22.5. Jediná konference v ČR o zákaznické péči

Získat vstupenky

Live chat pro váš web

Odpovídejte zákazníkům pružně a efektivně. Objevte moderní chatovací nástroj, s nímž na jednom místě hladce vyřídíte veškerou komunikaci s klienty, a to i z více různých webů. Snadno ho navíc propojíte i s e-mailem, telefony nebo ostatními nástroji.

  • Bez zadávání kreditky
  • Můžete kdykoliv skončit
  • Podpora v češtině
  • 14 dní zdarma

Moderní vzhled podle vašeho brandu

Zaujměte své zákazníky rychlou chatovací aplikací. Navíc zabalenou do designu podle vašeho brandu a responzivní pro desktopy i mobily.

Pouze 19 % českých e-shopů používá na svém webu chat – odlište se a buďte svým zákazníkům blíže. S live chatem podle vašich představ.

Veškerá komunikace na jediném místě

Ať už zákazník napíše na jakýkoli live chat, e-mail nebo zavolá, budete mít vše uložené na jediném místě. Psal vám zákazník před chatem i e-mail a snažil se vám dovolat, je to notorický stěžovatel nebo má několik dotazů k více objednávkám? Veškerou historii snadno uvidíte, takže zabráníte duplicitnímu řešení stejného problému a duplicitním odpovědím.

Každý operátor bude mít jedno prostředí pro veškerou komunikaci a nemusí hlídat plus učit se nástrojů několik. Práce bude rychlejší, efektivnější – a navíc nikdy nic „nezapadne“.

Integrace s CRM a e-shopem

Jakmile vám zákazník napíše, automaticky uvidíte nejen kompletní historii zpráv, ale i všechny jeho objednávky a informace. Live chat by neměl stát samostatně, ale být součástí ekosystému nástrojů, které již používáte.

Víte, že většinou u ticketu strávíte více času dohledáváním, přepisováním a kopírováním než samotnou komunikací? Se SupportBoxem budete mít vše přehledně na jedné obrazovce.

„SupportBox bych doporučil všem, kteří hledají chytré, spolehlivé on-line řešení s příkladnou podporou zákazníkům a vysokou dostupností služeb.“

Oto Čepelák

ACTIVA spol. s r. o.

Všechny chaty pohromadě

Máte více webů, několik live chatů nebo podporu ve více jazycích? Na vše vám stačí jeden SupportBox. Stejně jako všechny e-maily, i zprávy ze všech chatů budete mít na jediném místě. Jeden operátor tak zároveň snadno obslouží všechny weby nebo více jazyků. A vy budete mít dokonalý přehled napříč vším v jednom rozhraní.

Přizpůsobeno pro týmy

Potřebujete předat zákazníka na kolegu pro reklamaci nebo storno objednávky? Nevadí; jen ho přidejte do chatu a kolega si zákazníka plynule přebere ve stejném okně a stejném vlákně. Bez potřeby přeposílání a předávání ticketu.

A kdyby přece jen bylo třeba zprávu dořešit později, z chatu jednoduše vytvoříte ticket pro follow-up e-mailem.

„SupportBox bych doporučil bez debat. Už se tak i stalo a nebylo to naposledy. Proč? Protože to je velmi šikovný systém, který by měl začít používat každý, kdo dostává e-maily od zákazníků.“

Ivan Mátis

Fabulo.cz

Nechte SupportBox pracovat za vás

Reklamace nebo dotazy na platby a dopravu? Nechte pracovat SupportBox za vás – každou zprávu přiřadí tomu správnému operátorovi nebo rovnou předpřipraví odpověď pomocí šablon.

Ušetřete sobě i svému týmu čas přepisováním, kopírováním a dohledáváním.

Transparentní a flexibilní ceník

Vyberete si pouze kanály a uživatele pro každý z nich, jak potřebujete. S maximální flexibilitou – potřebujete dočasně na sezonu více operátorů na chatu a na léto zase méně? Vše si snadno nastavíte sami v administraci.

Každé podnikání a každý tým jsou jiné, „one size fits all“ funguje jen málokdy. SupportBox budete platit pouze za pluginy a uživatele, bez fixních nákladů nebo minimálního plnění.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00