#03 Nekonečný nákupní cyklus

Mário Roženský
15.11.2023
3 min. čtení

Přinášíme vám další, v pořadí již třetí díl SupportBox podcastu, ve kterém vám představíme a vysvětlíme, co to je nekonečný cyklus zákazníka a jak jej docílit. 

Nekonečný cyklus zákazníka je pomyslný zlatý grál byznysu. Pokud chcete růst, zvyšovat zisky a mít ve svém portfoliu velký počet spokojených zákazníků, pak si tento díl rozhodně chcete a potřebujete poslechnout. Každý, komu se takto klienta podaří získat, totiž vyhrál. 

Mário Roženský na jednoduchých příkladech z praxe popisuje, jak celá smyčka začíná. Prvním aspektem k tomu, aby se daný člověk začal zajímat o vaše služby či produkty, je jeho potřeba. Pro to, aby svou potřebu vyřešil, si udělá průzkum. To znamená, že vejde na váš web a weby vaší konkurence, kde si porovnává pro něj důležité informace. Už zde Mário vysvětluje, co a jak nastavit tak, abyste měli před konkurencí náskok a zákazník se v tomto bodě u vás zastavil. 

Dalšími kroky klienta je pak například kontaktování zákaznické podpory s prosbou o pomoc při výběru. V této chvíli buď jen strojově odpovídáte, anebo jste schopni získávat z dotazů celou řadu inspirace, která vám pomůže zjednodušit nákup u ostatních klientů. 

Od zákazníkovy potřeby k nákupu vede dlouhá cesta. A na každém rohu na vás čeká nástraha, že nad vámi vyzraje konkurence. Mário vás v podcastu provede těmi nejdůležitějšími kroky, které můžete ihned začít praktikovat, abyste se odlišili a byli pro klienta atraktivní a snadno zapamatovatelní. Rozpovídá se o tom, jak důležitá je mezi vámi a zákazníkem emocionální vazba, nebo jak a proč při cyklu zákazníka použít personalizovaný obsah. Kdyby vás toto téma zajímalo do hloubky, pak si určitě přečtěte knihu Jak na skvělou zákaznickou péči

Máte se na co těšit! 

#03 – Nekonečný nákupní cyklus

Dále také na:

Spotify
Youtube
Apple Podcasts

Pokud Vás podcast zaujal, nezapomeňte nás odebírat na vaší oblíbené platformě. V příštím díle se totiž poprvé můžete těšit i na zajímavého hosta a věřte nám, že si jej nechcete nechat ujít.

Neslyšeli jste první a druhý díl podcastu? Můžete se k nim kdykoli vrátit. 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00