22.5. Jediná konference v ČR o zákaznické péči

Získat vstupenky

Blog

Novinky

Ideální pracovník na zákaznické péči

02.05.2022
6 min. čtení

Výbornou zákaznickou péči vytvářejí v první řadě lidé. Pracovníci na zákaznické podpoře často přecházejí mezi firmami, a proto je důležité si kvalitní pracovníky hýčkat. Každý chce mít obchodní výhodu v oblasti zákaznického servisu. Klíčové je najmout ty nejlepší zástupce zákaznických služeb, což může být náročné. Zaměstnanci zákaznického servisu musejí mít určité osobnostní rysy i dovednosti. Jaký […]

Nejúčinnější fráze na zákaznické podpoře v roce 2022

1671029690
06.04.2022
9 min. čtení

Komunikace je základem každé zákaznické péče. Čím lépe ji zvládnete, tím spokojenější zákazníci budou. Některé situace mohou být krizové a stresové, v takových případech je důležité udržet si nadhled a chladnou hlavu. Podívejme se na nejúčinnější fráze na zákaznické podpoře, které zákazníka uklidní. Bude si díky tomu jistý, že nám není lhostejný. Jaké jsou ty nejúčinnější […]

Chatbot a zákaznická péče: jde to dohromady?

1678360169
16.02.2022
11 min. čtení

Komunikace je klíčovým prvkem dorozumívání lidí, bez ní bychom se rozhodně neobešli. Na tom se určitě shodneme všichni. S rozvojem technologií, příchodem internetu a hlavně jeho dostupností 24/7 prostřednictvím všemožných elektronických zařízení se naším hlavním způsobem komunikace stal psaný text. Tedy – abych byla přesnější, krátké textové zprávy, které skrze sociální sítě posíláme všem, kteří […]

Tipy na dárky pro kolegy na zákaznické péči

1671028034
13.12.2021
2 min. čtení

Vánoce jsou přede dveřmi. Vaši kolegové vydatně pomáhali vám i vašim zákazníkům. Sami pečovali o druhé a je na místě poděkovat jim za jejich práci. Čím jim určitě uděláte radost? Antistresové omalovánky a pastelky Teplé ponožky (hlavně klid a nohy v teple!) Termoska/termohrnek (člověk si udělá kafe, ale zákaznická péče často zapříčiní jeho vychladnutí…) Kvalitní […]

Kontaktní stránka: Klíč pro kvalitní zákaznickou péči

1678360581
30.11.2021
25 min. čtení

Zda se návštěvník stane zákazníkem, závisí především na uživatelské přívětivosti vašich webových stránek. Jakkoli je design a nabídka vašeho webu pestrá a zajímavá, nezřídka kdy zákazník vyhledává příležitost, jak vás kontaktovat.  A vy mu musíte jít naproti.  Pokud zákazník cítí potřebu kontaktovat vás a nenalezne vhodný způsob, může se stát, že odejde, a vám tak […]

Vyzkoušejte SupportBox ještě dnes

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Testovali jsme zákaznickou péči českých sexshopů 2021

1678292215
15.10.2021
24 min. čtení

V roce 2018 jsme zveřejnili jeden z našich nejúspěšnějších mystery shoppingů – test zákaznické péče sexshopů.  Téma erotiky a intimity je obecně velmi oblíbené. Asi nám ale dáte za pravdu, že i když žijeme v moderní době a jsme velmi vyspělá populace, téma sexuality je stále doprovázené studem, obavami, nejistotou a třeba i dalšími nepříjemnými pocity. […]

Unboxing: Co přibalit zákazníkovi do krabičky podle Honzy Kvasničky

1678359990
21.09.2021
12 min. čtení

Článek je založen na přednášce Honzy Kvasničky z konference SupportDay 2018. Záznam posledních 4 ročníků konference si můžete zakoupit zde. Většina zásilkových balíků je den co den odesílána v nudných, hnědých lepenkových krabicích se standardní černobílou fakturou uvnitř a veškerá pozornost zákazníka se soustředí pouze na produkt samotný. Přidáním vlastních úprav můžete z rozbalování svých […]

Školení zákaznické péče: Jak si vybudovat stabilní klientelu

1669997162
24.08.2021
7 min. čtení

Říká se, že náš zákazník je náš pán. A podle toho bychom k němu měli přistupovat. Opravdu se to vyplatí. Kvalitní zákaznická péče totiž zlepšuje reputaci, zvyšuje obrat a buduje stabilní klientelu. Připravili jsme pro vás školení zákaznické péče, abyste jejím prostřednictvím (a naší pomocí) dokázali měnit zvědavé potenciální kupující na stálé a spokojené zákazníky. […]

Perfektní automatické odpovědi (nejen) pro zákaznickou péči

1704836759
04.08.2021
17 min. čtení

Automatické odpovědi známe všichni. Neosobní a robotické zprávy, které nás většinou jen rozčílí, nebo je rovnou ponecháváme bez povšimnutí. Když ale automatickým odpovědím dáte trochu lásky a péče, mohou být skvělým pomocníkem pro všechny – pro vaše zákazníky, zákaznickou péči a celou vaši firmu. Pojďme se podívat, jak jednoduše připravit skvělé automatické odpovědi v pár […]

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00