Napojte vaši zákaznickou péči na Shoptet
Díky propojení SupportBoxu a Shoptetu získáte informaci
o objednávce přehledně u každého e-mailu od zákazníka.

Detailní informace o vašich zákaznících
U každého e-mailu uvidíte, kolik u vás zákazník celkem utratil, v jakém stavu je jeho poslední objednávka a jeho kontaktní údaje. Nemusíte kopírova e-mailovou adresu do Shoptetu, tam jej vyhledat a pak zase překlikávat zpět do e-mailu. Vše máte ihned k dispozici a můžete se soutředit na lepší péči o vaše zákazníky.
Používání help desku si zamilujete
SupportBox obsahuje řadu funkcí, které celému vašemu týmu pomohou efektivně spolupracovat. Protože šťastní a spokojení kolegové vedou ke šťastným zákazníkům.

Automatizujte časté činnosti
Osobní přístup k zákazníkům neznamená, že vše musíte dělat ručně. Automatizujte nejčastější činnosti pomocí podmínek a pravidel.

Díky reportům máte přehled
Sledujte výkonnost vašeho týmu a spokojenost vašich zákazníků
přehledně na jednom místě.

Šikovné napojení na aplikace, které používáte
SupportBox umí získat informace z aplikací třetích stran a zobrazit vám je přehledně u každého klienta
U každé zprávy uvidíte náhled na všechny objednávky daného zákazníka, zda jsou zaplaceny a kolik u vás celkem zákazník utratil.
Automaticky se vám načtou všechny faktury, které byly vystaveny pro daného zákazníka a ihned vidíte, zda byly zaplaceny, či nikoliv.
U každé zprávy uvidíte v kterých e-mailových seznamech máte zákazníka zapsaného. Na jedno kliknutí jej můžete přidat do dalších seznamů.
Automaticky se vám načtou všechny faktury, které byly vystaveny pro daného zákazníka a ihned vidíte, zda byly zaplaceny, či nikoliv.
Připraveni na změnu?
Spolu s celým týmem můžete začít využívat SupportBox během pár minut!
Máte dotaz?
Napište nám na podpora@supportbox.cz, nebo zavolejte na +420 778 443 348 a rádi vám pomůžeme a poradíme.