Přemýšleli jste někdy nad tím, jak přenést vaše každodenní zkušenosti z práce do osobního života? Máme pro vás článek, ve kterém si probereme několik vlastností, které si můžete vzít z práce do své každodennosti.
S empatií se rodíme. Už miminka dokážou vnímat, jak se lidé v jejich okolí cítí. Na druhou stranu vlivem mnoha faktorů – zvláště pak výchovy a školní docházky, o tuto schopnost častokrát přicházíme a později v dospělém životě se ji znovu učíme. Empatie je důležitou součástí mezilidských vztahů. Jedině díky ní totiž dokážeme porozumět tomu, […]
Víte o tom, že neřešením zákaznické péče přicházíte v průměru o 157 Kč za každý nezodpovězený e-mail? Zákaznická péče by vám měla vydělávat peníze. Chci vědět jak! Vliv zákaznické péče na vaše podnikání je obrovský, podívejte se na pár čísel. Rozdíl mezi dobrou a špatnou zákaznickou péčí je 779 Kč na jedné objednávce! A vliv […]
Na světě žije 7,93 miliardy lidí a z toho neuvěřitelných 4,62 mld. po celém světě používá sociální sítě. Facebook Messenger využívá více než jedna miliarda lidí. Průměrný čas, který člověk na sociálních sítích stráví za jeden den, se pohybuje kolem 2 hodin a 27 minut. Nemusíme ale čerpat jen z globálních čísel a statistik. I […]
Podzim je v plném proudu a s ním spoustu lidí trápí únava, jež může vést k celkově negativní energii, kterou chtě nechtě posléze člověk vysílá do svého okolí. Pokud pracujete s lidmi, je potřeba si tuto svou energii hlídat a pracovat s ní, aby negativně neovlivnila vaše zákazníky. Jenže práce na zákaznické péči může být […]
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Když se člověk učí vařit, potřebuje k tomu minimálně trpělivost, zapálení pro věc, ale hlavně skvělou kuchařku, která mu dodá nepřeberné množství inspirací. Nejinak je tomu s péčí o zákazníky. Pokud se ji chcete naučit dělat tak, abyste ze zákaznické péče měli jako firma profit a jako člověk, který se o zákazníky stará, radost, pak […]
Špatná velikost, jiná barva, něco se rozbilo… vrácení zboží či reklamace je pro zákazníka, který se chtěl těšit ze svého online nákupu, zpravidla důvodem ke ztrátě dobré nálady. A úkolem vašeho e-shopu a zákaznické podpory je udělat tento proces pro zákazníka co nejpohodlnější. Bezproblémové a rychlé vrácení či reklamace zákazníkovi ukáže, že vám na něm […]
Chyby zákaznické podpory se mohou stát, i když její pracovníci mají ty nejlepší úmysly. K chybám zákaznické podpory může přispět celá řada okolností. Když vaši zákazníci vyjadřují svou nespokojenost, je důležité včas rozpoznat příznaky a určit, co je jejich příčinou. Pro více než polovinu zákazníků je špatná zákaznická péče důvodem k tomu, aby s firmou přestali spolupracovat […]
Po dvou letech lockdownů a nejrůznějších covid omezení jsme se konečně mohli potkat naživo na konferenci SupportDay a společně se pobavit ať už o zákaznické péči, vašem byznyse, nebo jen tak o životě. Bylo to naprosto skvělé! Maximálně jsme si to užili a jsme moc rádi, že jste u toho byli s námi. Všichni spíkři, […]
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami
2014-2023 © SupportBox s.r.o. Všechna práva vyhrazena