#09 Proč by vaše zákaznická péče měla být jako z Mekáče?

Mário Roženský
21.03.2024
3 min. čtení

Dívejte se kolem sebe. Pozorujte, inspirujte se, sbírejte zkušenosti, testujte, srovnávejte a aplikujte. 

Tak by se dal ve zkratce shrnout originální přístup Mária Roženského a jeho návod na to, co může přispět k vylepšení vaší zákaznické péče. Všechno se může hodit. Odpověď na problém, který řešíte, můžete najít třeba na stavbě. Anebo ve večerce na vesnici.

Mário říká: „Dívejte se, co se můžete naučit. Z každého místa si můžete přinést něco užitečného, co vás v zákaznické péči posune.“ A Mário to rozhodně dělá. Kam že to zamířil tentokrát?

Už je to tak. Dnešní epizoda sice není vysílaná přímo z Mekáče (a to by možná být měla), ale za to v ní Mário našel inspiraci právě… v Mekáči. 

V SupportBox podcastu #07 se Mário podělil o poznatek, že živit se fast foodem není pro výkon na zákaznické péči zrovna ten nejlepší nápad. Pro zvládání stresu a pro slušnou kondici potřebuje naše tělo něco víc.

Tak jak to s tím Mekáčem vlastně je? 

Mária na Mekáči zaujalo něco trochu jiného. V knize Podnikatelský mýtus přichází autor Michael Graeber s řadou idejí, jak to nastavit, aby vaše firma stále dobře vydělávala. Ukazuje přitom, jak vitální jsou pro firmu dobře nastavené procesy. Proces je základ firmy. Když jsou procesy funkční, detailní, věcné a smysluplné, zautomatizují se – a pak firma jede skoro sama jako dobře namazaný stroj. 

Pusťte si SupportBox Podcast #09 a dozvíte se 4 esenciální tipy o 4 nepostradatelných zásadách zákaznické péče, které Mário odpozoroval v precizně nastaveném podnikatelském modelu Mekáče. 

Stejně jako Mekáč může běžet jako po másle i vaše zákaznická péče.

#09 Proč by vaše zákaznická péče měla být jako z Mekáče?

Sledujte nás na vaší oblíbené platformě pro více podobných dílů:

Spotify
Youtube
Apple Podcasts

A pokud to myslíte se zákaznickou péčí vážně, využijte našeho průvodce v podobě knížky či e-booku na www.zakaznickapece.cz

Neslyšeli jste osmý díl podcastu o tom, jak dělat poctivou zákaznickou péči v B2B? Můžete se k němu kdykoli vrátit. 

Máte k podcastu dotazy? Budeme rádi, když se nám ozvete na info@supportbox.cz. 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00