SupportBox nemusíte používat jen jako helpdeskový nástroj. Pokud aplikaci vhodně nastavíte a budete s ní správně pracovat, můžete SupportBox využívat například také jako ticketovací systém. Na klasické zákaznické podpoře, například v e-shopu, je potřeba na příchozí požadavky reagovat co nejdříve. Čím dříve dotaz zodpovíte, tím lépe pro vás i zákazníka. Oproti tomu v servisní firmě […]
Představujeme Novinku v SupportBoxu: „Operátoři – vytížení“ Zajímalo vás někdy, kde to ve vaší zákaznické péči vázne, na kterém kanále se operátoři nejvíc zdrží a kdo odbaví nejvíc tiketů? Hádáme, že určitě ano. Slepá místa a opakující se problémy totiž znamenají nižší výkonnost, ale taky méně radosti z práce v týmu, horší náladu a v […]
Umělá inteligence je stále častější součástí soukromých i obchodních zkušeností. Dramaticky proměňuje obchodní praxi a stává se jasnou konkurenční výhodou. Většina podnikatelů tak rychle hledá cestičky, jak ji implementovat a vytěžit. Nejlépe na maximum, ale zároveň smysluplně. Jaké AI nástroje vám pomohou zvýšit konverze, udržet zákazníky, zpříjemnit zákaznickou zkušenost a zlepšit prodej? To jsme vám […]
22.5.2024 se uskutečnil již 7. ročník konference o zákaznické péči SupportDay. Letos na téma – Odlište se od konkurence! A jaké byly konkrétní přednášky? CX – Zkušenost očima zákazníků – CX framework AI – Jak využít AI na zákaznické péči Trenýrkárna – Jak zvládnout zákaznickou péči ve větším e-shopu Čísla a data – Analytika zákaznické […]
Spokojenost zákazníka není daná pouze kvalitou produktu nebo služby, ale také tím, jaký pocit má zákazník ze vzájemné komunikace. Kvalitní komunikace firmy se zákazníky je totiž pro 84 % klientů klíčovým faktorem při rozhodování se, kde nakoupit. Proto je stěžejní součástí každého podnikání. Víte, jak na ni? Význam zákaznické podpory V současnosti získává zákaznická podpora na […]
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Bojíte se konkurence, která se valí ze zemí, kde je práce levná a nabídka produktů nekonečná? Může vás svět online tržišť pohltit a srazit na kolena? A co dělat, když v souboji s novými konkurenty chcete uspět? Jak konkurovat Temu a udržet si své zákazníky Velký kapitál velkých tržišť znamená možnost masivně investovat. Nic se […]
Nepřeberná spousta tiketů, segmentů zákazníků, typů produktů, služeb i druhů dotazů vytváří masivní, nestrukturovanou množinu, ve které je složité a časově náročné zjišťovat: Proč něco nefunguje Proč se nějaká chyba často opakuje Co je přesnou příčinou problému Proč kolegové nepodávají dobrý výkon Proč kolegové a pracovníci ztrácejí vaši důvěru V #11 SupportBox podcastu zjistíte, jak […]
Přestaňte se bát procesů. Procesy vám uvolní ruce i mozek a otevřou dveře k dalším možnostem. S dobře nastaveným procesem může stejnou práci jako vy stejně dobrým způsobem vykonat kdokoliv další. V #10 SupportBox podcastu se dozvíte, v jakých situacích a jak konkrétně na zákaznické péči procesy pomáhají. Na příkladu procesu reklamace Mário dokládá, proč […]
Napumpujte svůj byznys znalostmi a trendy z konferencí. Kvalitní konference jsou zřídlem nedocenitelných impulsů. Stojí nejednou na startu skokového zlepšení systému, procesů, marketingu, kreativity, HR, logistiky i zákaznické péče ve firmách. Představují takovou zázračně komprimovanou, do jednoho dne sbalenou, šanci, jak se snadno dostat ke klíčovým informacím a na základě sdílených zkušeností, vyzkoušených v praxi, […]
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami
2014-2025 © SupportBox s.r.o. Všechna práva vyhrazena