Odpovídejte zákazníkům pružně a efektivně. Objevte moderní chatovací nástroj, s nímž na jednom místě hladce vyřídíte veškerou komunikaci s klienty, a to i z více různých webů. Snadno ho navíc propojíte i s e-mailem, telefony nebo ostatními nástroji.
Zaujměte své zákazníky rychlou chatovací aplikací. Navíc zabalenou do designu podle vašeho brandu a responzivní pro desktopy i mobily.
Pouze 19 % českých e-shopů používá na svém webu chat – odlište se a buďte svým zákazníkům blíže. S live chatem podle vašich představ.
Ať už zákazník napíše na jakýkoli live chat, e-mail nebo zavolá, budete mít vše uložené na jediném místě. Psal vám zákazník před chatem i e-mail a snažil se vám dovolat, je to notorický stěžovatel nebo má několik dotazů k více objednávkám? Veškerou historii snadno uvidíte, takže zabráníte duplicitnímu řešení stejného problému a duplicitním odpovědím.
Každý operátor bude mít jedno prostředí pro veškerou komunikaci a nemusí hlídat plus učit se nástrojů několik. Práce bude rychlejší, efektivnější – a navíc nikdy nic „nezapadne“.
Jakmile vám zákazník napíše, automaticky uvidíte nejen kompletní historii zpráv, ale i všechny jeho objednávky a informace. Live chat by neměl stát samostatně, ale být součástí ekosystému nástrojů, které již používáte.
Víte, že většinou u ticketu strávíte více času dohledáváním, přepisováním a kopírováním než samotnou komunikací? Se SupportBoxem budete mít vše přehledně na jedné obrazovce.
„SupportBox bych doporučil všem, kteří hledají chytré, spolehlivé on-line řešení s příkladnou podporou zákazníkům a vysokou dostupností služeb.“
|
Oto Čepelák
ACTIVA spol. s r. o. |
Máte více webů, několik live chatů nebo podporu ve více jazycích? Na vše vám stačí jeden SupportBox. Stejně jako všechny e-maily, i zprávy ze všech chatů budete mít na jediném místě. Jeden operátor tak zároveň snadno obslouží všechny weby nebo více jazyků. A vy budete mít dokonalý přehled napříč vším v jednom rozhraní.
Potřebujete předat zákazníka na kolegu pro reklamaci nebo storno objednávky? Nevadí; jen ho přidejte do chatu a kolega si zákazníka plynule přebere ve stejném okně a stejném vlákně. Bez potřeby přeposílání a předávání ticketu.
A kdyby přece jen bylo třeba zprávu dořešit později, z chatu jednoduše vytvoříte ticket pro follow-up e-mailem.
„SupportBox bych doporučil bez debat. Už se tak i stalo a nebylo to naposledy. Proč? Protože to je velmi šikovný systém, který by měl začít používat každý, kdo dostává e-maily od zákazníků.“
|
Ivan Mátis
Fabulo.cz |
Reklamace nebo dotazy na platby a dopravu? Nechte pracovat SupportBox za vás – každou zprávu přiřadí tomu správnému operátorovi nebo rovnou předpřipraví odpověď pomocí šablon.
Ušetřete sobě i svému týmu čas přepisováním, kopírováním a dohledáváním.
Vyberete si pouze kanály a uživatele pro každý z nich, jak potřebujete. S maximální flexibilitou – potřebujete dočasně na sezonu více operátorů na chatu a na léto zase méně? Vše si snadno nastavíte sami v administraci.
Každé podnikání a každý tým jsou jiné, „one size fits all“ funguje jen málokdy. SupportBox budete platit pouze za pluginy a uživatele, bez fixních nákladů nebo minimálního plnění.
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami
2014-2025 © SupportBox s.r.o. Všechna práva vyhrazena