22.5.2024 se uskutečnil již 7. ročník konference o zákaznické péči SupportDay. Letos na téma – Odlište se od konkurence! A jaké byly konkrétní přednášky? CX – Zkušenost očima zákazníků – CX framework AI – Jak využít AI na zákaznické péči Trenýrkárna – Jak zvládnout zákaznickou péči ve větším e-shopu Čísla a data – Analytika zákaznické […]
Bojíte se konkurence, která se valí ze zemí, kde je práce levná a nabídka produktů nekonečná? Může vás svět online tržišť pohltit a srazit na kolena? A co dělat, když v souboji s novými konkurenty chcete uspět? Jak konkurovat Temu a udržet si své zákazníky Velký kapitál velkých tržišť znamená možnost masivně investovat. Nic se […]
Nepřeberná spousta tiketů, segmentů zákazníků, typů produktů, služeb i druhů dotazů vytváří masivní, nestrukturovanou množinu, ve které je složité a časově náročné zjišťovat: Proč něco nefunguje Proč se nějaká chyba často opakuje Co je přesnou příčinou problému Proč kolegové nepodávají dobrý výkon Proč kolegové a pracovníci ztrácejí vaši důvěru V #11 SupportBox podcastu zjistíte, jak […]
Přestaňte se bát procesů. Procesy vám uvolní ruce i mozek a otevřou dveře k dalším možnostem. S dobře nastaveným procesem může stejnou práci jako vy stejně dobrým způsobem vykonat kdokoliv další. V #10 SupportBox podcastu se dozvíte, v jakých situacích a jak konkrétně na zákaznické péči procesy pomáhají. Na příkladu procesu reklamace Mário dokládá, proč […]
Napumpujte svůj byznys znalostmi a trendy z konferencí. Kvalitní konference jsou zřídlem nedocenitelných impulsů. Stojí nejednou na startu skokového zlepšení systému, procesů, marketingu, kreativity, HR, logistiky i zákaznické péče ve firmách. Představují takovou zázračně komprimovanou, do jednoho dne sbalenou, šanci, jak se snadno dostat ke klíčovým informacím a na základě sdílených zkušeností, vyzkoušených v praxi, […]
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Dívejte se kolem sebe. Pozorujte, inspirujte se, sbírejte zkušenosti, testujte, srovnávejte a aplikujte. Tak by se dal ve zkratce shrnout originální přístup Mária Roženského a jeho návod na to, co může přispět k vylepšení vaší zákaznické péče. Všechno se může hodit. Odpověď na problém, který řešíte, můžete najít třeba na stavbě. Anebo ve večerce na […]
SupportBox průběžně analyzuje trh a neustále se rozšiřuje o přínosné funkce. Každé naše zlepšení a s ním spojená nová úroveň zákaznické péče podporuje růst e-shopu, který SupportBox využívá. Proto SupportBox aktuálně integruje už čtyřicítku užitečných řešení. Díky jejich propojení je zákaznická péče efektivnější a šetří stále víc času i peněz. Kvalitní integrace také stále víc […]
RAYNET je oblíbený a extrémně úspěšný český CRM systém. Operuje na čtyřech kontinentech a každý rok roste o 31 %! Alice Prudilová je šéfka zákaznického oddělení v RAYNETu. Ať už vás zajímá vylepšení zákaznické péče ve firmě nebo jste koncový pracovník podpory, tuto třeskutou kombinaci, kterou vám servíruje SupportBox Podcast #08, jednoduše nemůžete vynechat. Alice […]
Jen za samotné Vánoce přišlo operátorům na zákaznické podpoře firem v rámci helpdesku SupportBoxu 2 383 443 e-mailů, 37 897 zpráv na live chatu a 194 647 hovorů. Je tedy jasné, že zákaznická podpora je stejně důležitá jako ostatní části vaší firmy. Bez ní by objednávky zůstaly nedokončené, návštěvníci by odcházeli ke konkurenci a investice […]
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami
2014-2024 © SupportBox s.r.o. Všechna práva vyhrazena