Vyzpovídali jsme klienta
Kolik lidí ve firmě se věnuje zákaznické podpoře?
Zákaznické podpoře se plně věnují dva lidé, se zákazníky ale komunikujeme celkem čtyři.
Jaký nástroj na zákaznickou podporu jste používali před SupportBoxem?
Žádný; vše probíhalo přes e-mail, telefon, případně prostřednictvím osobního kontaktu u nás na provozovně.
Jaké byly důvody pro hledání nového řešení a jaká byla kritéria při výběru?
S nárůstem obratu a návštěvnosti shopu rostla i intenzita komunikace se zákazníky. To vedlo k zahlcování e-mailovou komunikací spojené s nutností záležitosti si neefektivně přeposílat a nutně štěpit a křížit komunikační linky.
Proč jste si vybrali právě SupportBox?
Na základě doporučení dalších e-shopařů a z důvodu plně české lokalizace i podpory.
Jakou věc na SupportBoxu nejvíce oceňujete?
Úsporu času nutného na e-mailovou komunikaci.
Jaký byl proces přechodu na SupportBox a co při něm pro Vás bylo nejobtížnější?
Nejtěžší asi bylo začít přemýšlet jinak – tak, abychom skvělé možnosti SupportBoxu využívali naplno.
Jaký má SupportBox dopad na váš business?
SupportBox nám šetří čas, a tak se můžeme více věnovat dalším činnostem. Velkým přínosem je i zefektivnění komunikace v rámci zákaznické podpory.
Jak byste SupportBox představili svým známým podnikatelům a proč myslíte, že by jej měli také použít?
Je to nástroj, který zjednoduší, zrychlí a zefektivní komunikaci shopu navenek. Perfektní podpora a zájem ze strany developera aplikace. Výtečně investované peníze!