Doporučujeme – aplikace pro podporu zákazníků

doporucujeme

Jak mít neustále přehled a efektivně poskytovat podporu?

Nabízíme vám inspiraci – nahlédněte pod pokličku nástrojů, které používáme my:

Intercom

Intercom je nástroj pro chytrou komunikaci se zákazníky v rámci určité webové aplikace. Na pár kliknutí si snadno nastavíte podmínky, za kterých se má odeslat ta která zpráva či e-mail a velmi jednoduše si tak nastavíte perfektní komunikaci, která je založena na akcích, neakcích a reakcích vašich uživatelů. Mimo to vám Intercom umožní být v přímém kontaktu s vašimi uživateli, přímo z aplikace vám mohou kdykoli napsat a vy obdržíte notifikaci buď přímo v Intercomu nebo rovnou do vašeho mobilního zařízení.

Trello

Chcete mít neustále přehled o tom, co dělají vaši kolegové? Co mají v plánu, co je právě rozpracováno a co už naopak dokončili? Skvělý nástroj pro takovýto přehled je právě Trello. Kolegyně na podpoře se podívá, co dělá programátor a je v obraze – ve volném čase může začít psát návod na nově dokončenou funkcionalitu.

Hlásí vám zákazník problém na webu? Jednoduše tuto informaci nahlásíte do Trella, přiřadíte vašemu programátorovi a pak už jen sledujete notifikace, je-li vše vyřešeno. Nic se neztratí, na nic se nezapomene.

Potřebujete někde shromažďovat skvělé nápady na rozvoj vašeho produktu? Opět je tu Trello – napište a v pravý čas nemusíte vzpomínat, cože jste to kdysi mysleli.

Google hangout/Skype

Určitě jste už někdy narazili na klienta, který vám píše nebo volá na telefon opakovaně, třeba každou půl hodinku. Vás to zcela jistě zdržuje od další práce. Zkuste navrhnout tomuto klientovi, že mu věnujete 15 minutový hovor přes skype a vše potřebné mu vysvětlíte. Výhod volání přes Skype je mnoho – je to bezplatné, vy i váš klient máte volné ruce, protože nemusíte držet telefon, můžete si nasdílet obrazovky pro rychlejší pochopení problému. Je samozřejmě zcela na vás, zda chcete využít i možnosti vidět se s klientem přes videoobrazovku, nebo je vám příjemnější komunikovat pouze hlasem.

Smartemailing/Mailchimp

Mají klienti stále ty samé dotazy, pořád znovu? Můžete je po registraci do vašeho projektu přivítat automatizovaným e-mailem (nebo sérií e-mailů) s odpověďmi na nejčastěji kladené otázky. Vybírat můžete z mnoha různých řešení – ať už se jedná o chytrou opičku Mailchimp, nebo české řešení Smartemailing. Chytrý emailing můžete využít samozřejmě i dalšími způsoby – můžete dát například vědět pravidelnými nebo nepravidelnými zprávami o vašich novinkách, aktualizacích a nebo soutěžích.

Webové stránky – návody, často kladené otázky

Pokud si pro své zákazníky připravíte pěknou a srozumitelnou nápovědu, ušetříte si mnoho práce i nervů.Když už nic jiného, můžete alespoň odkazovat své klienty ve zprávě přímo na místo, kde se dozví více a nebudete tak muset opakovat stále dokola ty samé odpovědi. Pokud vaši nápovědu chytře proliknujete, můžete jí navést své klienty i k dalším funkcionalitám, nebo výhodám, o kterých by jinak nevěděli. A můžete jí samozřejmě využít i k upsellu dalších produktů.

CRM systém

Customer relationship management (řízení vztahů se zákazníky) je chytrý nástroj, který umožňuje ryhclou informaci o vašich zákaznících – je to jakási živá kartotéka, kde se pod každým vaším zákazníkem soustředí veškeré informace o jeho chování.

Umožňuje tak poznat, pochopit a předvídat potřeby, přání a nákupní zvyklosti zákazníků a podporuje oboustrannou komunikaci mezi firmou a jejími zákazníky. CRM systémů je i na českém trhu velké množství, stačí si jen vybrat podle vašich potřeb.

A samozřejmě SupportBox

Máme rádi přehled ve zprávách, které nám od zákazníků chodí, rádi si je třídíme a nemáme pak problém najít například všechny pozitivní reference, které nám klienti kdy zaslali (oštítkujeme si zprávy, nebo využijeme funkce Složky), stejně tak stále vidíme, kolik zpráv má který kolega a v jakém jsou stavu.

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole