsme historicky podcast tvořili. Ten první čítal čtyři epizody, přičemž jsme v něm dále nepokračovali.  Letos jsme se rozhodli pro obnovu podcastů, aby ani ty z vás, které nebaví čtení, nebo jste se nedostali na naše školení, neminuly ty nejdůležitější informace ze světa […]

SupportBox-Vitek Matejka-Vyzyvatel Podcast

Přesvědčí náš Vítek Matějka váhajícího klienta? SupportBox a Vyzyvatel.

Dostali jsme perfektní příležitost na ďáblova advokáta pro SupportBox. Michal Slavev a Petr Schwank si pozvali našeho Vítka Matějku do pořadu Vyzyvatel, aby přesvědčil potenciálního klienta k pořízení SupportBoxu. Michal se stane majitelem e-shopu, který musí řešit zákaznickou péči, ale vlastně neví, co přesně potřebuje. Podaří se mu to? I když doba Covidu většině z […]

Podcast

SupportBox Podcast: Zákaznická péče v zahraničí + marketplace

Expanze do zahraničí je aktuálně velmi silný trend u řady e-shopů. Spolu se specifiky jednotlivých zemí  rostou také nároky na péči o zákazníky. Pozval jsem do podcastu Adama Kurzoka ze společnosti Expando, která pomáhá e-shopům s expanzí na další trhy skrze on-line tržiště jako je Amazon, eBay a podobně. Pokud vás zajímá, jak expandovat a […]

Podcast

SupportBox Podcast: Jak hýčkají zákazníky v e-shopu Econea?

Vždy je zajímavé nahlédnout pod pokličku e-shopu. Když jsem se zajímal, koho do podcastu přizvat, dostal jsem několikrát tip na e-shop Econea, který se specializuje na produkty šetrné k přírodě a ke zdraví. Zajeli se k nim podívat a probrali spoustu témat týkající se péče o zákazníky. SupportBox tip: Naučte se hýčkat i vy vaše zákazníky. Kniha Jak na […]

Jak efektivně řídit projekty - SupportBox podcast Podcast

SupportBox Podcast: Jak efektivně řídit projekty

Každý, kdo podniká, řídí mnoho projektů současně. I nás velmi zajímá, jak na to jít efektivně, aby se člověk nezbláznil a přitom měl vše pod kontrolou. Sami provozujeme dvě SaaS aplikace a v každé z nich řešíme mnoho dílčích projektíků. Pozvali jsme si ty nejpovolanější – kluky z aplikace Freelo.cz, což je velmi povedená náhrada […]

Jak může e-shop outsourcovat zákaznickou péči - SupportBox podcast Podcast

SupportBox Podcast: Delegování podpory na osobní asistentku

Mnoho e-shopařů by rádo přesunulo zákaznickou péči na někoho jiného, aby se mohli soustředit na své hlavní činnosti. Nebo také chtějí odejít dříve domů a dát si klid od telefonátů. Přijmout hned nového zaměstnance není jednoduché (a levné) a proto může být alternativou právě virtuální osobní asistentka. Pozvali jsme si Petru Kratochvílovou z projektu osobniasistentka.cz, se […]

Hledáte způsob, jak zlepšit zákaznickou péči pro vaši firmu?

Školení na míru pro vaši firmu

Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připravíme.

Více o školení pro firmy na míru
Proškolili jsme
  • + desítky dalších

Všechny naše akce

Školení

Záznam konference SupportDay
2016-2023

online

Podívejte se na záznamy 42 přednášek předních českých odborníků. 6 ročníků konference SupportDay, která je věnovaná pěči o zákazníky.

1.490 Kč bez DPH
Školení

Školení na míru pro vaši firmu

dle domluvy

Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připřavíme.

dle domluvy
Školení

Online kurz zákaznické péče

online

Kurz obsahuje 20h videí, desítky materiálů, checklistů, tabulek, procesů apod. Hromady článků a materiálů, které dokreslují danou kapitolu a téma.

9.990 Kč bez DPH

Kniha a e-booky

Přečtěte si nejzajímavější tipy a triky, týkající se poskytování kvalitní a efekivní zákaznické péče.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00