22.5. Jediná konference v ČR o zákaznické péči

Získat vstupenky

#08 Poctivá zákaznická péče v B2B – s Alicí Prudilovou z RAYNETu

Mário Roženský
29.02.2024
3 min. čtení
Jak RAYNET pečuje o 18000 uživatelů

RAYNET je oblíbený a extrémně úspěšný český CRM systém. Operuje na čtyřech kontinentech a každý rok roste o 31 %! Alice Prudilová je šéfka zákaznického oddělení v RAYNETu.

Ať už vás zajímá vylepšení zákaznické péče ve firmě nebo jste koncový pracovník podpory, tuto třeskutou kombinaci, kterou vám servíruje SupportBox Podcast #08, jednoduše nemůžete vynechat.

Alice je zajímavá, milá a sympatická osobnost, odbornice na svém místě. Srší motivací a inspiruje řadou konkrétních námětů. Vypráví o svých začátcích ve firmě, když se o zákaznickou péči v RAYNETu dělily jen „tři holky“… 

… ale především odhaluje řadu inside tipů, na kterých stojí zákaznická péče RAYNETu, a zdejší interní vzdělávací procesy. Ty vylepšují kvalitu péče směrem ke klientům i pohodu a spokojenost zaměstnanců („rejnoků“ 😉 ). Lidé na podpoře se na sebe mohou spolehnout, systém školení je chytře provázaný a týmová spolupráce je i podle Alice pro dobré výsledky stěžejní. 

V podcastu se dále dozvíte:

  • jak podpořit zákaznickou péči napříč firmou a co je to „second level support“,
  • jak nastavit feedback, aby umožnil orientaci v předchozích komunikacích a vylepšil řešení těch příštích,
  • jak můžou pracovníci na podpoře sami pravidelně aktualizovat znalostní bázi,
  • jaká je nejhorší reakce v zákaznické péči.

Podcast se obrací i na ty, kdo v zákaznické péči hledají uplatnění. Alice navrhuje jakési desatero předpokladů dobrého pracovníka zákaznické péče. Zjistěte, jestli se na tuto práci hodíte nebo v čem je na sobě dobré zapracovat.

Kouzlem, které podle Alice stojí za úspěchem zákaznické péče v RAYNETu, je také to, že tu spolu lidé pracují rádi… A na tuhle pozitivní vlnu se s Alicí můžete naladit právě teď!

#08 Poctivá zákaznická péče v B2B – s Alicí Prudilovou z RAYNETu

Sledujte nás na vaší oblíbené platformě pro více podobných dílů:

Spotify
Youtube
Apple Podcasts
Google Podcasts

A pokud to myslíte se zákaznickou péčí vážně, využijte našeho průvodce v podobě knížky či e-booku na www.zakaznickapece.cz

Neslyšeli jste sedmý díl podcastu o zvládání stresu? Můžete se k němu kdykoli vrátit. 

Máte k podcastu dotazy? Budeme rádi, když se nám ozvete na info@supportbox.cz. 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00