Přínos zákaznické péče

Víte o tom, že neřešením zákaznické péče přicházíte v průměru o 157 Kč za každý nezodpovězený e-mail?

Zákaznická péče by vám měla vydělávat peníze.

Chci vědět jak!

Zdroj: E-shop autodoplnky-obchod.cz v SupportBoxu

Vliv zákaznické péče na vaše podnikání je obrovský, podívejte se na pár čísel.

Rozdíl mezi dobrou a špatnou zákaznickou péčí je 779 Kč na jedné objednávce!

A vliv na celkovou hodnotu zákazníka je ještě mnohem větší.

Zdroj: E-shop autodoplnky-obchod.cz v SupportBoxu

Jeden e-mail vydělá e-shopu v průměru 157 Kč, když zákazníkovi zavolají, tak dokonce 375 Kč.

V čem firmy nejčastěji chybují?

1. Neodpoví

Kolega poptával golfový vozík. Dotaz poslal do 5 e-shopů, ale odpověděl pouze jeden jediný a i tomu to trvalo několik dní.

2. Odpoví 2x a pokaždé jinak

Na náš e-mail do e-shopu, kde si myslíme, že by SupportBox mohl pomoci, jsme dostali 2 různé odpovědi. A to v odstupu 3 dnů. IT oddělení se již e-mailu věnovalo, ale obchod zareagoval. Pozdě a zbytečně. Myslím, že představy obchodu dokážeme ještě mnohem vylepšit.

3. Neznají svůj sortiment

Vybírali jsme vhodný kávovar. Předvybrali jsme v e-shopu a chtěli jen pomoci vybrat mezi dvěma, které byly v užším výběru. Načež nám přišla překvapivá odpověď, že daný kávovar neprodávají. I přesto, že jsme jim poslali odkaz přímo do jejich e-shopu.

Nechci dělat takové chyby!

Kvalitní helpdeskový nástroj vám se vším tímto pomůže, protože:
✅ Budete mít všechny e-maily, telefony, sociální sítě a live chaty na jednom místě.
✅ Vždy víte, na co máte odpovídat.
✅ Nestane se vám, že někomu odpovíte 2x, nebo vůbec.
✅ Přehledné a jednoduché ovládání, které si zamilujete.
✅ Zamezíte chybovosti.
✅ Zvýšíte produktivitu.
✅ Získáte kontrolu.
✅ Poskytneme vám skvělou zákaznickou péči.
✅ Rádi vám pomůžeme s migrací z jiného nástroje, který nyní používáte.
✅ Zaučíme vaše kolegy.

Chci nový helpdesk!

Možná, že pro komunikaci používáte některý z nástrojů, jako Outlook, Gmail, nebo odpovídáte přes webmail. To vše jsou nástroje, které byly určeny pro soukromou komunikaci. Ale nejsou určeny pro spolupráci celého týmu. Stejně, jako šroubovákem nebudete zatloukat hřebík. Jde to, ale není to vhodné.

Přidat taky loga a case study z homepage

Důvěřuje nám přes 500 českých e-shopů

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 9:00 - 17:00