#03 Nekonečný nákupní cyklus
Přinášíme vám další, v pořadí již třetí díl SupportBox podcastu, ve kterém vám představíme a vysvětlíme, co to je nekonečný cyklus zákazníka a jak jej docílit.
Nekonečný cyklus zákazníka je pomyslný zlatý grál byznysu. Pokud chcete růst, zvyšovat zisky a mít ve svém portfoliu velký počet spokojených zákazníků, pak si tento díl rozhodně chcete a potřebujete poslechnout. Každý, komu se takto klienta podaří získat, totiž vyhrál.
Mário Roženský na jednoduchých příkladech z praxe popisuje, jak celá smyčka začíná. Prvním aspektem k tomu, aby se daný člověk začal zajímat o vaše služby či produkty, je jeho potřeba. Pro to, aby svou potřebu vyřešil, si udělá průzkum. To znamená, že vejde na váš web a weby vaší konkurence, kde si porovnává pro něj důležité informace. Už zde Mário vysvětluje, co a jak nastavit tak, abyste měli před konkurencí náskok a zákazník se v tomto bodě u vás zastavil.
Dalšími kroky klienta je pak například kontaktování zákaznické podpory s prosbou o pomoc při výběru. V této chvíli buď jen strojově odpovídáte, anebo jste schopni získávat z dotazů celou řadu inspirace, která vám pomůže zjednodušit nákup u ostatních klientů.
Od zákazníkovy potřeby k nákupu vede dlouhá cesta. A na každém rohu na vás čeká nástraha, že nad vámi vyzraje konkurence. Mário vás v podcastu provede těmi nejdůležitějšími kroky, které můžete ihned začít praktikovat, abyste se odlišili a byli pro klienta atraktivní a snadno zapamatovatelní. Rozpovídá se o tom, jak důležitá je mezi vámi a zákazníkem emocionální vazba, nebo jak a proč při cyklu zákazníka použít personalizovaný obsah. Kdyby vás toto téma zajímalo do hloubky, pak si určitě přečtěte knihu Jak na skvělou zákaznickou péči.
Máte se na co těšit!
#03 – Nekonečný nákupní cyklus ⬇
Dále také na:
Pokud Vás podcast zaujal, nezapomeňte nás odebírat na vaší oblíbené platformě. V příštím díle se totiž poprvé můžete těšit i na zajímavého hosta a věřte nám, že si jej nechcete nechat ujít.
Neslyšeli jste první a druhý díl podcastu? Můžete se k nim kdykoli vrátit.